Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 657
  • 68 365

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Se mimmi kellä on se vartaloo myötäilevä harmaa mekko siinä lainamainoksessa, ai sssaatttana. Vähänkö herkku. Laitoin nyt tähän ketjuun kun rupes panettaaan ihan kybällä ja vaimo ei oo himassa. Jees ai nou, aim pääd.

Mikä saatanan mainos tämä on? Itsekkään en ole mekkoja nähnyt aikoihin niin olisi kiva tietää.

PS. Toivottavasti ei ole tämä Vaatehuoneen Simo.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ainii jumalauta. Mähän oon lomalla. Ja vielä selvinpäin! Mitä helvettiä. Suunnitelmissa oli dokata koko viikko, vaan en kyllä jaksa alottaa ainakaan tänään.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Se mimmi kellä on se vartaloo myötäilevä harmaa mekko siinä lainamainoksessa, ai sssaatttana. Vähänkö herkku. Laitoin nyt tähän ketjuun kun rupes panettaaan ihan kybällä ja vaimo ei oo himassa. Jees ai nou, aim pääd.
Just tänään katselin tuon mainoksen ja tuumasin, että ei hän ollutkaan niin kaunis kuin muistin. Marianna taas oli. Eikä oo ollu vaimo kotona kahteen ja puoleen vuoteen. Liekö eronnut musta, tiedä häntä.
Menisiköhän toi Merculovan plikka mun kans naimisiin?

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Mullekin määrättiin jo vuosia sitten lyhyeksi aikaa vastaavia lääkkeitä. No edelleen ne reseptin aina uusii. Lähinnä rauhoittaa mieltä silloin, kun niitä on yöpöydän laatikossa. Tosi harvoin enää nykyään tarvitsen. Mutta jos alkavat tuputtamaan esim. Mirtazapineja pieninä annoksina unilääkkeeksi, niin jätä väliin. Koskaan en ole ollut niin pihalla kuin seuraavana päivänä olin puolikkaan tuollaisen edellisiltana syötyäni.’saksalainen lentäjähän lensi matkustajakoneen päin vuorta ja hän popsi noita lääkkeitä.

Tsemppiä!

Parhaan ystäväni isällä on 50mg Opamoxeja(jos oikein muistan) unilääkkeeksi. Kerran olin hänen luonaan yökylässä ja valitin krapulassa unettomuutta. Hän sanoi että heitä yksi tuommonen veden kera niin johan uni maittaa. Otin sitten yhden ja nukuin joku 16 tuntia putkeen ilman välikusia.

Ei nuita jokapäivä voi kumminkaan tosiaan niellä.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Just tänään katselin tuon mainoksen ja tuumasin, että ei hän ollutkaan niin kaunis kuin muistin. Marianna taas oli. Eikä oo ollu vaimo kotona kahteen ja puoleen vuoteen. Liekö eronnut musta, tiedä häntä.
Menisiköhän toi Merculovan plikka mun kans naimisiin?
Älä puhu höpöjä. On se. Kuka on Marianna?

K

Kiekkokatsoja

Mää en oo muuten saanu varmaan pualeen vuateen banaania. Mihin tää maailma on menossa...?
Ehkä jutut ei enää ole viistossa?

Kysymys. Jos on kaksimielinen suunta-alahäiriö, niin saako silloin "vähemmistöetuuksia"? Elikkä ymmärrystä ja hyväksyntää, kun on hieman erilainen? Eikä niin helposti kakkua.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Ehkä jutut ei enää ole viistossa?

Kysymys. Jos on kaksimielinen suunta-alahäiriö, niin saako silloin "vähemmistöetuuksia"? Elikkä ymmärrystä ja hyväksyntää, kun on hieman erilainen? Eikä niin helposti kakkua.
Saa. Mä en ole koskaan saanut bannia. Pari kertaa ovat varoitelleet. Vähemmistöt pääsee helpommalla.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kerran Haminassa töissä ollessani törmäsin kahteen venakkoakkaan. Sehän meni naiskenteluksi sitten ja toinen heistä pyysi puhelinnumeroni lähtiessään. Enhän minä muistanut kumpi oli Nadjuska ja kumpi Tatjuska.

Sitten tämä toinen soitteli jostain Moskovasta viikon päästä että on rakastunut minuun. Varmasti joo. Tarkistin saldoni samantien varmuuden vuoksi.

Kuukauden päästä sain yllättäen työtarjouksen samalta suunnalta. En tarttunut.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Lähde meidän messiin käymään ihan Ukrainassa (Kiovassa) 31.3.-5.4. Abianos on siellä asunut niin osaa varmaan myös kertoa mistä parhaat naiset löytyy. Lentoliput (Ukrainan Airlines) ei varmaan vieläkään hirveästi maksa. Hotellia ei ole vielä varattu, mutta aika naurettavan halvalla niitäkin tuolta saa.
Kun olisi rahaa, niin ostaisin lentoliput, vaan sain perkele kolmen kuukauden karenssin, niin syödään varpaankynsiä ruuaksi. Jos jostain sen 38 euroa saan, niin ostan liput (siis jos tohon hintaan niitä lentoja vielä saa).

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Saa. Mä en ole koskaan saanut bannia. Pari kertaa ovat varoitelleet. Vähemmistöt pääsee helpommalla.
Ja nyt mä varmaan pääsin tutkan alle. Seuraavasta kyseenalaisesta napsahtaa.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ja nyt mä varmaan pääsin tutkan alle. Seuraavasta kyseenalaisesta napsahtaa.
Mä oon ollu banaanisaarilla ainoastaan omasta pyynnöstäni. Kaikkea paskaa ne päästääkään läpi laittamatta istumaan penalttia. Rikepisteitäkään en omista. Olenko maksanut asemastani? Sitä voitte arvuutella. Ja pelätä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy