Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Kerho kun pelaa loppukautena Kärppiä vastaan, niin keväästä tulee oranssi.Kun kaataa lonkeroa marjasiiderin joukkoon, niin juoman punaisesta väristä tulee vähitellen oranssia. Ei mulla muuta.
Kerho kun pelaa loppukautena Kärppiä vastaan, niin keväästä tulee oranssi.Kun kaataa lonkeroa marjasiiderin joukkoon, niin juoman punaisesta väristä tulee vähitellen oranssia. Ei mulla muuta.
Onko tämä nyt se oranssi kevät?
Tuus ny Jomppa ite kertoo! Tarvis tietää tuota noin ni... tieteellistä koetta varten.Ilmapallo mahtui tissien väliin?
Ilmapallo mahtui tissien väliin?
Mutta "Mustaa kusta" voisi olla Teemu Bergmanin kynäilemä biisi.Mustaa kusta ei ole tosin vielä Kouvolassakaan nähty. Ei edes siellä.
Tätä pettymyksen määrää on vaikea sanoin kuvailla. Ehdin jo luulla että Danny D:llä, tällä isomunaisella tähtihyökkääjällä on sellanen erityinen kyky mahduttaa tavaroita aukkoihin joihin niiden ei kuuluisi mennä.Tai tarkennuksena että tisseille ne kaikki pallot räjähti. Pieniä palloja kuitenkin oli.
Odotahan kuule kun päästään tekemään tämä lähialueen baarikierros joskus lähellä asuvien palstalaisten kesken. Sitten vasta onkin syystä olla onnellinen. Sinä, minä, @Gennadi, @Breeze Harbour ja tänne päin juuri muuttanut @vetti . Karaokea viidestään loppuillasta topparin yläkerrassa ja video tuubin kautta palstalle. En malta odottaa.
Tätä pettymyksen määrää on vaikea sanoin kuvailla. Ehdin jo luulla että Danny D:llä, tällä isomunaisella tähtihyökkääjällä on sellanen erityinen kyky mahduttaa tavaroita aukkoihin joihin niiden ei kuuluisi mennä.
Vois kyllä itekin kirjoittaa elämänkerran totta puhuen. Sillä tyylillä että sitä varten kasaisi muistiinpanoja vuosien mittaan ja sitten jossain kohtaa kasaisi kaikki ne muistiinpanot yhdeksi isoksi kirjan paksuiseki kokonaisuudeksi. Ja onhan mulla tietyt elämäntapahtumat ihan pään sisäselle kovalevylle tallennettuna, sellaiset tunteikkaat hetket joita ei tarvi edes erikseen kirjoittaa ylös muistaakseen ne kirkkaasti vielä vuosienkin päästä.Ihan sama kuinka isoksi kihoksi tai pikkutekijäksi yllän elämäni aikana, elämäntarinan voisi kirjoittaa tosissaan. Materiaalia on onneksi jo hienosti ja lisää tulee joka päivä. Jää jälkipolville ihmeteltäväksi ja luettavaksi.
Minä vetäisin kyllä Em, Am, D7, G.Hyvä idea. Tietty E-mollin voisi laittaa heti alkuun, mutta siinä on riski että Neil Young syyttää "Heart of Gold" plagiaatista.
Tämä. Ja kun mitä olen muiden väkästyksiä maistellut niin noin 95% tapauksista se kaupan tai ravintolan puoli-ilmainen tavara on parempaa. Itselleni ei tulis edes mieleeni vaivautua.Aina kun joku Jatkoaikalaista kertoo löytäneensä jonkun kivan elintarvikkeen, kohta tulee joku kertomaan kuinka kotona tehdään parempaa ja ainekset ovat yksinkertaisia. Pitää vain ensin metsästää liha, metsäkanojen munat etsiä pesistä, maito kerätä hirveltä ja sitten etsiä villiviljaa. Ruoka valmistetaan kuparisissa astioissa ja vedeksi kelpaa vain tunturipuron vesi.
Danny D olisi hoitanut tuonkin homman jo moneen kertaan. Munallaan.Tänään oli hieno keli touhuta ulkona puiden kanssa. Ei ollut liian lämmin, mutta kuitenkin hyvän hien siinä sai päälle. Pian onkin jo kaksi täyttä pinoa saatu pinottua. Neljä yhteensä. Huomasin jo hyvissä ajoin sen että vielä on pilkottava lisää, koska nuo nykyiset ei riitä täyttämään kolmatta pinoakaan täyteen. Ja hyvä niin, onpa sitten tekemistä ja kesä vasta tulossa joskus.
Päivät pilkkoo puutaa ja illat hakkaa tattia. Kyllä siinä peruskunto pysyy.Jätkä on ahkera pilkkomaan puuta.
Ja kaupan päälle kuorruttanut puut homeenestolla.Danny D olisi hoitanut tuonkin homman jo moneen kertaan. Munallaan.
Danny D olisi hoitanut tuonkin homman jo moneen kertaan. Munallaan.
Aina ja aina. Usein toki löytyy niitä jotka on niin ollakseen, muttei osaa nähdä kokonaisuutta viestisteistä.Aina kun joku Jatkoaikalaista kertoo löytäneensä jonkun kivan elintarvikkeen, kohta tulee joku kertomaan kuinka kotona tehdään parempaa ja ainekset ovat yksinkertaisia. Pitää vain ensin metsästää liha, metsäkanojen munat etsiä pesistä, maito kerätä hirveltä ja sitten etsiä villiviljaa. Ruoka valmistetaan kuparisissa astioissa ja vedeksi kelpaa vain tunturipuron vesi.
Tuossa edessä muutaman metrin päässä on naapurin aita. Siinä päällä seisoi koirasfasaani vielä pari minuuttia sitten. Seisoskelee siinä useasti. Luultavasti ajattelee sen olevan korkeutensa (noin 1,8 metriä) ansiosta mainio paikka niin ääntelylle kuin ympäristön tarkkailemiseen. Fasaanikoirashan tuppaa köököttämään samalla kun räpyttelee siipiään. Hieno otus. Olen aina pitänyt fasaanista. Koiras on myös komean kirjava.
No ei mahda ei, mutta ei se kivaa ole ajaa päälle. En fasaanin päälle ole osunut, mutta jäniinin joskus teilasin. Pahimmalta tuntui kun ajoin kissan päälle, sillä oli kuiteskin nimi.Eipä ihminen tai eläin itsekään mahda mitään tälle. Menevät kun menevät ja ihminen autoineen joutuu kärsimään.