Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Yläkerrassa joku rähinä päällä kun alko huutaminen kuulumaan. Pitääkö soittaa Polizai?

Vai nussitaanko siellä vaan? Näissä tilanteissa pitäsi olla aina tarkkana.
Tota, mikä sun osote on...? Ihan vaan sillä kysyn, että teippaanko ton tomaatin takas muijan suuhun...

Bunder

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Coyotes, Thrashers
Olikohan iltalehti vai Iltasanomat, jossa viime viikolla näin uutisen liittyen kaurapuuron keittoon. Ei siis mitään muuta kuin veden tilalta kauramaitoa sekaan ja mikroon/kattilaan. Täytyihän tuota testata tänä aamuna ja voin kyllä suositella. Uskomatonta miten hyvää kaurapuurostakin voi saada. Mikrossakin tuli siis hyvä tulos, mutta pitää kokeilla vielä keittämistä.

SMT

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Oon pari kertaa maistanut kauramaitoa ja se on kyllä ollut ihan kauhean makuista. Merkki oli kai joku oatlay tms. En sitten tiedä miten se toimii esim. puurossa/kahvissa.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oon pari kertaa maistanut kauramaitoa ja se on kyllä ollut ihan kauhean makuista. Merkki oli kai joku oatlay tms. En sitten tiedä miten se toimii esim. puurossa/kahvissa.
Helvetin hyvää kahvissa. Pätkiin normimaidon ihan pystyyn. Raakana en ole edes maistanut, koska maitoa nyt ei muutenkaan tule juotua koska vesikin on keksitty.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
En ole ostanut tällä viikolla vielä mitään
Minä olen ehtinyt ostaa monenmoista... Maitoa, juustoa, ruisleipää, tomaatteja, jogurttia, salaattijuustoa ja paprikoita (olivat 0,99€/kg cittarissa). Oikeastaan kun ajatellaan niin ei tuo ole paljon. Mies on myös käynyt kaupoilla hankkimassa ruokaa meille. Yhdessä ei ole vielä tällä viikolla käyty kaupassa.

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joku DJ perusteli suhmurointejaan sillä, että ei voi esiintyä missään Prisman vaatteissa. Kyllä play-nappulan painaminen onnistuu vaikka Lidlin kalsareissa, testasin juuri.

Jomppa_Koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vedonlyönti
Miettikää. Onnistuin saamaan pankkitilille kirjautumisen jumiin sillä tavalla, että minulla oli siellä tiedoissa vanha puhelinnumero, eikä nykyistä numeroa. Se vaatii tekstiviestin että pääsee kirjautumaan. Soitin asiakaspalveluun, voitteko muuttaa numeron vanhasta nykyiseen.. Ei voida, vaatii että menet käymään konttorissa. Ei ole henkkareita, en voi todistaa kuka olen. On vain kuvaton Kela-kortti. En pysty nyt lähettämään tiliotteita rahahakemusta varten. Mitä tässä voi enää tehdä?

Jomppa_Koo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vedonlyönti
Mä en toellakaa tiiä (I really don't know). Kyllähän tuo on paska tilanne. En voi auttaa mutta haluan vaan sanoa toivottavasti löydät ratkaisun. Voimia...
Sinäpä sen sanoit, sen että on paska tilanne. En ole hirveän lahjakas löytämään ratkaisuja ongelmiin. Ja nyt niitä on monta ja kaikki tuli tietenkin samaan aikaan, eikä erikseen...

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tuli käytyä Isomäessä katselemassa KalPa-peliä ja palkinnoksi paikalle saapumisesta jäätiin nollille. Harvinaisen masentavaa. Kaiken lisäksi oletin täällä Kierrätyskeskuksessa julkisesti, että ainakin Ässät on vielä kuuden parhaan joukossa, niin eikös pari jätkää (toinen vieläpä raumalainen, my mortal enemy) tullut kertomaan, että ovat seitsemänsiä. Ei kiva, ei. Ylivoimakin on hanurista.

Oli kyllä väsynyt ja outo päivä. Jääkööt nyt unholaan eikä ole tarvetta nousta pinnalle joskus myöhemmin tuolla aivojen muistisalissa.

Nyt niin väsynyt olo, että mars nukkumaan. Ehkä tästä päivästä tuleekin jotain. Toivossa kelpaa ihmisolennon elää.

mikko6000

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC & K-Espoo/Blues 1984-2016, K-Espoo 2018-
Sinäpä sen sanoit, sen että on paska tilanne. En ole hirveän lahjakas löytämään ratkaisuja ongelmiin. Ja nyt niitä on monta ja kaikki tuli tietenkin samaan aikaan, eikä erikseen...
Poliisille marssit hommaamaan kuvallisen henkilökortin tms. tai uuden passin. Soitat huomenna sinne ja kerrot tilanteen, auttavat kyllä. Kaveri kerran haki uuden passin kun hukkasi vanhan ja ei ollut mitään henkkareita. Kyselevät kysymyksiä mitä näkevät tiedoissasi. Vanhoja osoitteita tms. Mutta huomenna vaan katsot paikkakuntasi Poliisin numeron ja sinne soittoa että saat henkkarit mahd.nopeasti.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Viimeksi muokattu:
(1)
  • Tykkää
Reactions: SMT

L. Paraske

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Suomi
Jokohan nimimerkki @Musta Nuoli olisi kohta päättämässä kesätaukoaan? Näköjään huhtikuussa tuo tauko tällä kertaa jo alkoi, joskin herra palasi kesäkuussa hetkeksi remmiin Dave Mustainen syöpäuutisen myötä. Ehkä hölmöä huudella jonkun oikeassa elämässä tuntemattoman persoonan perään, mutta persoona positiivisessä mielessä Musta Nuoli tällä palstalla tosiaankin on. Ja terveyshuolistaankin hän on välillä kertonut, joten siinäkin mielessä odotan näkeväni viestiä, että kaikki on sillä saralla hyvin.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Jokohan nimimerkki @Musta Nuoli olisi kohta päättämässä kesätaukoaan? Näköjään huhtikuussa tuo tauko tällä kertaa jo alkoi, joskin herra palasi kesäkuussa hetkeksi remmiin Dave Mustainen syöpäuutisen myötä. Ehkä hölmöä huudella jonkun oikeassa elämässä tuntemattoman persoonan perään, mutta persoona positiivisessä mielessä Musta Nuoli tällä palstalla tosiaankin on. Ja terveyshuolistaankin hän on välillä kertonut, joten siinäkin mielessä odotan näkeväni viestiä, että kaikki on sillä saralla hyvin.
Musta Nuoli kirjoitti kyllä aina asiaa. Toivottavasti saadaan hänet takaisin rosteriin piakkoin ja tosiaan tuo sairaus ei ole vienyt. Viihdyttävä kirjoittelija kaikinpuolin.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jokohan nimimerkki @Musta Nuoli olisi kohta päättämässä kesätaukoaan?
Sama käynyt pari kertaa mielessä. Ei näy miestä menossa mukana... no mutta, eiköhän kaikki ole miehellä ihan kunnossa.

Tuli saatua pätkimättömät seitsemän tunnin yöunet. Tästä olisi hyvä saada korjausputki päälle, niin jaksaa taas elää täysillä, eikä pelkällä 85 prosentilla.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Itse olen menettänyt vuoden sisään pitkäaikaisen tyttöystäväni ja parhaan kaverini sydänkohtauksiin. Surutyön ja tämän jatkoajan kautta päässyt hiukan takaisin jaloilleen. Tänne kun tulee lueskelemaan niin suru unohtuu edes hetkeksi.

Aika parantaa haavat mutta ei arpia kokonaan. Osa Kiitos kumminkin teille siitä.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Itse olen menettänyt vuoden sisään pitkäaikaisen tyttöystäväni ja parhaan kaverini sydänkohtauksiin. Surutyön ja tämän jatkoajan kautta päässyt hiukan takaisin jaloilleen. Tänne kun tulee lueskelemaan niin suru unohtuu edes hetkeksi.

Aika parantaa haavat mutta ei arpia kokonaan. Osa Kiitos kumminkin teille siitä.
Näitä ei voi oikein ymmärtää jos ei ole omalle kohdalle osunut. Luultavasti vielä suht nuoria ihmisiä, ja sitten heitä ei enää ole. Pari vuotta sitten meni appiukko juuri sydänkohtaukseen, ja se oli ja on joskus vieläkin todella vaikea ymmärtää. Ei hänelläkään nyt mitenkään tolkuttomasti ikää ollut (66), mutta entinen elämä oli sitten vissiin vähän syönyt vuosia pois loppupäästä.

Sanotaan tosiaan, että aika parantaa, mutta kukaan ei osaa määritellä kuinka kauan aikaa se ottaa. Tietysti yksilökohtaista, mutta kyllä kai se kuitenkin jotenkin pitää paikkansa. Ei näitä silti ikinä unohda ja arvet jää varmasti. Jossain vaiheessa sama tilanne kuitenkin edessä jokaisella - joku läheinen poistuu ja sitä on hetken aikaa aika tyhjän päällä. Hyvä jos olet löytänyt kuitenkin helpotusta vaikka sitten täältä, etkä ole lähtenyt esimerkiksi ryyppäämällä surua haihduttamaan.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Itsekin miettinyt joka ilta ja aamu, että jokohan kohta se @Musta Nuoli palaa kehiin, kun mestiskin on jo alkanut. Hauska tyyppi turkulaiseksi. Ikävä kuulla @Zodiac noista sydänkohtauksista ja kaikkea hyvää sinne. Muistuttaa taas meitä muita siitä, että ei kannata pitää asioita itsestäänselvinä, vaan arvostaa jokaista päivää ja kohdella rakkaita ihmisiä sen mukaan. Ja se kun on kaiken lisäksi ilmaista ja ilmastoystävällistä.

Noin muuten ihmettelen sitä, että jos mekaanikko ajaa auton korjaamon pihalta sinne halliin korjattavaksi ja se matka on kymmenisen metriä, niin onko tosiaan välttämätöntä muuttaa istuimen ja ratin asetuksia tuollaisen matkan takia? Vituttaa niitä säädellä taas itselleen sopiviksi.

Joulu muuten lähestyy, joten olkaahan kilttejä.....

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Noin muuten ihmettelen sitä, että jos mekaanikko ajaa auton korjaamon pihalta sinne halliin korjattavaksi ja se matka on kymmenisen metriä, niin onko tosiaan välttämätöntä muuttaa istuimen ja ratin asetuksia tuollaisen matkan takia? Vituttaa niitä säädellä taas itselleen sopiviksi.
Heh, samalle asialle nauranut itsekin joskus. Paras suoritus oli kun radiokanavakin oli vaihtunut jokskin vitun NRJ:ksi. Jonnet...

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Itsekin miettinyt joka ilta ja aamu, että jokohan kohta se @Musta Nuoli palaa kehiin, kun mestiskin on jo alkanut. Hauska tyyppi turkulaiseksi. Ikävä kuulla @Zodiac noista sydänkohtauksista ja kaikkea hyvää sinne. Muistuttaa taas meitä muita siitä, että ei kannata pitää asioita itsestäänselvinä, vaan arvostaa jokaista päivää ja kohdella rakkaita ihmisiä sen mukaan. Ja se kun on kaiken lisäksi ilmaista ja ilmastoystävällistä.

Ilmiselvä Riki Sorsan veli. Toinen asia mikä aiheuttaa päävaivaa on "naapurin" ylenpalttinen toisten pyörien kyttäily. Itse maksoin tuosta paskasta 40 euroa ja lukosta vitosen. Onko sen väärti?

Unohdin kerran Prisman pihalle vaan ei ollut kelvannut kyllä silloin. Noudin pois.

HPL76

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Heh, samalle asialle nauranut itsekin joskus. Paras suoritus oli kun radiokanavakin oli vaihtunut jokskin vitun NRJ:ksi. Jonnet...
Olis ollu muuten mekaanikko auton alla hyvin äkkiä jos ois joskus vaihellut mun radion suoltamaan jotain NRJ-paskaa. Olisin vielä peruuttanu päälle varmuuden vuoksi.

Punamusta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Sitä päivää odotellessa, kun palstan kaksi jouluketjua saavat vuoden avausviestinsä. Kilttihän tässä ollaan harva se päivä, mutta pitää korottaa panoksia tälleen vähän yli 70 vuorokautta ennen H-hetkeä. Saa taas popsia mahan täydeltä kinkkua ja konvehteja.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Miettikää. Onnistuin saamaan pankkitilille kirjautumisen jumiin sillä tavalla, että minulla oli siellä tiedoissa vanha puhelinnumero, eikä nykyistä numeroa. Se vaatii tekstiviestin että pääsee kirjautumaan. Soitin asiakaspalveluun, voitteko muuttaa numeron vanhasta nykyiseen.. Ei voida, vaatii että menet käymään konttorissa. Ei ole henkkareita, en voi todistaa kuka olen. On vain kuvaton Kela-kortti. En pysty nyt lähettämään tiliotteita rahahakemusta varten. Mitä tässä voi enää tehdä?
Minulle kävi aivan samalla tavalla tässä syyskuussa, mutta minä sain hoidettua asian puhelimitse. Soitin OP:n asiakaspalveluun ja siellä kysyivät ison kasan erilaisia minuun liittyviä kysymyksiä, niihin oikein vastaamalla sain mahdollisuuden kirjautua sisään ilman että lähetti tekstiviestin tunnistusta varten. Pääsin siten vaihtamaan puhelinnumeron tietoihini.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy