Tuossa tarkastelin Liigan vanhoja pelitilastoja. Minunkin ensimmäisestä paikan päällä nähdystä jääkiekkopelistä tulee tänä syksynä kuluneeksi jo 28 vuotta. Tuo peli oli HPK-JYP HT, peli päättyi 6-1 isäntäjoukkueen voittoon ja peli pelattiin 22.10.1992. Ensimmäisessä lätkäpelissä minulla taisi olla istumapaikka ja pelin tapahtumahetkellä olin juuri täyttänyt 8 vuotta. Eli kyllä varmaan voi samalla sanoa minun olleen HPK-kannattajia jo ainakin tuon 28 vuoden ajan.
Kun peli pelattiin olin koulusta syyslomalla. Sen myös muistan. Ja muistan kun peli pelattiin torstaina niin siitä seuraavana päivänä eli perjantaina suutuin veljelleni kun kyllä voitin jonkun kuulapelin mutta kun voitin sen voitoin 6-0. Olisi pitänyt voittaa samoilla 6-1-luvuilla kuin tuo pelikin päättyi.
Kun peli pelattiin olin koulusta syyslomalla. Sen myös muistan. Ja muistan kun peli pelattiin torstaina niin siitä seuraavana päivänä eli perjantaina suutuin veljelleni kun kyllä voitin jonkun kuulapelin mutta kun voitin sen voitoin 6-0. Olisi pitänyt voittaa samoilla 6-1-luvuilla kuin tuo pelikin päättyi.