Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 353 858
  • 66 882

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Muistathan ainakin vähintään mielessäsi kirota niitä ihmisiä, jotka jättävät kadut siivottomiksi. Paikallislehteen kannattaa myös laittaa asiasta tekstiviesti.
En kiroa. Nautin siitä, etten ole joutunut siihen sekamelskaan mukaan. Jokainen sotku päinvastoin ilahduttaa mieltäni noina kyseisinä päivinä.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oonko sairas paska jos sanon että yhdenkään ihmisen kuolema ei koskaan mennyt niin tunteisiin kun oman koiran kuolema...?
Tämä. Joskus kirjoitinkin tänne, että mikä vittu mua vaivaa kun oman isän kuolema oli helpompi käsitellä kuin oman koiran. Siinä on varmaan se, että ihmisellä on vikoja, koiralla ei. Luonteessa siis. Faijakin osasi olla sika, oma koira ei ikinä pettänyt luottamusta.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Muistathan ainakin vähintään mielessäsi kirota niitä ihmisiä, jotka jättävät kadut siivottomiksi. Paikallislehteen kannattaa myös laittaa asiasta tekstiviesti.
Ainiin. Sellaiseenkiin pitää vissiin tottua, faksia ei niillä enää liene. Höh. Kaikki on väärin. Onneksi voi kirota ihan ulkona, varmuuden vuoksi haukkua koko nuoriso ihan varmuuden vuosi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainiin. Sellaiseenkiin pitää vissiin tottua, faksia ei niillä enää liene. Höh. Kaikki on väärin. Onneksi voi kirota ihan ulkona, varmuuden vuoksi haukkua koko nuoriso ihan varmuuden vuosi.
Teillä homoilla on tämä etu. Voitte sanoa mitä vaan ja kaikki ymmärtää. It´s cool to be guier!
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Teillä homoilla on tämä etu. Voitte sanoa mitä vaan ja kaikki ymmärtää. It´s cool to be guier!
It is great to be a queen queer. Try it, might even like it. Kannat kattoon ja menoksi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
It is great to be a queen queer. Try it, might even like it. Kannat kattoon ja menoksi.
Todellakin näin. Turha ujostelu jätetään kotiin ja annetaan mennä. Se mikä tuntuu hyvältä, tuntuu hyvältä. Tekee sitä kuka vaan ja millä vaan. Seksi ja nautinto on sukupuoletonta.
 

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo-o. Istun töissä. Yksin toimistolla, ja ei nyt oikein olis mitään tekemistä. Jotain koulutuksia vois suorittaa, mutta unihan siinä tulee.

Taidan tässä syödä aamupalat ja kietaista kaffet, ja jos sitä sitten puolen päivän aikaan hiipis himaan "jatkamaan hommia". Ei uskalla hirveen aikaisin aloittaa juopotteluakaan, koska pitäis pysyä hereillä yli puolenyön. Mä olisin ihan valmis menemään nukkumaan luultavasti jo kymmeneltä, mutta jos nyt vielä viimeisen kerran tämän vuoden puolella olisi hyvä aviomies ja vävy (hahah).

Hyvät vuodenvaihteet itse kullekin. Kippis!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Jaaha jaaha... Hyvin ollaan aikataulussa ja salaatit on valmiina. Lihapullia voisi alkaa seuraavaksi tekemään. Ensi vuonna saattaa olla toisenlaiset suunnitelmat kun mies on puhunut lapsensa kanssa (lapsen aloitteesta) että ensi vuonna kysytään äidiltä että voiko lapsi olla meillä uutena vuotena. Siitä voi tulla vähän vääntöä kun he ovat perinteisesti menneet kummisedän luokse jonnekin vähän kauemmaksi... Ja se on vissiin jotenkin tärkeä juttu lapsen äidille. Mutta turha tätä vielä pohtia. Nyt on vielä tänä vuonna kaverien kanssa juhlat... ensi vuonna ehkä kolmistaan (iso ehkä tuohon).
 

Glove

Jäsen
Huomenna jos luoja tai mikä tahansa suo niin meillä on bileet... ei hurjat mutta vähän tulee ystäviä käymään. Huomenna pitää sitten duunata peruna-, italian- ja katkarapusalaattia sekä lihapullia... Lisäksi sitten vähän nakkia ja siipiä. Nautitaan hyvässä seurassa.
Menu kuulostaa sen verran hyvältä, että voisin tulla kuokkimaan. Matkaa vaan turhan paljon joten pitänee tyytyä ottamaan pikku kalsarikännit ja syödä mitä kaapista löytyy.
 
K

Kiekkokatsoja

Menu kuulostaa sen verran hyvältä, että voisin tulla kuokkimaan. Matkaa vaan turhan paljon joten pitänee tyytyä ottamaan pikku kalsarikännit ja syödä mitä kaapista löytyy.
Eilen tulin myöhään ajomatkalta, ja eipä mun jääkaapissa oo juuri mitään. Kahvin keitin, ja onneksi on kuivakaapissa puuroryynejä.
No jotain kaupasta illaksi. Kalsareita en ota, enkä muidenkaan kanssa, nyt on lakko sellaiseen.
 

Reverent

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Illalla tulee pariskunta kylään ja syömisen ohessa tulee nautittua jossain määrin viiniä ja konjakkia. Nyt jo vähän hirvittää huominen ja torstai. Joskus alkusyksystä sovittiin aika harvoin näkemäni kovan ManU-fanin kanssa mennä yhdessä kattomaan huomista Arsenal - ManU - matsia johonkin kuppilaan ja äsken hiffasin, että matsi alkaa vasta kymmeneltä. Tulee pitkä ilta. Ei siinä mitään, töihin menen vasta perjantaina, mutta torstaina on heti aamupäivällä pakollisia hommia, joita ei voi siirtää. Näin vanhemmalla iällä parin päivän tenuttelu vetää takin aika tyhjäks. Varsinaista krapulaa päänsärkyineen mulle todella harvoin tulee, mutta noina päivinä ei jaksais tehdä muuta ku maata sohvalla ja ottaa pikku nokoset sopivin väliajoin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tänään pitäisi käydä alkuillasta jossain idässä, hyi helvetti. Puoleen yöhön en silti valvo, ihan vittuillakseni menen kymmeneltä nukkumaan. Enkä juo.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oonko sairas paska jos sanon että yhdenkään ihmisen kuolema ei koskaan mennyt niin tunteisiin kun oman koiran kuolema...?
Et ole sairas kulkuriveljeni Johnny. Ei ne turhaan sano, että eläin on ihmisen paras ystävä. Sä olet eläimen elämän keskipiste ja kaikki. Eläin harvemmin pettää luottamuksesi, se hyväksyy sinut semmoisena kun olet ja ei valita vaikka otat pienet känät. Se vaan tulee viereen olemaan sun kanssas. Eläin on ystävä ja perheenjäsen. Jos on tottunut useita vuosia, että aina on joku vastassa kotona ja aina se tulee viereen nukkumaan ja muutenkin on aina läsnä. Se on saatanan raastavaa menettää joku joka on kulkenut rinnalla joka päivä vuosien ajan.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
On voileipäkakku valmis (lihaton ja kalallinen, ei vegaani) ja skumpat kylmässä (ei helmiä sioille, joten Keltainen Leski jää parempiin suihin), yksi holiton (mulle) ja kolme holillista. Neidit/rouvat/miesystävä tuo sitten muut, salaatteja, lihapullia ja sen sellaista. En edes tiedä mitä. Mutta ihan hyvältä kattaukselta kuulostaa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tänään pitäisi käydä alkuillasta jossain idässä, hyi helvetti. Puoleen yöhön en silti valvo, ihan vittuillakseni menen kymmeneltä nukkumaan. Enkä juo.
Miksi? Ei siellä saa kuin turpaansa. Ja juot kuitenkin.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jahans. Vuosi 2019 alkaa olla pulkassa, eikä hetkeäkään liian ajoissa, olisi saanut loppua jo joskus kesän alkupuolella. Alkuvuosi oli ihan ok aikaa, ei mitään huippua, mutta ei huonoakaan.
Kesäkuun ensimmäisenä viikonlopulla olin sen perjantain onnellinen, kunnes lauantaiaamu aloitti huono kierteen tähän vuoteen (tietäjät tietää).
Se, kun ihminen menee töihin, pitäisi parantaa rahatilannetta, niin nyt kävi toisin. Mulkku työnantaja maksoi näemmä kokoajan liian vähän ja lopetin työt Marraskuun alussa. No, tämä työnantaja jätti sitten maksamatta viimeisen palkan, lomapäivät, lomarahat, pekkaspäiviä en saanut pitää ja nekin jäi maksamatta. Samoin hän pakotti minut yksityislääkärille vaivojeni takia, käski ottaa laskulle, hän maksaa kyllä. No eilen meni ensimmäinen laskuista ulosottoon, koska en ole itsekään kyennyt sitä maksamaan, koska itse irtisanoutuessani fyysisestä työstä nivelreuman aktivoitumisen takia ja pomon kusetusten takia, sain kolmen kuukauden karenssin.
Maksamattomat palkat on menossa liiton kautta oikeuteen todennäköisesti. Ja kun palkkaa en ole saanut ja karenssi on päällä, niin olo on ollut aivan järkyttävän huono henkisesti. Salilla käynti on pitänyt pään jotenkin kasassa.
Tänään sain kuitenkin helpottavan päätöksen Kelasta, pystyn maksamaan laskut, tosin luottokorttivelka on tässä kasvanut huolestuttavaan tahtiin, koska on pitänyt kuitenkin syödä.
Taksia aloin ajaa sitten tuossa Marraskuun lopulla ja ajoin sitä viikon verran, josta kiitoksena kuukauden kestänyt alaselän ja vasemman alaraajan jatkuva kipu. Juuri tänään kävin fysiatrilla ja hän sanoin, että olisi lannenikamassa vika, ei onneksi välilevyssä.
Ja jotta ei mene pelkäksi itkemiseksi, niin laitetaan parit hyvät asiat. Kesä oli lämmin. Minun luona kävi tänä vuonna yhteensä 18 uutta sohvasurffaajaa, pari vanhaa ja muutamat kävi useammin kuin kerran. Myös suomalaisia uusia tuttavia tuli ihan kivasti, osaa voisin kutsua kavereiksi. Sekä pääsin Lenny Kravitsin keikalle ihan ilmaiseksi.
Toivottavasti ensi vuosi olisi kulunutta vuotta huomattavasti parempi. Ja toivottavasti tuleva vuosikymmen hakkaa kuluneen mennen, tullen ja palatessa.
Hyvää uutta vuotta ja vuosikymmentä 2020 kaikille!!
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Oikeastaan tykkäisin uuden vuoden juhlinnasta koska silloin kuuluu herkutella kaikenlaisella pienellä suolaisella purtavalla ja "roskaruoalla". Esimerkiksi vaikka itsetehdyillä hampurilaisilla, täytetyillä ohukaisilla, lihapiirakoilla, nakeilla, patongilla ja tulisilla siivillä.

Olen tottunut siihen että jouluna syödään särmikkäästi "kunnon kotiruokaa" ja uutena vuotena sitten enemmänkin roskaruokatyylistä ruokaa. En välttämättä osannut käyttää oikeita sanamuotoja mutta toivottavasti viestini pointti tuli silti selville.

Esimerkiksi nimimerkillä @Iisoppi on hyvältä kuullostava juhlamenu.

Mutta minä saan tänä vuonna katsella vain ehkä kateellisenakin vierestä kun muut juhlivat. Minunkin uuden vuoden aaton menu olisi voinut olla tuhdimpi mutta nyt ei ollut varaa kuin pieneen nakkipakettiin ja perunasalaattiin. Sekä pariin kokispulloon.

Hyvää uutta vuotta silti kaikille! Minä koitan edes jaksaa valvoa kahteentoista ja toivon että näkisin pari rakettia toisten ampumina.
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Jaaha. Se olis tarkoitus tulevan vuoden ensimmäisenä minuuttina kosia eukkoa. Vähän alkaa jo jänskättämään. Ei vastaus, mutta itse tilanne.
Tee siitä tilanteesta teidän näköinen. Ei mitään leffoista/kirjoista kopioitua siirappia. Tarkoitan sitä, että oman vaimoni yllätin perjantaisen kauppareissun päätteeksi nakkaamalla sormusrasian kauppakassin pohjalle vaimon löydettäväksi. No tulevalta morsiamelta lähti jalat alta nähdessään rasian. Toki olin hoitanut luvan appiukolta ja sitten lähdettiinkin naantaliin silloiselle jahdille vk-lopuksi.

HYVIN SE MENEE!
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tee siitä tilanteesta teidän näköinen. Ei mitään leffoista/kirjoista kopioitua siirappia. Tarkoitan sitä, että oman vaimoni yllätin perjantaisen kauppareissun päätteeksi nakkaamalla sormusrasian kauppakassin pohjalle vaimon löydettäväksi. No tulevalta morsiamelta lähti jalat alta nähdessään rasian. Toki olin hoitanut luvan appiukolta ja sitten lähdettiinkin naantaliin silloiselle jahdille vk-lopuksi.

HYVIN SE MENEE!
Minä kosin kolmessa promillessa polvillani kerrostalon pihalla jää/vesilammikossa. Hyvin meni mullakin. Tai miten sen nyt ottaa, kun jouduin naimisiin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös