Facen kommenttiosiossa joku moitti Schindlerin Listaa tekotaiteelliseksi. Siitä esimerkkinä oli kuulemma se kuuluisa pikkutytön punainen hame, tai kolttu muuten mustavalkoisessa elokuvassa.
Tietysti jokaisen henkilökohtainen valinta, mutta muista olla oma itsesi, parralla tai ilman. Kukaan tuota ei silti pakota höyläämään.Partakin pitäisi vielä höylätä pois että on huomenna siistissä kunnossa! Nyt alan taas parrankin höyläämään kerran viikossa.
Tämä. Mä oon varmaan jonku vuoden nyt kasvattanut partaa ja toki trimmailen sitä aktiivisesti, mutta tällä tyylillä mennään niin kauan kuin se tuntuu omimmalle.Tietysti jokaisen henkilökohtainen valinta, mutta muista olla oma itsesi, parralla tai ilman. Kukaan tuota ei silti pakota höyläämään.
Juu ei sitä kipeenä kannata pulloon tarttua, jos tavoitteena on parantua pian. Mul ei todennäkösesti oo alkuviikosta lainkaan duunia tiedossa ni tuli ostettua tänään kotiin lähtiessäni pari Somersbyta tän illan jefun riemujuhlaan, ku ei sitä aina pelkkää olutta jaksa juua. Sipsejä löytyikin jo entuudestaan. Jutin sanoin nyt naatitaan!Onk tää ny ihan ok, kun aiemmin viikonloppuna flunssan takia ryyppäämisestä ei tullut mitään, niin ryyppään tänään, kun on ens viikolla syysloma? Kuuntelen muuten samalla YUP:ta, se on ainakin ok.
Mitäs jefua tänään? Mulle vähän vieras laji.Juu ei sitä kipeenä kannata pulloon tarttua, jos tavoitteena on parantua pian. Mul ei todennäkösesti oo alkuviikosta duunia ni tuli ostettua kotiin kähtiessäni pari Somersbyta tän illan jefun riemujuhlaan. Sipsejä löytyikin jo entuudestaan. Jutin sanoin nyt naatitaan!
Viaplayn lähetyksistä tuo Chiefs-Texans ainakin kiinnostaisi nähdä. Tosin voi myös olla, et päädyn jälleen seuraamaan pelejä Red Zonen kautta (jota siis myös pystyy katsomaan Viaplaysta). Kattoos ny mitä mä päädyn tekemään.Mitäs jefua tänään? Mulle vähän vieras laji.
Tietysti jokaisen henkilökohtainen valinta, mutta muista olla oma itsesi, parralla tai ilman. Kukaan tuota ei silti pakota höyläämään.
En ole koskaan muuten kiinnittänyt huomiota tuohon, että miten ne hoidan. Mutta nyt, kun asiaa kysyt niin vastaan, että hoidan ne silloin, kun on tarve. Ei mun ns. vapaapäivä mene pyykinpesusta tai siivoamisesta pilalle.Mitenkäs muuten pakolliset siivoukset ja pyykin pesut? Hoitavatko työläiset ne arkisin vai vapaillaan. Itse yritän pyrkiä siihen että nämä hoidetaan työpäivien jälkeen. Ei tarvitse vapaitaan kuluttaa näihin.
En ole koskaan muuten kiinnittänyt huomiota tuohon, että miten ne hoidan. Mutta nyt, kun asiaa kysyt niin vastaan, että hoidan ne silloin, kun on tarve. Ei mun ns. vapaapäivä mene pyykinpesusta tai siivoamisesta pilalle.
Mä en käytä purukumia ollenkaan.Mites on purukumin kanssa? Jauhatko sitä kotona paikallaan vai pysähdytkö kesken kävelyn jauhamistöihin? Mullahan on niin, että pysähdyn kymmenen metrin välein jauhamaan kahdeksi sekunniksi.
Mä en käytä purukumia ollenkaan.
Lopettaminen on yleensä hankalaa.Varmaan meikänkin olisi syytä lopettaa kun se on niin hankalaa.
Lopettaminen on yleensä hankalaa.
Vapaapäiväthän on ihan mukava kuluttaa esim. siivoamalla ja samalla kaljaa juoden. Tai no, näin syksyllä olen tykännyt pihatöitä tehdä vapaapäivinä ja samalla kiskoa vähän olutta.En ole koskaan muuten kiinnittänyt huomiota tuohon, että miten ne hoidan. Mutta nyt, kun asiaa kysyt niin vastaan, että hoidan ne silloin, kun on tarve. Ei mun ns. vapaapäivä mene pyykinpesusta tai siivoamisesta pilalle.
Mietin hetken että mikäköhän vitun ttk mutta enhän minä ole varmaan aidosti sellaiseen vuosikymmeneen seurannut, kuinka ammattilaiset tanssivat julkisuuden tähtien kanssa. Pitäisiköhän sitä ruveta ihan vaan Anskun vuoksi mikäli on mainostamasi kaltainen daami? Ja tähän se hymiö.Anskulla (ttk) on kyl melkoinen berberi ja sääret
En minäkään. Sitä pureskelemalla saa vain ilmaa masukkaan ja sitten pierettää...Mä en käytä purukumia ollenkaan.