Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 374
  • 68 238

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Tuttu kertoili joskus kun anopilla kyläilivät, että oli toivottavaa samaan aikaan aamupalan syöminen. Tämä jotta ei tarvitsisi tarvikkeita ottaa useaan otteeseen jääkaapista. Onko teillä siellä sama @Iisoppi ?

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Voi paska minkä jäätävän sateen tyrkkäsi kun lähdettiin kylille kyläilemään. Ihan piti pysähtyä putsaamaan pyyhkijöitä ja tuulilasia kun ei lasi pysynyt auki vaikka oli tuulilasin lämmitys ja puhallus päällä. Ja kyllähän siellä tien varressa näytti joku muukin olevan samoissa hommissa. Että terveisiä Savonlinnan seuduilta...

Kai teit kansalaishavainnon vaarallisesta sääilmiöstä Ilmatieteen laitokselle?

Nick Neim

Jäsen
Vuodesta 2012 lähtien eräs kirjoittaja on kirjoittanut Carolina Hurricanesin muotoon Carolaina ainakin 47 kertaa tuolla NHL-osiossa.

Mitään suurta merkitystähän tuolla ei ole, mutta sitä tässä pohdin, että onkohan se raja jo ylitetty, kun tuosta kukaan ei enää kehtaa huomauttaakaan?

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vuodesta 2012 lähtien eräs kirjoittaja on kirjoittanut Carolina Hurricanesin muotoon Carolaina ainakin 47 kertaa tuolla NHL-osiossa.

Mitään suurta merkitystähän tuolla ei ole, mutta sitä tässä pohdin, että onkohan se raja jo ylitetty, kun tuosta kukaan ei enää kehtaa huomauttaakaan?

Eiks se kirjoiteta Hurriganes?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat

Ehkä se on italiaksi Carolaina, vähän niin kuin Barcelona on Barcellona.

Stevie

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara

Muistuttikohan edes kirjoittelija koskaan tuosta asiasta k. o henkilölle?

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mennään töihin ja saadaan rahaa Suomen pelin katselemisesta.
Olen lomalla. Töissä olisi helpompi katsoa peliä. Nyt joutuu miettimään miten helvetissä pysyy hereillä. Suomi - Kanada alkoi 1.30 ja sekin oli aivan saatanallisen työn takana, että pysyi hereillä.
Huumeveikosilla on varmaan helpompaa, kun voi tempasta viivat välillä nenään.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Olen lomalla. Töissä olisi helpompi katsoa peliä. Nyt joutuu miettimään miten helvetissä pysyy hereillä. Suomi - Kanada alkoi 1.30 ja sekin oli aivan saatanallisen työn takana, että pysyi hereillä.
Huumeveikosilla on varmaan helpompaa, kun voi tempasta viivat välillä nenään.

On se valvominen vaikeaa täälläkin. Kahvia juon yöllä taas kolme kupillista ainakin mutta siinä voi olla sitten taas paha juttu että kahvin juonti voi pitää pirteänä mutta sitten se voi viedä pelin jälkeiset yöunet.

Lomalla olen vielä minäkin viikonlopun ajan joten hyvä juttu on se että minä voin ainakin nukkua sitten lauantaina reilusti pitempään. Jos siis sitä unta saan. Ja eipähän tarvitse viikonloppuna jaksaa tehdä mitään kummempaa kun on lomalla, sekin tietenkin edesauttaa siihen valvomiseen.

Mutta mietitään sitä täälläkin kuinka kummasti sitä pysyy hereillä...

Ja nyt täällä katsellaan HPK:n peliä. Minä tulen jälkijunassa tekniikan kehittymisessä. Nyt vasta sain tietokoneen kuvankin näkymään television ruudulla. Mutta onhan jääkiekkoa ja muitakin ohjelmia kyllä kivempi katsella isommalta ruudulta. Siksi tervehdinkin tätä edistysaskelta isolla ilolla.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
@Stevie, aamupala on täällä oikeastaan sillä tavalla joustava että kuudelta nousevat syövät ja juovat omia aikojaan ja korjaavat syötävät pois. Sen jälkeen heränneet saavat kaivella sitten syötävää kaapeista ja keitellä itse kahvit. Osa nukkui nuorena (kuten serkku ja veli) päiväruokaan (eli 11 tarjottavaan lounaaseen) saakka.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
@Turha Kaukalo Näin meidän kesken. Oon pitkään miettinyt tätä asiaa, ja nyt vihdoin kerään rohkeuteni ja kysyn tätä sinulta. Kärsitkö edelleen yökastelusta? Itse olen huomannut nykyisin parina aamuna aamukasteen sängyssäni. Mistä voisin etsiä apua? En tiedä onko se virtsaa vai spermaa. Paljoa sitä ei jokatapauksessa ole.

Rattlehead

Jäsen
Suosikkijoukkue
Gundit

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
@Turha Kaukalo Näin meidän kesken. Oon pitkään miettinyt tätä asiaa, ja nyt vihdoin kerään rohkeuteni ja kysyn tätä sinulta. Kärsitkö edelleen yökastelusta? Itse olen huomannut nykyisin parina aamuna aamukasteen sängyssäni. Mistä voisin etsiä apua? En tiedä onko se virtsaa vai spermaa. Paljoa sitä ei jokatapauksessa ole.

Se on minun jäljiltäni se läntti, ei sinun. Ollos huoleti!

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Joulu meni muuten hienosti mutta yksi asia on jäänyt kaivelemaan. Se kun sain lahjaksi kaksi rahapussia. Toisaalta oma vikakin kun kerroin samat lahjatoiveet sekä siskolle että isälle. Ja ne olivat niitä jotka minulle lahjoja ostivat. Mitäköhän tuolle toiselle pussille nyt pitäisi sitten tehdä? Kuitteja ei ole kai tallessa että toisen voisi kauppaan palauttaa ja vaihtaa johonkin toiseen samanarvoiseen tavaraan.

Ostaisiko joku tuon toisen rahapussin? Ne ovat siis täysin uusia, ei yhtään käytettyjä. Vai säilyttäisikö toisen pussin varalla? Kun toinen pussi on päivänsä nähnyt alkaisi käyttämään tätä toista pussia?

Mieleni on tehnyt pitkään ostaa Playstation 4. Mutta rahatilanne ollut vähän sellainen ettei ole ollut varaa. Saisikohan tuosta vähän rahaa lisää jos myisi tuon minulla muutaman vuoden olleen playstation kolmosen ja sen mukana muutaman pelinkin vaikka?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kai teit kansalaishavainnon vaarallisesta sääilmiöstä Ilmatieteen laitokselle?
Ei kun huusin tien varressa että apua, kamala keli, ei pysty ajaan... Ja harmittelin kun se meteorologi ei ollut osannut kertoa aamulla telkkarissa että hetkellisesti saattaa tulla jäätävää tihkua juuri siellä missä minä kuljen... Onhan sentään vain talvi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy