Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 596 669
  • 68 325

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Tietyt lainalaisuudet ryhmissä on. Löytyy kaikenlaista hahmoa ja muutamat ovat todella rasittavia. Besserwisseri, ääliö, vänkääjä, vittuilija, mitä niitä on. Vittuilijahan on ihan ookoo, paitsi ääliölle, vänkääjälle ja besserwisserille. Suurin osa katselee vierestä, että mitä täällä tapahtuu. Yleensä tapahtuu sellaista, että ääliö on koukku huulessa ja vittuilija vetää saalistaan rantaan, kun vänkääjä kyselee että onko se meri vai sisämeri, joki vai järvi, kun taas besserwisseri kertoo mikä vittu se on. Ja lopuksi ääliö sanoo, että hän saaliin. Sitten uusi kierros.
Ja kun ihan kuka vaan noista joutuukin katiskaan seuraa itkunpaikka. No ehkä vittuilija vaan vetäytyy ilman taustatukea, jollei siis itse katiskassa.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Toi nainen sanoo, että en saa tulla, jos mulla on pari mirkkua ajossa samaan aikaan. Mun mielestä aika julmaa, mutta toisaaltaaan haluan pitkittää nautintoa, niin tuun sitten omiin käsiin, kun muistelen tapahtunutta. Josta tuli mieleen, että koskahan se toinen mirkku tulee tänne, kun Uudenmaan saarto on jo ohi.

Jätkällä on kyllä ongelmia, joita harvalla on. Toki pitää sanoa, että on minullakin ollut joskus.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ja kun ihan kuka vaan noista joutuukin katiskaan seuraa itkunpaikka. No ehkä vittuilija vaan vetäytyy ilman taustatukea, jollei siis itse katiskassa.

Besserwisseri sanoo, että se on rysä eikä katiska. Inttäjä-vänkääjä sanoo että etkö sä tajuu opettele lukemaan älä pistä sanoja suuhun.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun kaataa lonkeroa marjasiiderin joukkoon, niin juoman punaisesta väristä tulee vähitellen oranssia. Ei mulla muuta.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Besserwisseri sanoo, että se on rysä eikä katiska. Inttäjä-vänkääjä sanoo että etkö sä tajuu opettele lukemaan älä pistä sanoja suuhun.
Katiska on tamperelainen anniskelutavintola. Et kaiketi ole porukoinesi joutunut. Rysähän on toisaalta yleisnimike, jolla voi besserwisseröidä asiasssa kuin asiassa. Oppia ikäsi saat.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kun syö mustia karkkeja ja juo salmiakkikossua, oksennus on mustaa. Tämä tuli todettua nuorena poikana laivan hytin vessassa. Oli vaikea oksentaa ja hihittää samaan aikaan.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Katiska on tamperelainen anniskelutavintola. Et kaiketi ole porukoinesi joutunut. Rysähän on toisaalta yleisnimike, jolla voi besserwisseröidä asiasssa kuin asiassa. Oppia ikäsi saat.

Se on ihan paska paikka. En tiedä mutta tiedän.

Ennen oli paremmin. Anniskelutkin. Tiedän kaiken.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Tältäkö niistä eräistä kavereista siis tuntuu kun ne lukee mun tyhmiä juttuja? Täällä vertaillaan tänä iltana oksennuksen ja pissan mahdollisia värejä... Ei mitään hei, jatkakaa vaan! Ihan kiintoisaa lukea kuinka ruokavalinnoilla voi vaikuttaa siihen minkä väristä ökää tulee ulos kännissä.

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Kuuntelin St. Angerin kokonaan, ja pidin levystä. (Näin ei saisi sanoa.) Mutta ne rummut...kurkkupurkit pilaavat kokonaisuuden.

Meni oikein heittämällä listalleni tuo äskeinen scene. Danny voitti yhden kilpailun, jossa kisattiin vesi-ilmapalloilla. Kolme heittoa ja kaikki suoraan tissien väliin. Hyvä heittokäsi. Tuossakin. Palkinnoksi olikin sitten pano tuon kuuman blondin kanssa, joka järjesti tuon kilpailun.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Veli @Czescku ei muistaakseni tykkää Piitlesistä, mutta sen mielipiteitä ei kuunnella.

Beatlesin paras biisi, ja tekijänä Sir Paul. Oli kunnia nähdä Sir Paul silloin vajaa kymmenen vuotta sitten. Oli mahtava keikka.

Tähän pitää lisätä myös futisjuttu. Manchester Cityhän marssii kotonaan aina toiselle puoliajalle tämän tahdissa, sen naa-naa-naa-kohdan tahdissa nimenomaan. Aivan jäätävän upeaa, jo tästä syystä City on saanut ikuisesti sydämeni puolelleen. Eikä Oasista edes mainittu. Cityn ja Oasiksen olen toki molemmat nähnyt. Mutta vain Chelsea pärjää näille. Bridgelläkin toki käyty.

Ja mitä tekee Liverpool? Ei mitään. Hävetkää!

Viimeksi muokattu:

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kerran kun olin Amerikassa työmatkalla, taisi olla Kentuckyssa, niin jouduin viettämään muutamia päiviä semmosessa valvomossa, mistä käsin ruuduilta katellaan että miten prosessit pyörii ja jos ne ei pyöri niin sit pitää jotain keksiä että pyöris taas. No siellä eräässä iltavuorossa sitten oli semmonen neljän hengen porukka, joista yksi oli melko dorka, huomasi aika nopeasti että se oli sen vuoron heikoin lenkki jota muiden piti koko ajan opastaa eikä se oikein osannut tehdä mitään, ja minun uusista hienoista jutuista se pelkäsi kuunnellakaan, kun ei se niistä oikein mitään tajunnut.

No se dorka sitten yksi iltavuoro soitti jollekin puhelimellaan, ja laittoi sen puhelimensa kaiuttimelle siellä valvomossa. Se oli jollekin naiselle soittanut, ja sitten ne selitti siinä kaikkea naamalle istumisesta ja kyrvän kovuudesta ja tämmösestä, ja kovasti vaikutti siltä että sille dorkalle oli jostain syystä tosi tärkeetä että kaikki sai kuulla että hänellä on joku nainen jolle pystyi soittelemaan seksipuheluja. Ne muut vuoron jampat vaikuttivat lähinnä kiusaantuneilta ja tympääntyneiltä, ja vähän sillee vaikeina nauroivat vain kun kysyin että mitähän vittua tää nyt on, ne oli sillee että joo-o, mitäs tähän nyt sanois, Jeff nyt on vaan tommonen, parempi vaan antaa olla. Sitten se dorka jossain vaiheessa lopetti sen puhelunsa, ja katteli ylpeänä ympärilleen sillee että näkihän ja kuulihan kaikki että hän tässä naisen kanssa pillunnuolemisesta puhui. En jotenkin tajunnu aiemmin, mutta jotenkin nyt tajusin että sehän vaan sillä varmaan pönkitti itsetuntoaan, kun se muutenkin oli muihin verrattuna vähän ressukka ja hömelö, ja ne muut ei varmaan iljenneet sille vittuilla siitä tai sanoa että lopeta nyt toi saatana etkö tajuu että ketään ei kiinnosta kuunnella sun naamalleistumis-juttujasi, kun ne varmaan kanssa tiesi että sillä tavalla se dorka sai sitten itse tuntea olevansa hieno mies ja ainakin tasavertainen, ellei jopa parempi kuin ne muut jotka osasivat työhommansa. Ei se varmaankaan kyennyt käsittämään että ne sen kaiutinpillupuhelut oli niiden muiden mielestä vaan kummallisia, ja että ne muut vuoron tyypit oli oikeastaan hyvin hienoja ihmisiä kun antoivat sen vuoronsa ressukan tuntea ittensä kovaksi äijäksi eivätkä naljailleet sitä suohon.

Ni semmosta minä tuossa äsken tajusin vain, en tiiä miks.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Vituttaa tämä korona ihan infernaalisesti, mutta seuraa siitä jotain hyvääkin. Kun tämä paska on ohi, niin koittaa vapaus ja palkinto.

Kun tilanne normalisoituu, niin tämä poika lentää Londoniin ja on siellä jonkun aikaa. Nauttii, fiilistelee, hummailee, syö fish and chipsiä, vetää bisseä ja katsoo futista. Ihan itsekseen. Se on palkinto tästä kaikesta.

Toki tämän teen vasta silloin, kun jalkapallosarjat taas pyörivät. Siihen voi mennä aikaa, mutta kyllä se sieltä tulee. Tätä lomaa odotan enemmän kuin mitään lomaa ikinä.

Londoni on palkinto. Sinne on taas kova kaipuu.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Enpä ole ikinä huomannut. Johtunee ehkä siitä kun vetäsee 3l tonkasta yli puolet että kusen väri mahdollisesti muuttuisi niin siinä vaiheessa ei enää muisti pelaa ja kun juo enemmän niin ei pysty enää seisoen kusemaan eikä väriä näe. Siksi tiedän vain että punkku muuttaa aamupaskan värin mustaksi.

Kiitos, veliseni. Nyt sain jämäkän tietopaketin aineenvaihduntakoneistosi toiminnasta. Tätähän se veljeys on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy