Vapaapäiväthän on ihan mukava kuluttaa esim. siivoamalla ja samalla kaljaa juoden. Tai no, näin syksyllä olen tykännyt pihatöitä tehdä vapaapäivinä ja samalla kiskoa vähän olutta.En ole koskaan muuten kiinnittänyt huomiota tuohon, että miten ne hoidan. Mutta nyt, kun asiaa kysyt niin vastaan, että hoidan ne silloin, kun on tarve. Ei mun ns. vapaapäivä mene pyykinpesusta tai siivoamisesta pilalle.
Mietin hetken että mikäköhän vitun ttk mutta enhän minä ole varmaan aidosti sellaiseen vuosikymmeneen seurannut, kuinka ammattilaiset tanssivat julkisuuden tähtien kanssa. Pitäisiköhän sitä ruveta ihan vaan Anskun vuoksi mikäli on mainostamasi kaltainen daami? Ja tähän se hymiö.Anskulla (ttk) on kyl melkoinen berberi ja sääret
En minäkään. Sitä pureskelemalla saa vain ilmaa masukkaan ja sitten pierettää...Mä en käytä purukumia ollenkaan.
Mun mielestä ehdottomasti paras tuuletus oli kun Robbie Fowler meni Everton fanien eteen vetään sivurajasta viivat.Onko muistakin hiukan noloa nuo jalkapallopelaajien tuuletukset maalien jälkeen? Nussitaan jotain kulmalippua tai vähintään joukkuetoveria. Tai sitten tanssitaan ja revitään paita päältä kun on niin nasulia. Tai heitellään jotain voltteja. Myös sormuksen pussaaminen ja ristinmerkit kohti taivasta tekevät oikein myötähäpeää kun näitä näkee.
Lisätkää toki jos unohdin jonkun.
Olisiko käynyt niin, että sinua on huijattu?Suoraan sanoen ottaa aivoon tällaiset asiakkaat, jollaiseen tänään törmäsin. Ulkomaalaistaustainen rouva väittää mulle jääräpäisesti antaneensa 11 euroa ja 45 senttiä, vaan enpä tiennyt nähneeni ensimmäistäkään euron kolikkoa. Tiesin sisimmässäni koko ajan, että nainen a) muisti väärin b) puhui paskaa. En vaan jaksanut kasvattaa ehdoin tahdoin takana olevaa jonoa yhden itsepäisen maahanmuuttajanaisen takia, niin annoin hänelle lopulta tuon pyytämänsä ylimääräisen euron. Ja ylläri pylläri, tilitys sitten paljasti että olin antanut yhdelle asiakkaalle liikaa rahaa. Asiakas ei ole valitettavasti aina oikeassa, jotkut saattaa olla vaan puhtaasti kujalla.
Silloin väpätti, kun Jalonen herran mailan mittautti.Väpättääköhän Latvalalla nyt alahuuli.
Rovaniemen Kiekko. Hienosti kustu 3 maalin johtoasema 4-5 häviöön. Saatana. Noh jääkiekko on välillä tätä ja mennään eteenpäin vaikka kirpasee vitusti.
Tämä meemi kuvastaa kyllä parhaiten Jesus Shavesin ja danan lapsellisesta toistensa nimittelystä saamia pelikieltoja
Likellä se on minullakin. No, onneksi on silleen mukava juoppo, että uskoo kun sanoo, mutta viime yönä piti soitta sulle kaksi kertaa ja jälkimmäisellä kerralla kävin sen verran kuumana, että lupasin tintata tauluun, jos se musiikki vielä pauhaa kovaäänisesti yöaikaan.Noniin, tänään taitaa olla ensimmäinen kerta kun laitan valituksen naapurista menemään... ei se vittu voi olla noin vaikia olla hiljaa.
Johan tässä reilut viisi vuotta menikin ihan kivasti, mutta nyt keväästä alko tulla tämmöstä melua. Saa nähä mitä käy kun laitoin sen häiriöilmotuksen menemään...Likellä se on minullakin. No, onneksi on silleen mukava juoppo, että uskoo kun sanoo, mutta viime yönä piti soitta sulle kaksi kertaa ja jälkimmäisellä kerralla kävin sen verran kuumana, että lupasin tintata tauluun, jos se musiikki vielä pauhaa kovaäänisesti yöaikaan.