Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 319 333
  • 66 806

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Onhan tuo kosinta helpompi tehdä, jos tuleva puoliso on aikaisemmin vihjannut naimisiin menosta ja että koskas me mennään. Ilman tuollaisia se on jo venäläistä rulettia.
 

Alligator

Jäsen
Suosikkijoukkue
Cleveland Crusaders, Phoenix Roadrunners
Ei saatana. Päätin tuossa jo aikaisemmin, että vietän uudenvuoden ihan rauhassa ja ilman alkoholia. Pari kaveria on jo ihmetellyt ja kysellyt vielä pariin otteeseen tänään, että lähe nyt ryyppäämään! Äsken sanoin jo vähän tiukemmin, että usko nyt että ei huvita. Viimeinen vastaus olikin ''ei kyllä ymmärrä miten jaksat homehtuu kotona tälläsenä päivänä''. Mutta joo, kohta voisi katsella U20 matsin ja sen jälkeen pistää nettipokerigrindit tulille. Toivottavasti olisi paistit liikkeellä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
En tahtoisi olla valittaja, etenkään uuden vuoden aattona mutta kun FNM, sinun edellisessä viestissä ei ole omaa kirjoitusta lainkaan, vain pelkkiä Youtube-videoita linkitettynä? Voihan nuo laadukkaita tallenteita olla mutta minä en ainakaan tykkää jos tästä ketjusta tulee hiljalleen paikka johon linkitetään tolkuton määrä videoita. Sitä paitsi silloin tämä ketju muuttuu raskaaksi lukea älypuhelimellani. Huh.

Minä olen käsittänyt että tämän ketjun alkuperäinen tarkoitus on toimia nimenomaan julkaisupalstana erilaisille kirjoituksille. Siis omille kirjoituksille. Tämä on ketju johon jokaisen on pakko kirjoittaa oli asia mikä tahansa.

Minä en tiedä yhtään kyllä minkä tason materiaalia sinä FNM tänne lnkitit mutta jos on kyseessä tasokastakin materiaalia niin tällaisellehän löytyy oma ketjunsakin, ainakin muistaakseni Youtuben parhaat. (Linkki vie Jatkoajan omalle keskustelufoorumille ketjuun Youtuben parhaat).

Joo, se siitä. Tällaisena iltana en nyt haluaisi olla tosiaan valittaja mutta kun pisti vain silmään täällä ketjussa viesti jossa ei ole ainakaan sitä omaa kirjoitusta lainkaan.

Täällä minä koitan valvoa aina iltakahteentoista asti vaikka nukuttaa pirusti jo nyt. Uskon kuitenkin asuntoni isoista ikkunoista näkyvän varsinkin loppuillasta hienoja raketteja niin haluaisin niitä nähdä. Ja jos ei näy suoraan ikkunasta niin pitää mennä ulos kävelylle.

Äsken söin paketillisen höyrytettyjä nakkeja. Ne oli yllättävän hyviä. Ja nyt katselen ainakin sivusilmällä nuorten leijonien peliä Sveitsiä vastaan.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Mikä on kun ei kalja meinaa maistua. Huolestuttaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mikä on kun ei kalja meinaa maistua. Huolestuttaa.
Mitäs se Mietaa sanoi hiihtämisestä? Matkan varrella tulee jakso kun ei vaan meinaa jaksaa, mutta silloin pitää vaan vetää kolme kiloa mämmiä ja suksia vaan, kyllä se siitä helpottaa. Tai sitten on kuolemaksi.
 

D.Santon

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, Liiga.
Mitäs se Mietaa sanoi hiihtämisestä? Matkan varrella tulee jakso kun ei vaan meinaa jaksaa, mutta silloin pitää vaan vetää kolme kiloa mämmiä ja suksia vaan, kyllä se siitä helpottaa. Tai sitten on kuolemaksi.

Viisaita sanoja, viisaita sanoja. Kestävyyslajeissa monesti tulee seinä vastaan, ja siinä mestarit erotellaan amatööreistä. Joten hampaat irveessä hamaan loppuun asti.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: Evil

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hotelleihin voisi laittaa rokkistarasviitin. Siellä olisi vanha kunnon kuvaputkitelkkari, joka sisältyy huoneen hintaan sillä ehdolla, että sen heittää parvekkeelta. Eihän nuo surkean lättänät nykymallit varmaan edes päästä ääntä maahan osuessaan.
 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Hotelleihin voisi laittaa rokkistarasviitin. Siellä olisi vanha kunnon kuvaputkitelkkari, joka sisältyy huoneen hintaan sillä ehdolla, että sen heittää parvekkeelta. Eihän nuo surkean lättänät nykymallit varmaan edes päästä ääntä maahan osuessaan.
Joo kyllähän se pitää olla semmonen vähintään 32 tuumanen laajakuva, ja putkitöllö nimenomaan.
Eihän niistä perkeleistä saanu edes otetta oikein mistään, jotkut sormelle sopivat aukot molemmilla reunoilla. Ja painoivat juukelisti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mulle tuli kerran rokkitähtifiilis. Mulla oli bändikin vielä silloin. Halusin heittää telkkarin ikkunan läpi. Se oli silloin keväällä 05 se Suomi-Ruotsi 5-6. Mietin vähän aikaa. Telkkari on kallis. Ikkuna on kallis. Vuokrakämppä. Menin sitten parvekkeelle ja heitin kaukosäätimen patterit. Se oli minun rockstarahetkeni. Seuraavana aamuna hain sitten patterit takaisin että vaimo näkee Emmerdalen.
 

Glove

Jäsen
Ehtisköhän sitä nukahtaa ennen kuin se suurin pauke alkaa? Siten säästyisi siltäkin. Aikanaan intissä pojat alkoi ampumaan noin sadan metrin päässä tykeillä ja minä vain käänsin teltassa kylkeä kun olin päikkäreillä. Jospa sama onnistuisi nytkin, ei tuo pauke kuitenkaan ole tykkipatteriin verrattuna mitään.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Linkki Manhattan Transferin Chanson D'Amouriin ei voi jäädä vuosikymmenen viimeiseksi viestikseni Jatkoaikaan, joten varmuuden vuoksi:

Corey Elkins

Kuka on Ed Sheeran?

Linkki vie Youtubeen.

 

Cranbrooker

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Red Wings
Linkki Manhattan Transferin Chanson D'Amouriin ei voi jäädä vuosikymmenen viimeiseksi viestikseni Jatkoaikaan, joten varmuuden vuoksi:

Corey Elkins

Kuka on Ed Sheeran?

Linkki vie Youtubeen.


Mikä video noista? Eka kertaa painoin niin tuli viteo missä mummu paiskoo rumpua disturbedin tahtiin
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Hyvää uutta vuotta ja vuosikymmentä!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös