Voi paska minkä jäätävän sateen tyrkkäsi kun lähdettiin kylille kyläilemään. Ihan piti pysähtyä putsaamaan pyyhkijöitä ja tuulilasia kun ei lasi pysynyt auki vaikka oli tuulilasin lämmitys ja puhallus päällä. Ja kyllähän siellä tien varressa näytti joku muukin olevan samoissa hommissa. Että terveisiä Savonlinnan seuduilta...
Vuodesta 2012 lähtien eräs kirjoittaja on kirjoittanut Carolina Hurricanesin muotoon Carolaina ainakin 47 kertaa tuolla NHL-osiossa.
Mitään suurta merkitystähän tuolla ei ole, mutta sitä tässä pohdin, että onkohan se raja jo ylitetty, kun tuosta kukaan ei enää kehtaa huomauttaakaan?
Olet ymmärtänyt jotain pahasti väärin. G kuuluu nimittäin Galgaryyn.Eiks se kirjoiteta Hurriganes?
Eikö se kuulukaan sanaan Chigago.G kuuluu nimittäin Galgaryyn.
Vuodesta 2012 lähtien eräs kirjoittaja on kirjoittanut Carolina Hurricanesin muotoon Carolaina ainakin 47 kertaa tuolla NHL-osiossa.
Mitään suurta merkitystähän tuolla ei ole, mutta sitä tässä pohdin, että onkohan se raja jo ylitetty, kun tuosta kukaan ei enää kehtaa huomauttaakaan?
Muistuttikohan edes kirjoittelija koskaan tuosta asiasta k. o henkilölle?Vuodesta 2012 lähtien eräs kirjoittaja on kirjoittanut Carolina Hurricanesin muotoon Carolaina ainakin 47 kertaa tuolla NHL-osiossa.
Muistuttikohan edes kirjoittelija koskaan tuosta asiasta k. o henkilölle?
Mennään töihin ja saadaan rahaa Suomen pelin katselemisesta.Voi saatana. Suomen peli vasta kolmelta yöllä. Mitäs vittua nyt tehään?
Olen lomalla. Töissä olisi helpompi katsoa peliä. Nyt joutuu miettimään miten helvetissä pysyy hereillä. Suomi - Kanada alkoi 1.30 ja sekin oli aivan saatanallisen työn takana, että pysyi hereillä.Mennään töihin ja saadaan rahaa Suomen pelin katselemisesta.
Siellä harmitellaan missattua tsäänssiä. Welcome to the Jungle pääsi myös yllättämään kun siitä taisit mainita.Ajattele nyt, jos kirjoittelija lukee tätä ja huomaa, että muistuttamatta jäi. Siinä menee Ilves-lakki vinoon, ja pahasti.
Olen lomalla. Töissä olisi helpompi katsoa peliä. Nyt joutuu miettimään miten helvetissä pysyy hereillä. Suomi - Kanada alkoi 1.30 ja sekin oli aivan saatanallisen työn takana, että pysyi hereillä.
Huumeveikosilla on varmaan helpompaa, kun voi tempasta viivat välillä nenään.
Tää vois mennä videon kera juntti-ketjuun ja lyödä sen lukkoon.Kyllä valitettava tosiasia asia on se, että kahen litran oohoocee turbo kolmosen kautta nelosen puhaltimella Sierra jättää sen.
Siellä harmitellaan missattua tsäänssiä. Welcome to the Jungle pääsi myös yllättämään kun siitä taisit mainita.
Onhan siinä videossa ehkä häivähdys juntiutta... Propsit kuitenkin siitä, että ko. tekele on ajalta ennen Youtubea yms, mutta kuitenkin pysynyt viraalina näihin päiviin saakka. Laitetaan nyt vielä linkin kera, jos joku ei ole sitä nähnyt.Tää vois mennä videon kera juntti-ketjuun ja lyödä sen lukkoon.
@Turha Kaukalo Näin meidän kesken. Oon pitkään miettinyt tätä asiaa, ja nyt vihdoin kerään rohkeuteni ja kysyn tätä sinulta. Kärsitkö edelleen yökastelusta? Itse olen huomannut nykyisin parina aamuna aamukasteen sängyssäni. Mistä voisin etsiä apua? En tiedä onko se virtsaa vai spermaa. Paljoa sitä ei jokatapauksessa ole.
Jumalauta. Jätkä on se tiirikkaraiskaaja, joka vainosi ihmisiä öisin niiden kodeissaan 80-luvun lopulla Helsingissä. Oot aktivoitunut uudestaan vissiin ku munkin sänkyyn käyt näköjään pallit posauttamassa.Se on minun jäljiltäni se läntti, ei sinun. Ollos huoleti!
Onhan siinä videossa ehkä häivähdys juntiutta... Propsit kuitenkin siitä, että ko. tekele on ajalta ennen Youtubea yms, mutta kuitenkin pysynyt viraalina näihin päiviin saakka. Laitetaan nyt vielä linkin kera, jos joku ei ole sitä nähnyt.
Teiniuhoamista(etvoikatsoavakavallanaamalla)
Ei kun huusin tien varressa että apua, kamala keli, ei pysty ajaan... Ja harmittelin kun se meteorologi ei ollut osannut kertoa aamulla telkkarissa että hetkellisesti saattaa tulla jäätävää tihkua juuri siellä missä minä kuljen... Onhan sentään vain talvi.Kai teit kansalaishavainnon vaarallisesta sääilmiöstä Ilmatieteen laitokselle?