Individual
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Post-rock/ Post-punk
Mikä on netti?Ymmärrätteks tekään nettihuumoria? Baareissa sitä ei pahemmin kuule, paitsi joskus ehkä tietovisan aikaan.
Mikä on netti?Ymmärrätteks tekään nettihuumoria? Baareissa sitä ei pahemmin kuule, paitsi joskus ehkä tietovisan aikaan.
Ritsaa hakemassa... Ei täällä mitään teinitytön pilluja ole näkynyt (@ISH ?) mutta autotallissa on punertava vanha Toyota Corolla (vuosimallia en tiedä) jota on jo alettu purkaa osiin. Katselin urbaania sanakirjaa ja siellä oli ritsan merkitys huonona autona... Pilluista ei puhuttu mitään... Pitäisikö huutaa että pojat kiusaa minua? Enpä usko että siihen on syytä. En tiedä olisiko rassi ollut parempi termi... @Johnny B. Goode
Hitto. Onks jollain vielä nykypäivänä omat hampaat?
Moneskohan kierros Pelkosenniemen Trubaduurilla on menossa? Sillä Real McCoy dokkarin häröilyillä sille kai kerättiin kolehti yhteen palikkasarjaan. Mutta eikös sille koko kierros vaihdeta yhtä usein kun Kimille kumit alle. Olihan Larry JR Hagman aika kova hanu kanssa. Ei keräily legoja, mutta vissiin maksoja tuli pistettyä jätemyllyyn kun Kagelbergin kaksoset ikään. Nii ja olishan tätä listaa viä. Sillä afrikkalaisella valkonaamallakin on varmaa kaksytparia ittensäliikuttimia ekä yhrekkään oo omat.Köyhillä on ne pari jäljellä. Jumalan olisi pitänyt kehittää safkaamiseksi joku toinen keino kuin hampailla jauhaminen. Tai ruoka olisi pitänyt luoda nestemäiseksi jo heti alusta. Syytän varmuuden vuoksi vielä Darwiniakin, ihan varmasti on jotenkin tähän syyllinen.
Alteregoni on näköjään kirjautunut palstalle, oikein jekyll ja hyde-fiilis, kun vielä Jypiä kannattaa. Siis @TorstiMonivamma. Kai se alkaa vielä asiaa ja järkevyyksiäkin tänne kirjoittamaan
9mm ja raamattu. Älä käy Billy Bobille. No, David Koresh ja Jimbo Jones saivat vähän vielä enemmän aikaseksi kun hallituksen perkeleet päättivät ruvetä tönimään hurskaita.Teksasissa joku oli päättänyt lähteä ammuskelemaan kirkkoon. Heh. 7 seurakuntalaista kaivoi pyssyt taskuistaan ja reijitti tämän ampujan. Aikamoista länkkärimeininkiä tuolla päin.
Isovanhempia on mennyt mullan alle, teki kipeää, mutta niistä suruista on päästy yli. Omat vanhemmat ovat hengissä, joten sitä surua en onneksi ole päässyt kokemaan ja en pitkään aikaan haluakkaan. Mutta oman koiran kuolemasta en ole vieläkään päässyt yli ja siitä on jo 13 kuukautta. 10 vuotta se oli joka kerta ovella vastassa, hyppi jalkoja vasten niin kauan, että kyyristyin rapsuttamaan. 10 vuotta joka päivän ensimmäinen asia oli vetää ulkovaatteet päälle ja lähteä ulkoiluttamaan ja vasta sen jälkeen omat aamujutut. 10 vuotta se tunki illalla kainaloon nukkumaan, vaikka väkisin jos vaimo oli jo ehtinyt ensiksi kainaloon. 10 vuotta se vingutti lelujaan ja kutsui leikkimään. Nyt ei ole enää jäljellä kuin uurna ja muistot...Oonko sairas paska jos sanon että yhdenkään ihmisen kuolema ei koskaan mennyt niin tunteisiin kun oman koiran kuolema...?
Kyllä sitä tämäkin Setämies on kuljetellut aikanaan useampiakin ritsoja rassinsa takapenkillä...
Hienoa kyllä tämä meidän kieli ja sen vaihtelu ympäri Suomea... Voi kyllä tulla monenmoisia häikkiä ja väärinkäsityksiä kun sanat ymmärretään eri tavoilla. Onko puhekieli sitten vaarallista... ja pitäisi siirtyä puhuttuun kirjakieleen? Enpä usko. Ja jatkan näidän "hämäläisten" sanojen käyttöä koska ne on minulle arkea. Täällä minua ymmärretään... siis useimmiten... tai ainakin joskus.Joo rassi kädessä hakemaan ritsoja kyytiin on parempi.
Et. Tosin luulen ettei ihan läheisiä ihmisiä ole vaihtanut hiippakuntaa. Systerin itsemurha oli todella kova paikka.Oonko sairas paska jos sanon että yhdenkään ihmisen kuolema ei koskaan mennyt niin tunteisiin kun oman koiran kuolema...?
Mulla ei. Mutta mut on kutsuttu neljän naisen bileisiin. No, on siellä aikakin yksi mies mun lisäksi. Lupasin tehdä voileipäkakun. Se on puoliksi jo valmis. Huomenna vaan täytteet ja päälliset. Katsotaan muut tarjoilut mitä on. Muttei huonot ole viimeisinä vuosina olleet.Huomenna jos luoja tai mikä tahansa suo niin meillä on bileet... ei hurjat mutta vähän tulee ystäviä käymään. Huomenna pitää sitten duunata peruna-, italian- ja katkarapusalaattia sekä lihapullia... Lisäksi sitten vähän nakkia ja siipiä. Nautitaan hyvässä seurassa.
Ei niin amatööri kannata olla, että uudenvuodenaattona ryyppäisi. Aina 1.1. ja 1.5. urheillaan reippaana kaupungin näyttäessä sotatantereelta.Vituttaa jo valmiiksi keskiviikon olot.
Urheilu ja reipas ei kuulu minun sanavarastooni. Sitä paitsi huomenna on pakko. Aivan PAKKO.Ei niin amatööri kannata olla, että uudenvuodenaattona ryyppäisi. Aina 1.1. ja 1.5. urheillaan reippaana kaupungin näyttäessä sotatantereelta.
Nuoriso on pilalla.Urheilu ja reipas ei kuulu minun sanavarastooni. Sitä paitsi huomenna on pakko. Aivan PAKKO.
Muistathan ainakin vähintään mielessäsi kirota niitä ihmisiä, jotka jättävät kadut siivottomiksi. Paikallislehteen kannattaa myös laittaa asiasta tekstiviesti.Ei niin amatööri kannata olla, että uudenvuodenaattona ryyppäisi. Aina 1.1. ja 1.5. urheillaan reippaana kaupungin näyttäessä sotatantereelta.
Olen tullut samaan tulokseen näiden vuosien aikana.Nuoriso on pilalla.
En kiroa. Nautin siitä, etten ole joutunut siihen sekamelskaan mukaan. Jokainen sotku päinvastoin ilahduttaa mieltäni noina kyseisinä päivinä.Muistathan ainakin vähintään mielessäsi kirota niitä ihmisiä, jotka jättävät kadut siivottomiksi. Paikallislehteen kannattaa myös laittaa asiasta tekstiviesti.
Tämä. Joskus kirjoitinkin tänne, että mikä vittu mua vaivaa kun oman isän kuolema oli helpompi käsitellä kuin oman koiran. Siinä on varmaan se, että ihmisellä on vikoja, koiralla ei. Luonteessa siis. Faijakin osasi olla sika, oma koira ei ikinä pettänyt luottamusta.Oonko sairas paska jos sanon että yhdenkään ihmisen kuolema ei koskaan mennyt niin tunteisiin kun oman koiran kuolema...?
Ainiin. Sellaiseenkiin pitää vissiin tottua, faksia ei niillä enää liene. Höh. Kaikki on väärin. Onneksi voi kirota ihan ulkona, varmuuden vuoksi haukkua koko nuoriso ihan varmuuden vuosi.Muistathan ainakin vähintään mielessäsi kirota niitä ihmisiä, jotka jättävät kadut siivottomiksi. Paikallislehteen kannattaa myös laittaa asiasta tekstiviesti.
Teillä homoilla on tämä etu. Voitte sanoa mitä vaan ja kaikki ymmärtää. It´s cool to be guier!Ainiin. Sellaiseenkiin pitää vissiin tottua, faksia ei niillä enää liene. Höh. Kaikki on väärin. Onneksi voi kirota ihan ulkona, varmuuden vuoksi haukkua koko nuoriso ihan varmuuden vuosi.
It is great to be a queen queer. Try it, might even like it. Kannat kattoon ja menoksi.Teillä homoilla on tämä etu. Voitte sanoa mitä vaan ja kaikki ymmärtää. It´s cool to be guier!
Todellakin näin. Turha ujostelu jätetään kotiin ja annetaan mennä. Se mikä tuntuu hyvältä, tuntuu hyvältä. Tekee sitä kuka vaan ja millä vaan. Seksi ja nautinto on sukupuoletonta.It is great to be a queen queer. Try it, might even like it. Kannat kattoon ja menoksi.