Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 613 749
  • 67 899

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Jos Raipe on kärppä, niin Janne Ojasessa on varmaan rahtunen kalpalaista.
Ei Ojanen ole koskaan KalPassa pelannut. Raipe on kuitenkin selkeä Kärppien kasvatti.

Tokki Tapparan miehenä Ojaselle tuo pelityyliin sopiva kalpamiekkailu on kyllä melko tuttua, joten siinä mielessä olet kyllä aavistuksen jäljillä.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Palstalle tuli uudet (päivitetyt) säännöt ja osa kirjoittajista taantui lapsen tasolle kyselyiässään.

Viimeksi muokattu:

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Matkustelen tässä bussilla kaupungin sisällä ehkä kolmatta kertaa elämäni aikana. Venaan bussia, herää kysymys - miksi nämä pysäkkien penkit ei oo lämmitettyjä?? Mitä paskaa. Täähän on ihan köyhien spurgujen hommaa. Menen taksilla tästäedes.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vähän tuli huono omatuntoisuus kun ilkeilin ilvesläisille, joten korostettakoon että suhtaudun myös Ilvekseen positiivisesti VAIKKA EPÄILEN HEITÄ KOMMUNISTEIKSI. Olen suuri luonne. Ja olihan Raipe Ilveksen miehiä.

Kooveen kasvatti. Se hetki kun Raipe myytiin Kooveesta Ilvekseen, oli Tampereen seudulla vähän samanlainen järkytys, kuin Gretzkyn myynti Edmontonista Los Angelesiin on varmaan ollut Kanadassa aikoinaan.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Kooveen kasvatti. Se hetki kun Raipe myytiin Kooveesta Ilvekseen, oli Tampereen seudulla vähän samanlainen järkytys, kuin Gretzkyn myynti Edmontonista Los Angelesiin on varmaan ollut Kanadassa aikoinaan.
Nuo ovat traumaattisia kokemuksia. Toisen lajin tiimoilta Mikkelissä on edelleen Kissojen kannattajia ketkä eivät suostu edes kusemaan Jussi Jääskeläisen suuntaan kun meni vaihtamaan MP:hen.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Oon nyt nähny parin päivän ajan lehdissä otsikoita, että jos parisuhteessa alkaa lemmenliekki hiipumaan, niin kantsii lähtee seksilomalle.
No miten helvetissä mä pääsen semmoselle seksilomalle valehtelematta puolisolle?

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Oon nyt nähny parin päivän ajan lehdissä otsikoita, että jos parisuhteessa alkaa lemmenliekki hiipumaan, niin kantsii lähtee seksilomalle.
No miten helvetissä mä pääsen semmoselle seksilomalle valehtelematta puolisolle?
Sano jotta lähret Manseen Johnnylle konjamiinille. Kyllä se seksilomaks väistämättä ajautuu eikä tartte puijata.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Nyt on tärkeimmät kotihommat hoidettu sukulointireissun jälkeen. Saunakin on lämpiämässä (again). Huomenna meille on tulossa odotettu vieras kun miehen lapsi tulee meille muutamaksi päiväksi kun äitinsä lähtee pienelle lomamatkalle. Voisin vaikka tästä suoria itseni saunaan.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nuo ovat traumaattisia kokemuksia. Toisen lajin tiimoilta Mikkelissä on edelleen Kissojen kannattajia ketkä eivät suostu edes kusemaan Jussi Jääskeläisen suuntaan kun meni vaihtamaan MP:hen.

Ei se täällä päin kovin tarkkaa enää niin ole. Ojasen Jannehan valmentelee nykyää tunnettua kommunistiseuraa Nokian Pyryä. Jossain niiden videolla toki justiin vakuutteli, että Tappara on edelleen se kakkosjoukkue. Löytynee facebookista.

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Jatkoajan Peliitat-RoKi-otteluraportin haastattelussa on melko hämmentävä kommentti:

"Matka Rovaniemelle lyheni kummasti voiton myötä. Ainakin henkisesti.

− Kyllä se matka aina lyhenee, kun täältä on pitkä matka.
"

Mahdollinen kuvituskuva
. Ja toinen.

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Heräsin sopivasti junnufinaalin toisen erän lopulla ja ehdin pistämään livevedossa veikkauspelitilin jenkeille. Odottelen tässä virallista kutsua kultabileisiin ja hockey hall of fameen.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ajattelin mennä torille. Mutta minne torille? Selventäkää tämä minulle!

Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

Ralph

Jäsen
Näin eilen bussissa nätin naisen, jolla oli HIFK:n pipo ja Kärppien tumput.

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Upeeta Ville upeeta, KuPS
Huikee biisi tämä Ottawanin Hand's up. Ei niillä U20-jonneilla ihan paska musamaku olekaan.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy