Ei mutta nythän mä hokasin että jäppinen on ULKOMAILLA.
Tietokone kun vielä oisi hokannut niin olisi paljolta välttynyt.
Ei mutta nythän mä hokasin että jäppinen on ULKOMAILLA.
Samoin, jatkoaikavoitto haaveissa tälle vuottaHyvää uuttavuotta!
Joo no mä oottelen täällä. Ovet on avoinna.Odotan et noi lentäjät saa rakettinsa ammuttua ja ne sammuu. Tankkaan sit ton purjekoneen ja lähen ilmaan. Kysyn tarkempaa paikkaa kun oon ilmassa
Sitä saatte vielä odottaa. Ei meitä niin helposti kaadeta.Samoin, jatkoaikavoitto haaveissa tälle vuotta
Joo eiköhän se vuodella siirry, ootte te perkele ihme reipas joukkue.Sitä saatte vielä odottaa. Ei meitä niin helposti kaadeta.
Meillä.vähän eri tivoli. Täällä vitun Levillä. Mietin tässä just, et lähenkö taksilla himaan. Akka alko sekoilemaan ku en antanu tarpeeks huomioo ja juttelin jonkun toisen kissan kanssa. Tuplakossuvissyt potki sillekkin. En tiiä saatana vai pitäskö malttaa olla. Tuonne se nyt nukahti mut ittee vituttaa tommonen kiukuttelu turhasta. Oiskohan tonnin paukku kun tilais kumijalat alle.Joku paikallinen 23v @vetti iski. Kiva poika mut ei minun makuuni vaikka kääntyisinkin tuolle puolelle.
Uusi vuosikymmen on alkanut. Aloitin sen seisoskelemalla pihalla tien varrella rakettien pauketta kuunnellen ja värejä katsellen. Olin tuntemattomassa talossa, kaverini isä asuu siinä. Vietin aikaa muutaman läheisen ystävän kanssa. Alkuperäiseen suunnitelmaan liittyi yöpyminen talossa, mutta päädyin lopulta poistumaan paikalta kahden jätkän kanssa, yksi heistä kun odotteli jo varmana saapuvaa kyytiä. Iltapäivä meni yhteistä peliä pelatessa, ilta rakettien ampumista katsellessa ja yö lattialla mietteliäänä istuessa. Onneksi päätin poistua sillä varmalla kyydillä, nyt pääsee sänkyyn nukkumaan, talossa olisi ollut ainoana vaihtoehtona lattia ja tyynyksi kasa pyyhkeitä taikka oma takki.
Kannatti juoda vain vähän sekä hitaasti, sillä nyt ei ole tippaakaan turta olo eikä aamulla ole tiedossa kurjaa kuntoa. Kaverin valmistama booli maistui muutenkin turhan paljon mintulta, Coca-Cola oli parempaa. Juotavaa taisi jäädä reippaasti jäljelle. Siinähän jäi, niitä kun ei ostettu meikäläisen rahoilla. Pitsat ja raketit kuitenkin ostettiin.
Loppuilta kääntyi valitettavasti henkilökohtaiselta tunnelmalta valjuksi, kun joku aiemminkin häiriköinyt kaveri tuli laukomaan tahallaan paskaa YouTube-kanavalleni. Mietitte varmaan äkkiseltään meikäläisen olevan herkkänahkainen vätys, mutta kyse ei ole siitä. Kyse oli siitä, että se aiheutti tahattomia pakkoajatuksia, jotka laajentuivat ja rupesivat siten vaivaamaan. Pakko-oireinen ajattelu riivaa allekirjoittaneen arkea, ja sen kanssa on ikävää elää. Olen kuitenkin hankkinut siihen apua ja edessä on varsinainen ammattilaisen vastaanotto myöhemmin tämän kuun aikana. Todella häiritsevä asia, voin sanoa. Siihen on varmasti hankalaa samaistua ilman omaa kokemusta, mutta voin vakuuttaa, ettei ole kiva juttu, kun ajatukset paisuvat yhtäkkiä ylimitoitetuiksi vastoin omaa tahtoaan ja sen kanssa on pinnisteltävä jatkuvasti.
Löysin kuitenkin pelastajan: Michael Jacksonin. Mieliala alkaa vähitellen kohentua ja korvat saavat nauttia kaikkien aikojen sädehtivämmän tähden tuotannosta.
On siis ensimmäinen päivä tammikuuta ja lomaa on vielä viikon verran jäljellä. Kitalakeen kohoaa ikävästi boolin makua, mutta pöydällä on onneksi vettä. Ensimmäinen viesti palstalle 2020-luvun aikana. Olen täällä ilomielin antamassa näkemyksiä sekä jakamassa ajatuksia ja mielipiteitä mistä tahansa elämään ja urheiluun liittyvästä. Toivon antavani laadukkaan panoksen myös kiekkopuolelle, vaikka olenkin tätä nykyä yleisempi näky vapaan puolen virtauksilla. Tehköön myös joku toinen nimimerkki, joko uusi tai jonkin aikaa paikalla valmiiksi pyörinyt heppu läpimurtonsa palstalla. Täällähän kaivattiin persoonia vanhojen tilalle. Hoidetaan siis homma kotiin kuin Leijonat viime MM-kisansa Slovakiassa.
Hanskat jäähän ja kypärät maalin kattoon. Nyt ruvetaan tanssimaan.
Sinä senkin miesleivos.Olen pahoillani vilperi.
Nojoo. Tää on muutenkin aika kova tyttö lommottamaan. Ei tarvii kun vilauttaa nii alkaa Lontoon puhelu.Kannattaa noi hyvittelyt ottaa ilolla vastaan. Jos tajuaa käyttäytyneensä hölmösti ja haluaa vielä noin mukavasti asian hyvittää.. Vois olla huonomminkin.
That 90's Show alkaa olla jo pahasti myöhässä, kun kerran That 70's show'ta alettiin näyttää vuonna 1998. Kohta voi taas puhua vuosista pelkästään kahta viimeistä numeroa käyttäen vai käyttääkö joku jo esim. Summer of 15 kesästä 2015? Tai MM 11 vuoden 2011 jääkiekon maailmanmestaruudesta?Vuodesta 1980 ja sen tapahtumista puhuttaessa alkaa tästä lähtien olemaan siis virallisesti 40 vuotta aikaa, kunhan vuosi tästä etenee.
Oma sisäinen kelloni on ollut sen verran pitkään jumissa, että puhutaan 20-30 vuodesta jos jokin tapahtui 1980-luvulla. Totutteluahan tämä saatana vaatii.
Tämä ratkaisi asian. Sitten ku tavataan tavataan teillä. Vaikka saunailta?Nojoo. Tää on muutenkin aika kova tyttö lommottamaan. Ei tarvii kun vilauttaa nii alkaa Lontoon puhelu.
Kommentti: NHL siirtyy 2020-luvulle viihdyttävämpänä kuin koskaan – viime vuosien toivottu trendi sen kuin jatkuu
NHL kukoistaa 2010-luvun päättyessä elämänsä kunnossa, kirjoittaa NHL-kirjeenvaihtaja Ville Touru.www.is.fi
Nyt on kyllä viimeisen päälle jonne-kirjoittaja :D Vähe päätykiekkoa ja flipperipalloa maalille maalin toivossa, eikä kenelläkään pysy vauhtiin nähden kiekko lavassa juuri ollenkaan tänä päivänä.