Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 277 667
  • 66 550

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Meinaatko että oot vetäny jo syödessä niin kovat perseet että sammut ennen kapakkaa?
Heh heh... Just päinvastoista ois tarkoitus hakea eli selvitä selvin päin koko illasta. Jos ei mene kapakkaan melun keskelle kuuntelemaan kännisten muijien kikattelua ja höpöpuhetta niin kestää hermot paremmin eikä ala viinaa tekemään niin paljon mieli.
 

adolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Leijonat & Haminan Palloilijat
Oli hämmentävä kohtaaminen erään vanhan luokkatoverin kanssa ruokakaupassa. Katsotaan suoraan päin toisiamme ja moikkaan häntä. Kaveri kivikasvoisena katsoo vain kaukaisuuteen, eikä sano sanaakaan. Näin tiemme erkanevat, emmekä tuon jälkeen sano toisillemme mitään.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Oli hämmentävä kohtaaminen erään vanhan luokkatoverin kanssa ruokakaupassa. Katsotaan suoraan päin toisiamme ja moikkaan häntä. Kaveri kivikasvoisena katsoo vain kaukaisuuteen, eikä sano sanaakaan. Näin tiemme erkanevat, emmekä tuon jälkeen sano toisillemme mitään.

Mulla on ollu näitä kanssa, siis naispuolisten entisten ihan minkätahansalaisten kanssa.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Harrastaako kukaan täällä Bonsai-puita?
Onko vaikeahoitosia, miten hoidetaan jne. Varmasti myyjä antaa ohjeet ja neuvoja mutta olisi kiva kuulla ihan käytännön kokemuksia.

Tägään nyt ihan mutulla ainakin @Iisoppi n.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Varo @vilperi sen raastinkoneen kanssa. Oon nähnyt kun eräältä neitoselta lähtee sormesta pää pois tuollasen kanssa. Ei mennyt ne porkkanaraasteet asiakkalle...

Kyllähän minä koitan olla varovainen tuon laitteen kanssa. Minua on varoitettu just työurani alkutaipaleella tuosta laitteesta että on tehokas sitten viemään sormiakin mennessään. Ja siitä lähtien olen oppinut olemaan varovainen kyseisen laitteen kanssa.

Kyllä sitä hieman pelkää aina että jos käykin huonosti tuon laitteen kanssa. Mutta kun hieman varovaisesti sitä käyttää niin toivottavasti ainakaan mitään pahaa ei tapahdu. Vihreästäkin nappulasta se kone sammuu, mutta lopuksi on tärkeää sammuttaa koko vehje siitä punaisesta virtanappulasta. Varmemmin on kone sitten kiinni kun alkaa siitä osia irroittelemaan.

Ja olenhan minä tosiaan käyttänyt vastaavanlaista laitetta ainakin aiemmalla työurallani melko paljonkin. Ihan kiva sitä käyttää on ja onhan raasteenkin tekeminen paljon helpompaa niin kuin tekisi sen itse käsin raastamalla, mutta täytyy olla vain varovainen. Sinne minne raastettavat kasvikset sun muut laittaa niin ei missään nimessä saa mennä tunkemaan sormiaan!

Ja tänään työpäivän jälkeen muuten sain taas huomata että tämä maailma on todellakin pieni paikka. Minua käy aina viikottain katsomassa kotikuntoutuksen työntekijä. Tämä työntekijä on usein aina sama henkilö. Tänään sitten meille selvisi että olemmekin käyneet samaa oppilaitosta Kauhajoella. Minä valmistuin restonomiksi sieltä vuonna 2009 ja hän vasta silloin aloitti siellä opinnot restonomiksi. Erikoinen ja yllättäväkin yhteensattuma!

Ja näin se maailma heittelee saman koulunkin käyneitä ihmisiä. Toinen on nyt vaihtanut alaa ja on töissä tosiaan hoitoalalla ja toinen eli minä olen mielenterveyskuntoutuja. Ehkä tämä todistaa vähän myös sitäkin että kuka vaan voi sairastua mielenterveydellisesti.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kuka muka ei ole edes vähän kateellinen jos aamulla työmatkalla näkee jonkun pullo kädessä.
Miksi olisi. Minullakin on viskipullo työpöydällä ja jääkaapissa olutta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Harrastaako kukaan täällä Bonsai-puita?
Onko vaikeahoitosia, miten hoidetaan jne.
Minulla ei ole kokemusta bonsaista. Olen muutenkin varsin huono huonekasvien kasvattaja. Tai bonsaithan on Japanissa ulkokasveja mutta täällä pohjolassa niitä pidetään lähinnä sisällä. Vaikea hoitoisia ovat bonsait, olen kuullut kaverilta... enempää en osaa sanoa.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Minä olin pienen pienenä poikana, tai siis puberteettihemmona oudosti vieheistä kiinnostunut. Ja hieman kalastamisestakin mutta enemmän virveleistä ja uistimista, välineistä. Kuvitelmista ja vehkeiden muuttujista. Empiirinen, tuntikausinen uistinten testaamiseni on näin jälkikätöisesti tajuten helvetin mitätön, puhumattakaan kalansaaleistani.
Siimaa olen antanut veteen yllättävän vähän verrattuna aikaan, jonka aikoinaan uhrasin hienon ruotsalaisen Abu- yhtiön katalogin lukemiseen ja kalastusmielikuviin, funtsimiseen.
Ei tainnut olla turhaa tuo kuitenkaan: ymmärsin että maailmassa, luonnossa on pirusti muuttujia. Yksiselitteisiä viehevalintoja ei ole. Absolut inte, mutta Nyt Nappaa, mainioita muistikuvia:
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onks teillä sama että duunin jälkeen pitää vetää kymmenkunta kaljaa ennen kuin suostuu himaan. Kierrellä ja kaarrella vaikka.

Eilen Ateneumissa piti jättää kaljat narikkaan.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Onks teillä sama että duunin jälkeen pitää vetää kymmenkunta kaljaa ennen kuin suostuu himaan. Kierrellä ja kaarrella vaikka.

Eilen Ateneumissa piti jättää kaljat narikkaan.

Käyhän Pete tänään kiertelemässä ja kaartelemassa siinä uudessa musiikkimuseossa. Se on vissiin siinä uuden kauppakeskuksen yhteydessä Pasilassa. Luulisin, että Rollareistakin on siellä matskua. Raportoit sitten tänne, että minkälainen mesta ja saiko repullisen viedä sisään mukanaan.
 

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Oli hämmentävä kohtaaminen erään vanhan luokkatoverin kanssa ruokakaupassa. Katsotaan suoraan päin toisiamme ja moikkaan häntä. Kaveri kivikasvoisena katsoo vain kaukaisuuteen, eikä sano sanaakaan. Näin tiemme erkanevat, emmekä tuon jälkeen sano toisillemme mitään.

Jotkut ihmiset muuttuu jo 40-50 vuodessa ihan oudon näköisiksi. Eli saattaa olla ettei kaverisi vain tunnistanut.

Tai ehkä sillä on kauheat traumat koulukiusauksesta eikä halua muistutuksia siitä ajasta.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Nyt kun Frederik lopettaa uransa ens syksyn jälkeen, niin onko se Arttu Wiskari joka "kruunataan" uudeksi junttidiskon kuninkaaksi vai onko muita vaihtoehtoja?
En tiä, mutta jos Arttu saa uransa aikana edes sadasosan siitä tuzman määrästä mitä Reetu, niin multa menee usko naisiin lopullisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös