Mä en toellakaa tiiä (I really don't know). Kyllähän tuo on paska tilanne. En voi auttaa mutta haluan vaan sanoa toivottavasti löydät ratkaisun. Voimia...Mitä tässä voi enää tehdä?
Mistään en mitään tiedä mutta sanon silti...
Mä en toellakaa tiiä (I really don't know). Kyllähän tuo on paska tilanne. En voi auttaa mutta haluan vaan sanoa toivottavasti löydät ratkaisun. Voimia...Mitä tässä voi enää tehdä?
Sinäpä sen sanoit, sen että on paska tilanne. En ole hirveän lahjakas löytämään ratkaisuja ongelmiin. Ja nyt niitä on monta ja kaikki tuli tietenkin samaan aikaan, eikä erikseen...Mä en toellakaa tiiä (I really don't know). Kyllähän tuo on paska tilanne. En voi auttaa mutta haluan vaan sanoa toivottavasti löydät ratkaisun. Voimia...
Poliisille marssit hommaamaan kuvallisen henkilökortin tms. tai uuden passin. Soitat huomenna sinne ja kerrot tilanteen, auttavat kyllä. Kaveri kerran haki uuden passin kun hukkasi vanhan ja ei ollut mitään henkkareita. Kyselevät kysymyksiä mitä näkevät tiedoissasi. Vanhoja osoitteita tms. Mutta huomenna vaan katsot paikkakuntasi Poliisin numeron ja sinne soittoa että saat henkkarit mahd.nopeasti.Sinäpä sen sanoit, sen että on paska tilanne. En ole hirveän lahjakas löytämään ratkaisuja ongelmiin. Ja nyt niitä on monta ja kaikki tuli tietenkin samaan aikaan, eikä erikseen...
Joku DJ perusteli suhmurointejaan sillä, että ei voi esiintyä missään Prisman vaatteissa. Kyllä play-nappulan painaminen onnistuu vaikka Lidlin kalsareissa, testasin juuri.
Musta Nuoli kirjoitti kyllä aina asiaa. Toivottavasti saadaan hänet takaisin rosteriin piakkoin ja tosiaan tuo sairaus ei ole vienyt. Viihdyttävä kirjoittelija kaikinpuolin.Jokohan nimimerkki @Musta Nuoli olisi kohta päättämässä kesätaukoaan? Näköjään huhtikuussa tuo tauko tällä kertaa jo alkoi, joskin herra palasi kesäkuussa hetkeksi remmiin Dave Mustainen syöpäuutisen myötä. Ehkä hölmöä huudella jonkun oikeassa elämässä tuntemattoman persoonan perään, mutta persoona positiivisessä mielessä Musta Nuoli tällä palstalla tosiaankin on. Ja terveyshuolistaankin hän on välillä kertonut, joten siinäkin mielessä odotan näkeväni viestiä, että kaikki on sillä saralla hyvin.
Näitä ei voi oikein ymmärtää jos ei ole omalle kohdalle osunut. Luultavasti vielä suht nuoria ihmisiä, ja sitten heitä ei enää ole. Pari vuotta sitten meni appiukko juuri sydänkohtaukseen, ja se oli ja on joskus vieläkin todella vaikea ymmärtää. Ei hänelläkään nyt mitenkään tolkuttomasti ikää ollut (66), mutta entinen elämä oli sitten vissiin vähän syönyt vuosia pois loppupäästä.Itse olen menettänyt vuoden sisään pitkäaikaisen tyttöystäväni ja parhaan kaverini sydänkohtauksiin. Surutyön ja tämän jatkoajan kautta päässyt hiukan takaisin jaloilleen. Tänne kun tulee lueskelemaan niin suru unohtuu edes hetkeksi.
Aika parantaa haavat mutta ei arpia kokonaan. Osa Kiitos kumminkin teille siitä.
Heh, samalle asialle nauranut itsekin joskus. Paras suoritus oli kun radiokanavakin oli vaihtunut jokskin vitun NRJ:ksi. Jonnet...Noin muuten ihmettelen sitä, että jos mekaanikko ajaa auton korjaamon pihalta sinne halliin korjattavaksi ja se matka on kymmenisen metriä, niin onko tosiaan välttämätöntä muuttaa istuimen ja ratin asetuksia tuollaisen matkan takia? Vituttaa niitä säädellä taas itselleen sopiviksi.
Ilmiselvä Riki Sorsan veli. Toinen asia mikä aiheuttaa päävaivaa on "naapurin" ylenpalttinen toisten pyörien kyttäily. Itse maksoin tuosta paskasta 40 euroa ja lukosta vitosen. Onko sen väärti?Itsekin miettinyt joka ilta ja aamu, että jokohan kohta se @Musta Nuoli palaa kehiin, kun mestiskin on jo alkanut. Hauska tyyppi turkulaiseksi. Ikävä kuulla @Zodiac noista sydänkohtauksista ja kaikkea hyvää sinne. Muistuttaa taas meitä muita siitä, että ei kannata pitää asioita itsestäänselvinä, vaan arvostaa jokaista päivää ja kohdella rakkaita ihmisiä sen mukaan. Ja se kun on kaiken lisäksi ilmaista ja ilmastoystävällistä.
Noin muuten ihmettelen sitä, että jos mekaanikko ajaa auton korjaamon pihalta sinne halliin korjattavaksi ja se matka on kymmenisen metriä, niin onko tosiaan välttämätöntä muuttaa istuimen ja ratin asetuksia tuollaisen matkan takia? Vituttaa niitä säädellä taas itselleen sopiviksi.
Joulu muuten lähestyy, joten olkaahan kilttejä.....
Olis ollu muuten mekaanikko auton alla hyvin äkkiä jos ois joskus vaihellut mun radion suoltamaan jotain NRJ-paskaa. Olisin vielä peruuttanu päälle varmuuden vuoksi.Heh, samalle asialle nauranut itsekin joskus. Paras suoritus oli kun radiokanavakin oli vaihtunut jokskin vitun NRJ:ksi. Jonnet...
Minulle kävi aivan samalla tavalla tässä syyskuussa, mutta minä sain hoidettua asian puhelimitse. Soitin OP:n asiakaspalveluun ja siellä kysyivät ison kasan erilaisia minuun liittyviä kysymyksiä, niihin oikein vastaamalla sain mahdollisuuden kirjautua sisään ilman että lähetti tekstiviestin tunnistusta varten. Pääsin siten vaihtamaan puhelinnumeron tietoihini.Miettikää. Onnistuin saamaan pankkitilille kirjautumisen jumiin sillä tavalla, että minulla oli siellä tiedoissa vanha puhelinnumero, eikä nykyistä numeroa. Se vaatii tekstiviestin että pääsee kirjautumaan. Soitin asiakaspalveluun, voitteko muuttaa numeron vanhasta nykyiseen.. Ei voida, vaatii että menet käymään konttorissa. Ei ole henkkareita, en voi todistaa kuka olen. On vain kuvaton Kela-kortti. En pysty nyt lähettämään tiliotteita rahahakemusta varten. Mitä tässä voi enää tehdä?
Joulu lähestyy ja siihen suhtaudun varoivaisen optimistisesti. Olen jouluihminen mutta meillä on isän kanssa ollut jo puhetta että tänä vuonna joulua ei paljoa laiteta. Isä etenkin on ollut tätä mieltä. Ja minäkin olen hieman samoilla linjoilla, ehkä sitä tosiaan voi leipoa täksi jouluksi maltilla.Joulu muuten lähestyy, joten olkaahan kilttejä.....
Hommaa henkkarit niin elämä helpottuu kummasti?Miettikää. Onnistuin saamaan pankkitilille kirjautumisen jumiin sillä tavalla, että minulla oli siellä tiedoissa vanha puhelinnumero, eikä nykyistä numeroa. Se vaatii tekstiviestin että pääsee kirjautumaan. Soitin asiakaspalveluun, voitteko muuttaa numeron vanhasta nykyiseen.. Ei voida, vaatii että menet käymään konttorissa. Ei ole henkkareita, en voi todistaa kuka olen. On vain kuvaton Kela-kortti. En pysty nyt lähettämään tiliotteita rahahakemusta varten. Mitä tässä voi enää tehdä?
Äskeistä dj-teemaa mukaillen chileläinen, sittemmin berliiniläistynyt teknolegenda Ricardo Villalobos inhoaa nukkumista, kun kuulemma valveilla tapahtuu paljon enemmän kaikki jänniä juttuja. Miten on @Punamusta onko valvominen jännää?Se olisi nyt lyhyen saunaillan paikka. Tekisi mieli hieman valvoa, mutta on muistettava pysyä skarppina. En halua olla enää päivisin joku halvaantunut, löysä zombi. Eläväinen mieluummin.
Ei sikäli ettenkö olisi jo, mutta silleen kunnolla eläväinen, eläväisempi. Kelpaisi kyllä.
Niin, en mä olettanutkaan että se täällä klassikko rokin mekassa saa juurikaan kannatusta, mutta sellainen pieni työnäyte vain yhdestä deejiistä sorvin ääressä. Noh, play-nappihan se löytyy noistakin levareista, tai oikeastaan start/stop, kaikista kolmesta. Vielä kun rokissakin tapahtuisi jotain jännää. Grungesta kun on jo aika kauan aikaa. Ainahan toki voi itkeä pahaa maailmaa ja sen synteettisyyttä pölyttyneiden vinyylilevyjen ääressä ja odotella kuka tällä kertaa "parasta ennen 80-luvulla" tähdistä peruu, tai siirtää keikkansa. Rock!Kuuntelin tota ylläolevaa esitystä vajaat pari minuuttia ja en voi kun ihmetellä että miten vitun ristissä pitää ihmispäässä piuhat olla että suostuu kuunteleen ton kaltasta vitun hevonpaskaa? Ks. tyypit varmaan saa stondiksen kun kuuntelevat c64 pelien latausääniä kasettiasemalta tai 14.4k modeemin yhteydenottosoundeja. Rok rok!
Heh, no asiaahan kyllä turiset. Setämies tykkää.Vielä kun rokissakin tapahtuisi jotain jännää. Grungesta kun on jo aika kauan aikaa. Ainahan toki voi itkeä pahaa maailmaa ja sen synteettisyyttä pölyttyneiden vinyylilevyjen ääressä ja odotella kuka tällä kertaa "parasta ennen 80-luvulla" tähdistä peruu, tai siirtää keikkansa. Rock!
Itsehän diggaan 60-luvulla tehtyä musiikkia todella paljon ja mitä 50-luvun kamaan tulee, niin Buddy Hollyn ja Eddie Cochranin vinyylit löytyy hyllystä. :) Menee vaan niin helposti ihan alle tuo "play-nappula"-läppä, kun itse yrittää marginaalimeiningeissä tarjota ihmisille muutakin kuin pomppimista ja heilumista play-näppylän tahtiin. Ja tuntuu, että kymmenisen vuotta siihenkin meni ennen kuin alkoi hiffata, että mistä tuossa hommassa on kyse. Kaikki rahat tohon harrastukseen onkin jo menneet.Heh, no asiaahan kyllä turiset. Setämies tykkää.
Ei jossain maalla sitä niin hirveästi tarvitse kun ne ei reissaa ulkomailla niin usein. Passikin vanhenee nykyään viidessä vuodessa. Ehkä se joku henkilökorttikin yleistyy nykyään. Joskus 15v sitten muistan kun maalaisserkuilla oli jo silloin se risteilyllä. Niin no tietty nuorilla pitää todistaa ikä kaljoissa ja jupeilla on se joku oma luottokorttijuttu.Hommaa henkkarit niin elämä helpottuu kummasti?
Minun mielestä kirjoitat nyt epäkunnioittavaan sävyyn legendaarisesta C64:n latausäänistä.Kuuntelin tota ylläolevaa esitystä vajaat pari minuuttia ja en voi kun ihmetellä että miten vitun ristissä pitää ihmispäässä piuhat olla että suostuu kuunteleen ton kaltasta vitun hevonpaskaa? Ks. tyypit varmaan saa stondiksen kun kuuntelevat c64 pelien latausääniä kasettiasemalta tai 14.4k modeemin yhteydenottosoundeja. Rok rok!