Ai ne jotka on nähnyt ihan elävän naisen korsetti päällä?*Noin 50 jatkiksen setämiestä kuvitteli juuri iisopin korsetissa ja tykkää tästä*
Ai ne jotka on nähnyt ihan elävän naisen korsetti päällä?*Noin 50 jatkiksen setämiestä kuvitteli juuri iisopin korsetissa ja tykkää tästä*
Hyi! Luulitko että minä runkkaan zombeille vai kenties animetytöille? YÖK!Ai ne jotka on nähnyt ihan elävän naisen korsetti päällä?
Itseasiassa kuvittelin sinulla olevan sellaisen puhallettavan nuken, jolla on korsetti päällä ja suu ammollaan.Hyi! Luulitko että minä runkkaan zombeille vai kenties animetytöille? YÖK!
Se on Breezellä vaan multa lainassa. Osakasta toin aikanaan. Sen nimi on Harumi ja saattaa äityä todella tuhmaksi välillä.Itseasiassa kuvittelin sinulla olevan sellaisen puhallettavan nuken, jolla on korsetti päällä ja suu ammollaan.
En yllättynyt. Eikös sulla ole ihan oma komero niitä varten? Sieltä on varaa lainailla. On nukkea, kuritushuppua, piiskaa, käsirautaa. Taitaa siellä yksi @banaaninviljelijä kin olla, pitäähän rouvallekin olla jotain.Se on Breezellä vaan multa lainassa. Osakasta toin aikanaan. Sen nimi on Harumi ja saattaa äityä todella tuhmaksi välillä.
Mä käyn vaan välillä kyläilemässä, kun @Johnny B. Goode on pois kotoa, mutta ei kerrota sitä sille.En yllättynyt. Eikös sulla ole ihan oma komero niitä varten? Sieltä on varaa lainailla. On nukkea, kuritushuppua, piiskaa, käsirautaa. Taitaa siellä yksi @banaaninviljelijä kin olla, pitäähän rouvallekin olla jotain.
Nukke en ole, enkä ole pukeutunut myöskään korsettiin mutta saan kyllä itsekin suuni ammolleen. Todiste alla:Itseasiassa kuvittelin sinulla olevan sellaisen puhallettavan nuken, jolla on korsetti päällä ja suu ammollaan.
Ymmärrän kyllä että saat suun ammolleen, mutta miksi linkkasit niilo22:n kuvan?Nukke en ole, enkä ole pukeutunut myöskään korsettiin mutta saan kyllä itsekin suuni ammolleen. Todiste alla:
Mulla on susta melkeempä tollanen mielikuvitelma. Mun kuvitelmista sulla on myös raudat ja sillee kivasti pisamii. No mehän tunnemmekin tosin real life.Itseasiassa kuvittelin sinulla olevan sellaisen puhallettavan nuken, jolla on korsetti päällä ja suu ammollaan.
Olet myös joskus muinoin sanonut minulla olevan ison nenän. Siihen en ota kantaa, koska kaikki on suhteellista. Jos hammasrautoja tarkoitat niin niitä ei kyllä ole koskaan ollutkaan, eikä kyllä pisamiakaan ole koskaan tullut, joten olet tainnut erehtyä henkilöstä in real life.Mulla on susta melkeempä tollanen mielikuvitelma. Mun kuvitelmista sulla on myös raudat ja sillee kivasti pisamii. No mehän tunnemmekin tosin real life.
Riemurasia.netissä eka, ja suosituin kommentti olsi muotoa: "Muna tuonne".Nukke en ole, enkä ole pukeutunut myöskään korsettiin mutta saan kyllä itsekin suuni ammolleen. Todiste alla:
Tätä se sit nyttemmin on, kun annoin sulle naistenpäivän kunniaksi omantahdon päiväksi käyttöön. Et toki ymmärtänyt, että kyse oli vain kyseisestä päivästä. No sen kyllä huomaa että kaapissa sut kasvatin. Pidä toki tahtos, kun tuskin sua enään kiinni saan.Olet myös joskus muinoin sanonut minulla olevan ison nenän. Siihen en ota kantaa, koska kaikki on suhteellista. Jos hammasrautoja tarkoitat niin niitä ei kyllä ole koskaan ollutkaan, eikä kyllä pisamiakaan ole koskaan tullut, joten olet tainnut erehtyä henkilöstä in real life.
Kiitos tästä, lupaan nauttia vapaudestani. Vaimosi tosin käy vähän sääliksi, hän taitaa odottaa naistenpäivää joka vuosi kovastikin.Tätä se sit nyttemmin on, kun annoin sulle naistenpäivän kunniaksi omantahdon päiväksi käyttöön. Et toki ymmärtänyt, että kyse oli vain kyseisestä päivästä. No sen kyllä huomaa että kaapissa sut kasvatin. Pidä toki tahtos, kun tuskin sua enään kiinni saan.
Huhut vaimostani voit kuopata. Ei oo ollu muita eikä tule, jälkeen sun.Kiitos tästä, lupaan nauttia vapaudestani. Vaimosi tosin käy vähän sääliksi, hän taitaa odottaa naistenpäivää joka vuosi kovastikin.
Et voi olla satavarma että ei jouduta lusimaan samaan selliin koskaan...Huhut vaimostani voit kuopata. Ei oo ollu muita eikä tule, jälkeen sun.
Kalalokki on hieno luomakunnan otus. Taivaalla on satunnaisia yksilöitä hohtamassa kirkkaanvalkoisina. Tyylikästä.
Kalalokki on hieno luomakunnan otus. Taivaalla on satunnaisia yksilöitä hohtamassa kirkkaanvalkoisina. Tyylikästä.
Sä Tornatorin matkassa näit Rion kuumat yötVaan hienompi on albatrossi joka lepäämättä liitää. Sen ei tarvitse levätä, koska ei räpytä siipiään, joten energiaa ei kulu. Tuolla tyylillä se painaa vaikka 10 000 km yhteen menoon.
Jumalauta, sinussahan on sanoittajan vikaa. Vielä kun joku tekisi tuohon sävelen.Sä Tornatorin matkassa näit Rion kuumat yöt
ja tutkin tarkkaan kauniit
Honolulun kaislavyöt
minä jatkoin lyseossa
sitten kunnanvirastossa
ei kutsumuksen mukaan
satu jokaiselle työt