Johnny B. Goode
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara, Setämiehet
Jatkiksessa ehkä. Mansessa sulle käy niinkun Marcellukselle Zedin ja Maynardin kellarissa.Kahden viikon kakulla selviän.
Jatkiksessa ehkä. Mansessa sulle käy niinkun Marcellukselle Zedin ja Maynardin kellarissa.Kahden viikon kakulla selviän.
Ei Ojanen ole koskaan KalPassa pelannut. Raipe on kuitenkin selkeä Kärppien kasvatti.Jos Raipe on kärppä, niin Janne Ojasessa on varmaan rahtunen kalpalaista.
Jatkiksessa ehkä. Mansessa sulle käy niinkun Marcellukselle Zedin ja Maynardin kellarissa.
Siino inasen vaikee ryystää sumppia kun on kumipallo nahkaremmillä turvassa kii.Mulla on joustavat paikat. Ei tunnu missään. Eipä. Taidan juoda kahvit.
Vähän tuli huono omatuntoisuus kun ilkeilin ilvesläisille, joten korostettakoon että suhtaudun myös Ilvekseen positiivisesti VAIKKA EPÄILEN HEITÄ KOMMUNISTEIKSI. Olen suuri luonne. Ja olihan Raipe Ilveksen miehiä.
Nuo ovat traumaattisia kokemuksia. Toisen lajin tiimoilta Mikkelissä on edelleen Kissojen kannattajia ketkä eivät suostu edes kusemaan Jussi Jääskeläisen suuntaan kun meni vaihtamaan MP:hen.Kooveen kasvatti. Se hetki kun Raipe myytiin Kooveesta Ilvekseen, oli Tampereen seudulla vähän samanlainen järkytys, kuin Gretzkyn myynti Edmontonista Los Angelesiin on varmaan ollut Kanadassa aikoinaan.
Sano jotta lähret Manseen Johnnylle konjamiinille. Kyllä se seksilomaks väistämättä ajautuu eikä tartte puijata.Oon nyt nähny parin päivän ajan lehdissä otsikoita, että jos parisuhteessa alkaa lemmenliekki hiipumaan, niin kantsii lähtee seksilomalle.
No miten helvetissä mä pääsen semmoselle seksilomalle valehtelematta puolisolle?
Oon tulossa nääsvilleen tässä joksikin viikonlopuksi. Sheivaa pöllönsilmä valmiiks. Täältä tulee hyvin nälkäinen setä.Sano jotta lähret Manseen Johnnylle konjamiinille. Kyllä se seksilomaks väistämättä ajautuu eikä tartte puijata.
Ei.Espoossako se toinen poliisikoulu yhä on Keilaniemen ja Otaniemen lähellä.
Ei.
"Poliisiopetus loppui Espoossa kokonaan vuonna 2007".
Yhdessä pubivisassa oli asiasta vääntöä, kun pitäjä väitti edelleen olevan poliisikoulutusta Espoossa.
Nuo ovat traumaattisia kokemuksia. Toisen lajin tiimoilta Mikkelissä on edelleen Kissojen kannattajia ketkä eivät suostu edes kusemaan Jussi Jääskeläisen suuntaan kun meni vaihtamaan MP:hen.
Torilla tavataan:Ajattelin mennä torille. Mutta minne torille? Selventäkää tämä minulle!
Torilla tavataan, bokstaveras på torget.Torilla tavataan:
TO-RIL-LA.
Näin eilen bussissa nätin naisen, jolla oli HIFK:n pipo ja Kärppien tumput.
Jos sille ilmestyy vielä Kerhon kaulahuivi ja Jokerien sukat, niin kyseessä taitaa olla Vesalaisen mutsi.Näin eilen bussissa nätin naisen, jolla oli HIFK:n pipo ja Kärppien tumput.