En tahtoisi olla valittaja, etenkään uuden vuoden aattona mutta kun FNM, sinun edellisessä viestissä ei ole omaa kirjoitusta lainkaan, vain pelkkiä Youtube-videoita linkitettynä? Voihan nuo laadukkaita tallenteita olla mutta minä en ainakaan tykkää jos tästä ketjusta tulee hiljalleen paikka johon linkitetään tolkuton määrä videoita. Sitä paitsi silloin tämä ketju muuttuu raskaaksi lukea älypuhelimellani. Huh.
Minä olen käsittänyt että tämän ketjun alkuperäinen tarkoitus on toimia nimenomaan julkaisupalstana erilaisille kirjoituksille. Siis omille kirjoituksille. Tämä on ketju johon jokaisen
on pakko kirjoittaa oli asia mikä tahansa.
Minä en tiedä yhtään kyllä minkä tason materiaalia sinä FNM tänne lnkitit mutta jos on kyseessä tasokastakin materiaalia niin tällaisellehän löytyy oma ketjunsakin, ainakin muistaakseni
Youtuben parhaat. (Linkki vie Jatkoajan omalle keskustelufoorumille ketjuun Youtuben parhaat).
Joo, se siitä. Tällaisena iltana en nyt haluaisi olla tosiaan valittaja mutta kun pisti vain silmään täällä ketjussa viesti jossa ei ole ainakaan sitä omaa kirjoitusta lainkaan.
Täällä minä koitan valvoa aina iltakahteentoista asti vaikka nukuttaa pirusti jo nyt. Uskon kuitenkin asuntoni isoista ikkunoista näkyvän varsinkin loppuillasta hienoja raketteja niin haluaisin niitä nähdä. Ja jos ei näy suoraan ikkunasta niin pitää mennä ulos kävelylle.
Äsken söin paketillisen höyrytettyjä nakkeja. Ne oli yllättävän hyviä. Ja nyt katselen ainakin sivusilmällä nuorten leijonien peliä Sveitsiä vastaan.