Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 320 900
  • 66 812

Stirner

Jäsen
Suosikkijoukkue
Che Guevara
Tietokoneen kello on Suomen ajassa, olin jo pihalla vilkuilemassa raketteja ja ihmettelin kuinka ei mitään näkynyt missään...

No kai sitä nyt sitten tunnin päästä uudestaan jaksaa mennä!
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mikä video noista? Eka kertaa painoin niin tuli viteo missä mummu paiskoo rumpua disturbedin tahtiin
Näyttää varmaan oman katseluhistorian perusteella. Emmylou Harrisia näkyi täällä ensimmäisenä. Se oli kyllä aika kissa nuorena.




...ja aika hyvässä kuosissa mummonakin. Tämä eilen kuuntelemani First Aid Kitin video siihen varmaan johti.




Kah, uusi vuosikymmen korkattu kirjoittelemalla Emmylou Harrisista, mikähän tällekin oli kerroin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tasainen jytke kuuluu vielä ulkona. Itse suunnittelen nukkumaan lähtemistä. Toivotan kaikille oikein mukavaa uutta vuotta 2020!
 

Liitteet

  • IMG_20171231_221047~3.jpg
    IMG_20171231_221047~3.jpg
    355,8 KB · kertaa luettu: 188

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Näyttää varmaan oman katseluhistorian perusteella. Emmylou Harrisia näkyi täällä ensimmäisenä. Se oli kyllä aika kissa nuorena.




...ja aika hyvässä kuosissa mummonakin. Tämä eilen kuuntelemani First Aid Kitin video siihen varmaan johti.




Kah, uusi vuosikymmen korkattu kirjoittelemalla Emmylou Harrisista, mikähän tällekin oli kerroin.

Emmylou pääsee listalleni, kiitos.
654800,12 kertoimella hyvää uutta vuotta
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Moto

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Paskaa kakskytlukua kaikille.

Paitsi niille jotka kannattaa JYPiä. Teille erityisen paskaa kakskytälukua.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Hyvää uutta vuotta vaan kaikille palstalaisille. No johan se on vanha juttu. Viettäkää ihmiseloa kuten ennenkin. Kaikki täältä kuitenkin lähdetään.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tähän piti muistella menneitä, mutta oikeasti. Sitä tikulla silmään joka vanhoja muistaa? 2010-luku oli ehkä vaikein toistaiseksi elämistäni vuosikymmenistä mutta tärkeintä on että äidin ja veljen menehtymisistä on koko meidän lähisuku ainakin silmin nähden selvinnyt ja minä itse olen toipunut hyvin mielenterveyssairauksistani ja raittiinakin olen ollut jo yli kaksi vuotta.

2010-luvulla olen kiitollinen siitä että viimeisimmät yhteiset hetket äidin ja veljen kanssa olivat niin onnelliset. Maailman mestaruusjuhlat sairaalan käytävällä ja loistavat juhannsbileet. Ja mahtui 2010-luvulle myös onnen hetkiä, siskon poika Veikko syntyi 2011, Suomi voitti kaksi MM:ää ja HPK oli kaksi kertaa finaaleissa joista jälkimmäisellä kerralla seura voitti mestaruuden.

Virheistä koitan ottaa opiksi, surut käsittelen ja sairaudet voitan. Onnen hetkiä puolestaan voin muistella vain lämmöllä. Ja 2010-luvulla tapasin myös ison kasan uusia tuttavuuksia jotka ovat läsnä elämässäni toivottavasti vielä pitkään. Minulle on suurta iloa tuottanut 2010-luvulla myös kun olen ollut tuolla kuntoutuskeskuksessa monessa mukana ja olen järjestänyt siellä toimintaa. Kaikesta huolimatta, kiitos 2010-luku ja on aika avata ovi 2020-luvulle!! Onnea kaikille tulevalle vuosikymmenelle!
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Joku paikallinen 23v @vetti iski. Kiva poika mut ei minun makuuni vaikka kääntyisinkin tuolle puolelle.
Meillä.vähän eri tivoli. Täällä vitun Levillä. Mietin tässä just, et lähenkö taksilla himaan. Akka alko sekoilemaan ku en antanu tarpeeks huomioo ja juttelin jonkun toisen kissan kanssa. Tuplakossuvissyt potki sillekkin. En tiiä saatana vai pitäskö malttaa olla. Tuonne se nyt nukahti mut ittee vituttaa tommonen kiukuttelu turhasta. Oiskohan tonnin paukku kun tilais kumijalat alle.

Onneks tiiän, et sitä hävettää saatanasti aamulla.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Nii saatana. Otettiin porukan kesken muutama pullo vinkkua ja siitä se akka sano, et ku ei nouse päähän ollenkaan. No tuplakossuvissyt heitti sen ihan uusiin atmosfääreihin.

Kyllä vituttaa. Miks ei voi kännissä olla kunnolla? Tai siis hyvä. Vaikka itse olen miljoonan vitun kännissä, oon silti hyväntahtonen. No, nyt ollaan styylattu tässä 5-8 vuotta, ja nyt näin ekaa kertaa kunnon känädässä. Pohtia täytyy oliko viimenen ja ensimmäinen.

Oonhan mäkin siis kaikkea mahdollista tehny kännissä, mut en koskaan ole ollut pahailkinen.
 

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC, maapisteet, Captain Conker
Uusi vuosikymmen on alkanut. Aloitin sen seisoskelemalla pihalla tien varrella rakettien pauketta kuunnellen ja värejä katsellen. Olin tuntemattomassa talossa, kaverini isä asuu siinä. Vietin aikaa muutaman läheisen ystävän kanssa. Alkuperäiseen suunnitelmaan liittyi yöpyminen talossa, mutta päädyin lopulta poistumaan paikalta kahden jätkän kanssa, yksi heistä kun odotteli jo varmana saapuvaa kyytiä. Iltapäivä meni yhteistä peliä pelatessa, ilta rakettien ampumista katsellessa ja yö lattialla mietteliäänä istuessa. Onneksi päätin poistua sillä varmalla kyydillä, nyt pääsee sänkyyn nukkumaan, talossa olisi ollut ainoana vaihtoehtona lattia ja tyynyksi kasa pyyhkeitä taikka oma takki.

Kannatti juoda vain vähän sekä hitaasti, sillä nyt ei ole tippaakaan turta olo eikä aamulla ole tiedossa kurjaa kuntoa. Kaverin valmistama booli maistui muutenkin turhan paljon mintulta, Coca-Cola oli parempaa. Juotavaa taisi jäädä reippaasti jäljelle. Siinähän jäi, niitä kun ei ostettu meikäläisen rahoilla. Pitsat ja raketit kuitenkin ostettiin.

Loppuilta kääntyi valitettavasti henkilökohtaiselta tunnelmalta valjuksi, kun joku aiemminkin häiriköinyt kaveri tuli laukomaan tahallaan paskaa YouTube-kanavalleni. Mietitte varmaan äkkiseltään meikäläisen olevan herkkänahkainen vätys, mutta kyse ei ole siitä. Kyse oli siitä, että se aiheutti tahattomia pakkoajatuksia, jotka laajentuivat ja rupesivat siten vaivaamaan. Pakko-oireinen ajattelu riivaa allekirjoittaneen arkea, ja sen kanssa on ikävää elää. Olen kuitenkin hankkinut siihen apua ja edessä on varsinainen ammattilaisen vastaanotto myöhemmin tämän kuun aikana. Todella häiritsevä asia, voin sanoa. Siihen on varmasti hankalaa samaistua ilman omaa kokemusta, mutta voin vakuuttaa, ettei ole kiva juttu, kun ajatukset paisuvat yhtäkkiä ylimitoitetuiksi vastoin omaa tahtoaan ja sen kanssa on pinnisteltävä jatkuvasti.

Löysin kuitenkin pelastajan: Michael Jacksonin. Mieliala alkaa vähitellen kohentua ja korvat saavat nauttia kaikkien aikojen sädehtivämmän tähden tuotannosta.

On siis ensimmäinen päivä tammikuuta ja lomaa on vielä viikon verran jäljellä. Kitalakeen kohoaa ikävästi boolin makua, mutta pöydällä on onneksi vettä. Ensimmäinen viesti palstalle 2020-luvun aikana. Olen täällä ilomielin antamassa näkemyksiä sekä jakamassa ajatuksia ja mielipiteitä mistä tahansa elämään ja urheiluun liittyvästä. Toivon antavani laadukkaan panoksen myös kiekkopuolelle, vaikka olenkin tätä nykyä yleisempi näky vapaan puolen virtauksilla. Tehköön myös joku toinen nimimerkki, joko uusi tai jonkin aikaa paikalla valmiiksi pyörinyt heppu läpimurtonsa palstalla. Täällähän kaivattiin persoonia vanhojen tilalle. Hoidetaan siis homma kotiin kuin Leijonat viime MM-kisansa Slovakiassa.

Hanskat jäähän ja kypärät maalin kattoon. Nyt ruvetaan tanssimaan.

Itsetunnostahan nuo ikävät asiat yleensä kumpuaa ja samojen asioiden kanssa olen itsekin tapellut koko elämäni. Joskus se vaatii vaan yllättävän paljon, että tajuaa kuinka yhden ihmisen mielipiteestä itsestään ei kannatta välittää paskan vertaa, ei sitten yhtään. Paljon se joskus duunia vaatii, mutta näköjään ensiaskel otettu ja se on hyvä. Mutta, kannattaa vaan tosiaan muistaa että muiden kusipäisyydestä itseään kohtaan ei pidä välittää, ei täällä eikä oikeassa elämässä.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Sauna lämpiämässä. Sikaläski uunissa. Voihan sen uuden vuoden näinkin aloittaa. Oli muuten halpaa kinkkua tuo mötikkä joka on nyt uunissa... Tammisen "tuoresuolattu" luomu pikkukinkku (eli siis luuton) 1,49 €/kg. Äsken kun kävin katsomassa niin saunassa oli melkein 60 astetta että kohta sinne jo voisi mennä. Olen jo käynyt aamulenkillä joten on ihan kiva mennä saunaan rentoutumaan. Hyvää alkanutta vuotta..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös