Stereotypiat. Kyllä varmasti löytäisin Jorman joka ei syö eikä puhu. Mitään.Paitsi et homo syö salaattia. Ja puhuu sisustamisesta. Paitsi mä.
Stereotypiat. Kyllä varmasti löytäisin Jorman joka ei syö eikä puhu. Mitään.Paitsi et homo syö salaattia. Ja puhuu sisustamisesta. Paitsi mä.
Pumpattava JormaStereotypiat. Kyllä varmasti löytäisin Jorman joka ei syö eikä puhu. Mitään.
Toisaalta iso tuoppi ja puoli kiloa jauhelihaa ajaa saman asian. Eikä sekään puhu. Vittu maailmassa puhutaan ihan liikaa. Voi kun kaikki oppisi, että turpa kiinni jos asia ei ole äärimmäisen tärkeä. Loppuisi jonninjoutava länkytys.Pumpattava Jorma
En mä usko et seisois sinunkaan kanssa. Yhteistä toki.Kun uv yönä hinttari yritti iskeä niin kävi mielessä että olisikohan moinen jännää kokeilla, mutta siitä tuli mieleen juuri salaattia puputtava sisustaja. Ja olin varma ettei olisi seisonut. En usko että seisoisi vettinkään kanssa, mutta olisi ainakin enemmän yhteistä.
Helppo.Stereotypiat. Kyllä varmasti löytäisin Jorman joka ei syö eikä puhu. Mitään.
Kitaraa ei pidä ikinä ostaa kokeilematta. Vähintään puoli tuntia pitää soittaa ennen hankintapäätöstä, näkee pysyykö vireessä. Kitarat ovat yksilöitä, kyllä Fenderillä ja Gibsonillakin on ihan paskoja eli merkki ei kerro kaikkea. Hyvän kitaran kaula istuu käteen kuin oma kyrpä, siitä ei edes halua päästää irti. Vahvistimista ei niin väliä, mutta jos soitin kädessä ei tunnu hyvältä niin eipä suju soittokaan silloin.Ja hyvässä laitamyötäisessä tuli nyt laitettua hattutemppuvedon voittorahat hyvään käyttöön eli ostin kitaran (ja vahvistimen). Kitaristilankomieheltäni sain onneksi hyvät vinkit mitä minun pitää ostaa.
Sitä tuntee itsensä vanhaksi. Ei minun ensimmäinen jääkiekkopelini osunut syyslomalle, luonnonjäillä kun ei niihin aikoihin pelailla. Ei tosin tunnettu koko syyslomaa, paitsi korkeintaan päivä joskus syys- ja lokakuun vaihteessa. Senkin jälkeen piti tuoda kouluun vähintään kymmenen litraa puhdistettuja puolukoita, jotka lähetettiin buurisodassa haavoittuneille.
Olen omistanut varmaankin 8-9 kitaraa. Kolmesta parhaasta kaksi tilasin Saksasta kokeilematta missään moisia. Olivat oikeasti halpoja ja hyviä. Elektronic twänger maksoi max 300€ ja akustinen luuttu 30€ ja voi pojat, kun ovat hyviä.Kitaraa ei pidä ikinä ostaa kokeilematta. Vähintään puoli tuntia pitää soittaa ennen hankintapäätöstä, näkee pysyykö vireessä. Kitarat ovat yksilöitä, kyllä Fenderillä ja Gibsonillakin on ihan paskoja eli merkki ei kerro kaikkea. Hyvän kitaran kaula istuu käteen kuin oma kyrpä, siitä ei edes halua päästää irti. Vahvistimista ei niin väliä, mutta jos soitin kädessä ei tunnu hyvältä niin eipä suju soittokaan silloin.
Jaa-a, voi hyvinkin olla. Kyllä tässä 60 (59) kilsan säteellä on aikamoinen määrä mökkeröitä.Taidat @Iisoppi asustella lähistöllä mökistäni. Lähistö on noilla main se 59 kilsaa.
Yrittäkää edes.@Czescku ja minä unohdettiin tosiaan harrastaa seksiä. Tänään uusi yritys. Varmaan unohdetaan taas.
No Vuolenkoskella se mökki on. Tai ainakin lähellä.Jaa-a, voi hyvinkin olla. Kyllä tässä 60 (59) kilsan säteellä on aikamoinen määrä mökkeröitä.
Kohta pitäisi taas lähteä kylille. Ei kyllä välttämättä hitosteen huvittaisi lähteä mutta mennään nyt kuitenkin kun on kutsuttu. Vähän sapuskaa, saunomista ja "paskan jauhantaa". Ei sen kummempaa...
En tiedä, mitä olet vetänyt, mutta haluaisin kokeilla samaa.Pojat! Olen vaihtanut olemukseni! Tästä lähtien, kun kaipaatte Abianoksen ajatuksia, viisaita oivalluksia, itseironisia opetuksia naisista ja rikasta hengenravintoani, kun näitä kaipaatte, niin ette enää sano "Setä-Abianos, anna meille mielesi aarre!", vaan tästä lähtien minua kutsuessanne, kaivatessanne luikautatte limaisilta huuliltanne "Lukudu Kikkel, voi missä olet? Tule jo, ja anna meille merkitys! Lukudu Kikkel, emme pärjää ilman sinua!". Näin sanokaa ja ilmestyn yhtä yllättäen kuin nastamuumion kukkakaalia lautasellenne!
Suomen kaikkien aikojen jääkiekkoilija, piste.En tiedä onko Riikka Niemiselle omaa ketjua, mutta tänään tuli radiosta opittua että Riikka oli 16-vuotiaana voittanut aikuisten SM-kultaa jääkiekossa, jääpallossa, kaukalopallossa, pesäpallossa sekä Euroopanmestaruuden jääkiekossa.
Ja 30 vuotta myöhemmin pelasi edelleen maailman huipulla.