Virveliä kainaloon
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- 4.11., 7.4. ja pyhä henki
Monetkohan bannit Pekka Virran ketjusta on tähän mennessä jaettu?
Nähtiinkös me vai ei? Saiko muut lonkeroa ja mä vain kokista? Onko mun pakko mennä töihin?). @Punamusta tuli jotenkin ihan puskista, kirjoitustyyli kiinnosti ja hänkin somekaverini nykyään (ei vielä tavattu). @banaaninviljelijä joka paljastui lähes täsmälleen samanikäiseksi ja kun toista tuntia chätätty niin ehdottomasti henkilöksi, jonka haluan tavata myös livenä.
Ei se 15000 kauas jäänyt, taisit jo vähän säikähtää.Huh, ei tarvitse lähteä ajamaan.
Kyllähän se vähän pelotti aamulla avata jatkoaika ja ajatella, että täytyykö tässä nyt oikeasti alkaa polkemaan vanhaa mopoparkaa käyntiin pakkasella. Onneksi ymmärsin laittaa tuon 15000, enkä vaikka neljää. Kävipä tuuri.Ei se 15000 kauas jäänyt, taisit jo vähän säikähtää.
Se mimmi kellä on se vartaloo myötäilevä harmaa mekko siinä lainamainoksessa, ai sssaatttana. Vähänkö herkku. Laitoin nyt tähän ketjuun kun rupes panettaaan ihan kybällä ja vaimo ei oo himassa. Jees ai nou, aim pääd.
Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Mie olen ollut elämässäni varmaan prosentin ajan onnellinen ja prosentin ajan on vituttanut. 98 prossaa on sitten ollut sellaista, ettei ole oikeastaan mitään tunteita mihinkään suuntaan. Kunhan olla öllöttelee ja elelee elämäänsä vähemmäksi.Sama täällä. Ei mulla välttämättä tarvii olla mikään pielessä, mut silti oon koko ajan pohjimmiltani surullinen.
Se oli oikea ihminen. Lapsuudessani kaikki oli niitä, 90-luvullakin vielä suurin osa. Nykyään aika harvinainen näky.Siis mitä ihmettä täällä tapahtuu. Näin tänään nuorehkon ihmisen kahvilla. Se istui, joi kahvia ja katseli ympärilleen. Ei puhelinta. Ei ipadia. Ei ipodia. Ei kuulokkeita. Ei televisiota. Ei tietokonetta. Joi vaan kahvia niinkun joku alien.
Lappeenrannassahan ne olevinaan on. Paitsi tuo Joensuun keskussairaala oli olevinaan Oulussa, hehe... kuitenkin. Minua vituttaa, kun muualta olevat yrittää puhua meidän murretta. Ei sitä helsinkiläinen välttämättä erota kun toinen helsinkiläinen koittaa viäntää meijän kieltä, mutta omaan korvaan se särähtää heti. Kyllähän noita itämurteisiakin näyttelijöitä on, miksi sitten karjalaisia esittämään palkataan joitain pohjanmaalaisia joista kuulee heti että on feikki?Toi Sorjonen on kyllä aika hyvä tv-sarja. Vituttaa vaan, kun siinä kaikki paikalliset käyttää miu ja siu -sanoja. Kai jotkut jyväskyläläiset osaa oikeastikin puhua?
Olen sanonut tämän ennenkin ja sanon taas. Mie olen ollut elämässäni varmaan prosentin ajan onnellinen ja prosentin ajan on vituttanut. 98 prossaa on sitten ollut sellaista, ettei ole oikeastaan mitään tunteita mihinkään suuntaan. Kunhan olla öllöttelee ja elelee elämäänsä vähemmäksi.
Vähän sama minulla. Paitsi että negatiiviset tunteet on varmaan täyttänyt välillä suuren osan elämästäni. Välillä vaan katuu sitä että on syntynyt. Se on vain jotain sellaista yleistä elämän tuskaa ja ahdistusta. Elämä kulkee päivän kerrallaan. Ei se kurjaa ole mutta aika turhaa. Elämä on...Mie olen ollut elämässäni varmaan prosentin ajan onnellinen ja prosentin ajan on vituttanut. 98 prossaa on sitten ollut sellaista, ettei ole oikeastaan mitään tunteita mihinkään suuntaan.
Mulle jos tuollaisia ajatuksia tulee niin mietin kesäistä päivää järvellä soutuveneessä, poronkäristystä muusilla ja puolukkahillolla, Brasilian maajoukkuetta jalkapallon MM-kisoissa 1982 tai Led Zeppeliniä. Yleensä joku noista tai kaikki auttaa.Vähän sama minulla. Paitsi että negatiiviset tunteet on varmaan täyttänyt välillä suuren osan elämästäni. Välillä vaan katuu sitä että on syntynyt. Se on vain jotain sellaista yleistä elämän tuskaa ja ahdistusta. Elämä kulkee päivän kerrallaan. Ei se kurjaa ole mutta aika turhaa. Elämä on...
Masennusta ehkäpä. Onko sellaista diagnosoitu? Toisilla hoito vaikuttaa paremmin kuin toisilla. Jotkut paranee jopa kokonaan. Itsellä on vähän muitakin ongelmia ja vaikea luonne. Olen kuitenkin löytänyt jonkinmoisen tasapainon ja pystyn myös nauttimaan elämästä. Pidän ihmisen elämää aika turhan (riitaa, tuhoa, saastuttamista yms.). Se ei tarkoita etten omaa elämää haluaisi elää. Kyllähän täällä on paljon hyvääkin esim. mieheni.Samaa tasaista, ankeaa harmautta. Satunnaiset ilonpilkahdukset hautautuvat sinne harmauteen. Lähinnä ehkä sisäistänyt kaiken turhuuden.
Musiikki auttaa mullakin. Tossa viitisen vuotta sitten poikani, sillon 4 vee, vajosi koomaan influenssan aiheuttaman aivotulehduksen vuoksi. Kuukauden oli koomassa. Nousi sitten, yllätti kaikki asiantuntijat. Oppi uudelleen puhumaan, kävelemään, kaiken, vaikka aivoista oli tullut kaurapuuroa. Näköhermoista 90% kärähti paskaksi, mutta silti jätkä lukee nyt ja kirjoittaa. Ihan lääketieteellinen ihme.Onneksi edes musiikki auttaa. Ainoa asia, mistä vielä saa jotain irti.
Viimeisen n. 3-4 vuoden aikana on tullut havaittua, ettei vain kertakaikkiaan kykene tuntemaan...käytännössä mitään. Samaa tasaista, ankeaa harmautta. Satunnaiset ilonpilkahdukset hautautuvat sinne harmauteen. Lähinnä ehkä sisäistänyt kaiken turhuuden. Oikeastaan sitä kaipaa ns. "entistä" itseänsä, joka osasi olla iloinen, hauska ja spontaani. Näki joka päivän tilaisuutena oppia ja kokea jotain uutta. Vuosien varrella se on kaikki vaihtunut jurotukseen ja vitutukseen.
Onneksi edes musiikki auttaa. Ainoa asia, mistä vielä saa jotain irti.
500grammaa pyttipannua jonka joukkoon on sotkettu 4 kananmunaa. Kyllä kohta kelpaa köllähtää mahan viereen.
Tempasin punttisalin päälle, nii meni vähän niinku onttoon jalkaan. Neljään asti sillä pärjää, kunnes pitää taas syödä hevosen annos.Sulla on aika hyvät lounaat. Tuolla pitäisi pärjätä jo vähän pidemmällekin.
Tulee mieleen enemmän joku kondominvalmistaja kun kiekkojengi.Top1 paskin nimi jääkiekkojoukkueelle:
Barys Nur-Sultan.
Jokerit on muuten nimenä oikeasti todella tyylikäs logoineen, aina digannut. Vähän sama kuin esimerkiksi Ässät. Tarviikin miettiä Top5-lista.Tulee mieleen enemmän joku kondominvalmistaja kun kiekkojengi.
Jokerit on muuten nimenä oikeasti todella tyylikäs logoineen, aina digannut. Vähän sama kuin esimerkiksi Ässät. Tarviikin miettiä Top5-lista.
Joukkue on kohtalaisen voimaton sille, jos diktaattori muuttaa kaupungin nimeä. Astana oli coolimpi, mutta minkäs teet. Barys tarkoittaa myös jonkin sortin lumileopardia, joten itse antaisin nimestä synninpäästön. Logo (Wikipedia) sen sijaan on kyllä aivan top-1 paskimmat-tasoa.Top1 paskin nimi jääkiekkojoukkueelle:
Barys Nur-Sultan.
No on on. Jollain tavalla pidin myös ysäri-Jokerin lila-vihreästä (?) pelipaidasta ja hackman-kypäristä. Tässä asiassa nyt on luultavasti nostalgia-arvoa enemmäin kuin järkeä, mutta olivathan ne kaikessa mauttomuudessaan hyvinkin muistettavat.Ei jumalauta. Kerää ittes, mies!
Haiseekohan Nur-Sultanin kotihallissa kumille?Top1 paskin nimi jääkiekkojoukkueelle:
Barys Nur-Sultan.