Eikös se Nova ole soittolistaa pahimmasta päästä.Kerrostaloasuminen, naapurit ja musiikki. Ymmärtäisin jos soittolistalta luukutetaan musiikkia, mutta tämä kuuntelee Radio Novaa...
Eikös se Nova ole soittolistaa pahimmasta päästä.Kerrostaloasuminen, naapurit ja musiikki. Ymmärtäisin jos soittolistalta luukutetaan musiikkia, mutta tämä kuuntelee Radio Novaa...
Onnenpyörä on ideanpoikasena mulla, mutta hajuakaan miten sen toteuttais.Onks mitään visoja nyt vkl? @Everton Musavisaan en jaksa osallistua kun on niin vaikea ja luin jo muiden vastaukset.
Oisko vaikka koillis-Hakali-visaa? Tai länsi-Siltasaari? Monopoliakin olis kiva pelata. Voiko sitä pelata täällä Jatkoajan keskustelupalstalla? Hmm, täytyypä kesällä yrittää kehitellä.
Minulla olisi yksi konsepti, joka saattaisi jopa tänään toteutua. Hieman on menoja tälle päivälle, mutta vedetään ilman aikataulupaineita.Onks mitään visoja nyt vkl? @Everton Musavisaan en jaksa osallistua kun on niin vaikea ja luin jo muiden vastaukset.
Oisko vaikka koillis-Hakali-visaa? Tai länsi-Siltasaari? Monopoliakin olis kiva pelata. Voiko sitä pelata täällä Jatkoajan keskustelupalstalla? Hmm, täytyypä kesällä yrittää kehitellä.
Onks mitään visoja nyt vkl? @Everton Musavisaan en jaksa osallistua kun on niin vaikea ja luin jo muiden vastaukset.
Markon mielestä kirjeen hukkuminen postiin on aiheuttanut hänelle ylimääräisiä kuluja. Hän vei asian kuluttajariitalautakunnalle, mistä odottaa ratkaisua.
– Minun mielestäni jostain päin pitäisi korvauksia saada.
Mä otan voittajaa vastaan! Eli mennään kabinettipäätöksellä suoraan finaaliin?Paini mun takin kans
Saan näistä Mikon futiskisoista aina nolla pistettä. Vaikeampia kuin Evertonin musavisa.Heeei kamoon. Futisvisaa vielä tämä ja ensi viikko.
Nuorempana tuli haukuttua Harry Potterit alimpaan helvettiin, niin josko on aika antaa uusi mahdollisuus näin 10 vuoden jälkeen. Muutenkin pitäis lukea enemmän fantasiaa, ettei se aina ole dekkari tai elämäkerta.
Eli aikansa voi parempaankin käyttää? Otetaan vinkit vastaan, kunhan ei ole mitään Volter Kilpeä tai Dostojevskiä.Jos sä fantasiaa haluat lukea niin älä nyt ainakaan Harry Pottereita lue.
Eli olet lukenut samat kirjat kuin minä. Alastalon salin tosin kuuntelin. Tai no nukahdin viiden minuutin jälkeen, mutta aamulla kun katsoin niin olin näköjään kuunnellut sen. Klassikko. Raskolnikovista tosin pidin ja samastuin päähenkilöön.Eli aikansa voi parempaankin käyttää? Otetaan vinkit vastaan, kunhan ei ole mitään Volter Kilpeä tai Dostojevskiä.
Sata sivua aikoinaan luin, jonka jälkeen totesin, että ei tämä ole minun juttu.Eli olet lukenut samat kirjat kuin minä. Alastalon salin tosin kuuntelin. Tai no nukahdin viiden minuutin jälkeen, mutta aamulla kun katsoin niin olin näköjään kuunnellut sen. Klassikko. Raskolnikovista tosin pidin ja samaistuin päähenkilöön.
Kumpi?Sata sivua aikoinaan luin, jonka jälkeen totesin, että ei tämä ole minun juttu.
Alastalon sali.Kumpi?
No siis Tolkienit tietenkin kannattaa lukea. Sitten vaikka Andrzej Sapkowskin kirjat ovat hyviä. Itse pidän myös Glen Cookin Black Company sarjasta. Niin ja Ursula K. LeGuinin Maameri sarja on myös kovaa kamaa.Eli aikansa voi parempaankin käyttää? Otetaan vinkit vastaan, kunhan ei ole mitään Volter Kilpeä tai Dostojevskiä.
Paljastus leffasarjasta:Nuorempana tuli haukuttua Harry Potterit alimpaan helvettiin, niin josko on aika antaa uusi mahdollisuus näin 10 vuoden jälkeen. Muutenkin pitäis lukea enemmän fantasiaa, ettei se aina ole dekkari tai elämäkerta.
Aikoinaan ala-asteella piti kattoa muistaakseni Feeniksin Kilta, millä lie tunnilla mille ei muuta keksitty ja olihan Emma Watson upea.Paljastus leffasarjasta:
Hermione tulee kuumemmaksi.
Jopa Harrilla meinasi taikasauva laueta, kun näki kesän jälkeen Hermionen kasvupyrähdyksen.Paljastus leffasarjasta:
Hermione tulee kuumemmaksi.
Robin Hobbia vaikka.Eli aikansa voi parempaankin käyttää? Otetaan vinkit vastaan, kunhan ei ole mitään Volter Kilpeä tai Dostojevskiä.
Lainaan tuolta toisesta. On totta, ettei mulla enää ole kavereita, ainakaan niitä keitä tahtoisin sanoa kavereikseni - tai he mahdollisesti minua.A) Tuleeko sulle kamut kylään tai onko sulla kamuja, no on tietenki.
B) Oma moka, jos revasi ei kestä merivettä jne....