Etkö sä asu jossain armeijan mestojen läheisyydessä? Päättelin kun oot HPK:n miehiä. Saattavat olla ammunnat menossa. Älä huoli siis.
Painokoneet seis.
Mitenköhän tämän nyt lisäisi tähän myös... Itselleni tiettyjen käyttäjien kirjoitustyyli on itselle ainakin paljastanut muutaman henkilön ns. alter egon tuolla oman suosikkijoukkueen puolella. "jaa se on se ja se tyyppi tuolta somen puolelta"En tee näillä tiedoilla tosiaan yhtään mitään, eikä toivottavasti kukaan muukaan. Halusin vain antaa esimerkin varsinkin palstan nuoremmille käyttäjille, että miettikää vähän mitä internetiin itsestänne kerrotte.
Petyin vähän että suluissa ei ollut tätä seuraavaaHenkilökohtaisesti en jaksaisi nähdä vaivaa ensimmäistäkään sekuntia, että selvittelisin jonkun keskustelupalstalaisen todellista henkilöllisyyttä, ulkonäköä, asuinpaikkaa taikka serkun tyttöystävän pikkuveljen lemmikin lempiruokaa ja hampaiden väriä. Asia kun ei itseäni kiinnosta pätkän vertaakaan, enkä niillä tiedoilla tee lasta enkä paskaa.
Säästän kuitenkin uteliaiden Ulla Taalasmaiden nettisalapoliisi leikkejä ja paljastan, että olen oikeasti Tommi Läntinen.
No en oleOikeasti olen...KomeaRikasjaSaatanan seksikäsMichael Jackson
Jos Tapani Kansa ois ollut kyseessä niin hän olisi solenkungenin tapaan vetänyt taajamassa ohi BMW:llään... sataa kuuttakymppiä.Mikä auto Dannylla oli?
Pepe Willberg meinasi ajaa kerran minua kylkeen Etelä-Haagassa. Nämä autoilevat vanhat iskelmätähdet voivat olla vaarallisia.
Miksei kaakaorekka ollut paikalla? Kansa vaatii Lämmintä Oboyta kaikille.Maitorekka tulessa!
Siinä saa hipsteri hyvät lämmitetyt maidot hifikahviinsa.
Samantien joku pullapirtin tai Elosen pullakuski kolaroimaan perään... Väliaika, kahvia ja pullaa.Miksei kaakaorekka ollut paikalla? Kansa vaatii Lämmintä Oboyta kaikille.
Ottakaa kaikki Danny D Sykkivä muna suuhunne vitun mäsäpaiseeeet
Tuollainen viesti oli näköjään tarkoitus lähettää yöllä tähän ketjuun. Mitäs siihen sanotte?
En oikein edes tiedä ilman googlettamista kuka on Danny D? Sen toisen Dannyn sitten tiedänkin.
Yllättävän hyvin olet pystynyt kirjoittamaan yölläkin. Eli et ole tainnut vielä ottaa ilojuomaa tarpeeksi?
Ja en ota suuhun Danny D:n munaa, ällöttävä ajatus. Mitä muuta tuohon sanoisi?
En tiedä kuka on Danny D enkä ala googlaamaan. Enkä todellakaan haluaisi hänen sykkivää munaansa suuhuni. Oonko minä nyt vitun mäsäpaiseeee?Ottakaa kaikki Danny D Sykkivä muna suuhunne vitun mäsäpaiseeeet
Tuollainen viesti oli näköjään tarkoitus lähettää yöllä tähän ketjuun. Mitäs siihen sanotte?
Olen alkoholisti. Sanoin sen niille vanhoille ukoille ja akoille vuosia sitten AA-kerhossa.
Älä juo alkoholittomia samalta tuntuvia juomia. Pahenee! Ei siinä ole järkeä. Vichya tai limsaa ja sillä selvä.
No vähennän näiden juomista taas tämän vapun jälkeen. Nyt olen vähän juhlistanut vappua.
Olen alkoholisti.
No tervetuloa kerhoon!
Minäkin olen alkoholisti. Noin kuukautta vaille neljä vuotta edellisestä ryypystä. AA-kerhossa en ole koskaan käynyt mutta A-klinikalla.