Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 610 659
  • 68 240

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mieleni on tehnyt pitkään ostaa Playstation 4. Mutta rahatilanne ollut vähän sellainen ettei ole ollut varaa.
Jos ei tarvii välttämättä jotain pleikkareiden ominaisuuksia ja haluaa vaan pelata, niin Xbox one ajaa täysin saman asian ja on paljon halvempi. Itsekkin olin vannoutunut pleikkarimies, kunnes huomasin että tuo Xboxihan on ihan sama vehje noin pelaamisen kannalta.

Kouhia

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mieleni on tehnyt pitkään ostaa Playstation 4. Mutta rahatilanne ollut vähän sellainen ettei ole ollut varaa. Saisikohan tuosta vähän rahaa lisää jos myisi tuon minulla muutaman vuoden olleen playstation kolmosen ja sen mukana muutaman pelinkin vaikka?
Syksyllä tein kämpässä suursiivousta, jolloin kaapin pohjalta lähti kasa vanhoja pelejä Tikkurilan Videopelidivariin ja muita rojuja kierrätykseen. Muiden sähköromujen mukana olin viemässä vanhaa PS3 konsolia Sortti asemalle, mutta VPD tarjosi vielä 40e käteistä pelkästä konsolista, ilman johtoja tai ohjaimia.

El Gordo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Ei kun huusin tien varressa että apua, kamala keli, ei pysty ajaan... Ja harmittelin kun se meteorologi ei ollut osannut kertoa aamulla telkkarissa että hetkellisesti saattaa tulla jäätävää tihkua juuri siellä missä minä kuljen... Onhan sentään vain talvi.

Niin. "Ajokeli on paikoin huono kartalla näkyvällä alueella jäätävän tihkun tai lumisateen vuoksi"
Mutta tarkemmat koordinaatit ja tien numero taisi jäädä Koskelalla kertomatta.

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Syksyllä tein kämpässä suursiivousta, jolloin kaapin pohjalta lähti kasa vanhoja pelejä Tikkurilan Videopelidivariin ja muita rojuja kierrätykseen. Muiden sähköromujen mukana olin viemässä vanhaa PS3 konsolia Sortti asemalle, mutta VPD tarjosi vielä 40e käteistä pelkästä konsolista, ilman johtoja tai ohjaimia.

Voisi yrittää itsekin tuonne saada myytyä tuota laitetta. Minulta saisi kyllä ostettua yhden peliohjaimen, tarvittavat johdot ja muutaman pelinkin. Ehkä tuollaisesta paketista voisi jo satkun saada. Mikä olisi taas sitten ihan kiva summa pois uuden laitteen hinnasta

Tuota myymistä jonnekin kun sellaiseen paikkaan josta ostaja voi itse laitteen noutaa olen kuitenkin epäröinyt. Pidän kai vaikeana laitteen postittamista.

Ja tuo Xbox one kyllä varmaan olisi ihan hyvä laite minun käyttööni. Kun lähinnä pelaamiseen tässä uutta konsolia haen.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Pervoimmat tyypit täällä on järjestään Tapparan miehiä (pois lukien eräs Ilmala Tractorin kannattaja). Miksi? minkä tähden? Onko syynä Ilves? Siksikö täytyy olla kiinnostus anaalissa että jaksaa sietää naapuriseuraa?

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Siksikö täytyy olla kiinnostus anaalissa että jaksaa sietää naapuriseuraa?

Ei vaan totuttu perseraiskaamaan tuota tupsukorvaista naapuria vuosikausia. Siinä väkisinkin tulee noi persehommat tutuiksi.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei vaan totuttu perseraiskaamaan tuota tupsukorvaista naapuria vuosikausia. Siinä väkisinkin tulee noi persehommat tutuiksi.

Niin joo, totta.

Otaksun, että tässä tarkoitetaan palstan suurimunaisinta ja komeinta sonnia?

Pienenä eno, minut aina raiskasi, ehkä juuri siksi, olen tämänlainen, turhakaukalo sä oot mun elämän nainen...

Sullahan on suosikkijoukkueenakin Maila...

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Niin. "Ajokeli on paikoin huono kartalla näkyvällä alueella jäätävän tihkun tai lumisateen vuoksi"
Mutta tarkemmat koordinaatit ja tien numero taisi jäädä Koskelalla kertomatta.
Talvella voi tulla eteen vaikka mitä, vaikka sitä jäätävää tihkua. Ei niin väliä mitä varoitukset sanoo, kelin kokee kun ajaa... Alueet on niin isoja (maakuntia usein) että kelit voi vaihdella paljon. Ja kyllä siitä ajokelistä on aina selvitty ehjänä perille.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Pervoimmat tyypit täällä on järjestään Tapparan miehiä (pois lukien eräs Ilmala Tractorin kannattaja). Miksi? minkä tähden? Onko syynä Ilves? Siksikö täytyy olla kiinnostus anaalissa että jaksaa sietää naapuriseuraa?

Eiköhän tässä oo kyse siitä kun on epävarma omasta identiteetistään. Haluttaisiin ottaa ne ruotsalaisten TBK-mestaruudet itselleen, mutta sitten sieltä meinaa tulla vähän muutakin mukana.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Kiinalaiset on laskeutunut kuun pimeälle puolella. Niin sanotusti kakkoseen. Eikö tuo kuu ole jo nähty?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kotona olisi sitten edessä kuusen karsinta ja joulukoristeiden ja -liinojen pois kerääminen. Jotenkin sitä välillä miettii että miksi joka vuosi kärrää sen kuusen sisään... että jääkö se joulu tulematta jos ei ole kuusta sisällä. Tai onko se nyt niin paha jos joulu ei tulekaan? Perinteet kunniaan ja silleen. Toisaalta ihan kiva niitä tonttuja on ripotella sinne tänne taloon, ei siinä mitään. Mutta sitä kuusen sisään tuontia ja koristelua minä välillä mietin todella... Onko se vähän turhaa? No mies ei siitä tavasta ainakaan halua luopua. Hän on kuin "luolamies" joka raahaa saaliinsa naiselleen kun saa kuuden tuotua sisään...

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Eiköhän tässä oo kyse siitä kun on epävarma omasta identiteetistään. Haluttaisiin ottaa ne ruotsalaisten TBK-mestaruudet itselleen, mutta sitten sieltä meinaa tulla vähän muutakin mukana.

Vähän tuli huono omatuntoisuus kun ilkeilin ilvesläisille, joten korostettakoon että suhtaudun myös Ilvekseen positiivisesti VAIKKA EPÄILEN HEITÄ KOMMUNISTEIKSI. Olen suuri luonne. Ja olihan Raipe Ilveksen miehiä.

mikko600

Jäsen
Suosikkijoukkue
NUFC
Voisi yrittää itsekin tuonne saada myytyä tuota laitetta. Minulta saisi kyllä ostettua yhden peliohjaimen, tarvittavat johdot ja muutaman pelinkin. Ehkä tuollaisesta paketista voisi jo satkun saada. Mikä olisi taas sitten ihan kiva summa pois uuden laitteen hinnasta

Tuota myymistä jonnekin kun sellaiseen paikkaan josta ostaja voi itse laitteen noutaa olen kuitenkin epäröinyt. Pidän kai vaikeana laitteen postittamista.

Ja tuo Xbox one kyllä varmaan olisi ihan hyvä laite minun käyttööni. Kun lähinnä pelaamiseen tässä uutta konsolia haen.

Mulla olis ylimääräisenä ps4, itse siis päivitin PS4 Prohon. Mietin että lahjoittaisin ko. konsolin vähävaraisille jne. Mitä nyt jätkän kirjoituksia ja kokemuksia täältä lukenut, niin hyvin voin pistää sen sullekin. Yksi ohjain löytyy mukana ja tyhjennän sen/pistän käyttökuntoon. Jos kelpaa niin pistä YV:llä osoite niin saan sen postiin ensi viikolla.

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Vähän tuli huono omatuntoisuus kun ilkeilin ilvesläisille, joten korostettakoon että suhtaudun myös Ilvekseen positiivisesti VAIKKA EPÄILEN HEITÄ KOMMUNISTEIKSI. Olen suuri luonne. Ja olihan Raipe Ilveksen miehiä.

Ei niitä tarvi epäillä, ne on kommunisteja. Ainakin melkein kaikki, loput sitten on vaan hervantalaisia.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ei niitä tarvi epäillä, ne on kommunisteja. Ainakin melkein kaikki, loput sitten on vaan hervantalaisia.

En myönnä mitään.

Oon kuullut Hervannasta, se on kai paikallinen Jakomäki tai Kontula. Jakomäessähän on vain perussuomalaisia ja Kontulassa natseja. Jakomäessä on se hyvä puoli että siinä on vankila ihan vieressä, joten jakislainen pääsee kotoaan nopeasti sijoituspaikkaansa.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Oon kuullut Hervannasta, se on kai paikallinen Jakomäki tai Kontula. Jakomäessähän on vain perussuomalaisia ja Kontulassa natseja. Jakomäessä on se hyvä puoli että siinä on vankila ihan vieressä, joten jakislainen pääsee kotoaan nopeasti sijoituspaikkaansa.

Hervanta on hyvä paikka natsille, koska siellä on paljon ulkomaalaisia joita yrittää ajaa pois. Ettei käy niin kuin sille haja-asutusalueen natsille.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Hervannassa esiintyy ainoastaan opiskelijoita, mamuja sekä spurguja. Paikallisessa Lidlissä ei pärjää suomen kielellä. Voisiko muuten parempaa sijoituspaikkaa poliisikoululle olla kuin Herwood?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hervannassa vain esiintyy opiskelijoita, mamuja sekä spurguja. Paikallisessa Lidlissä ei pärjää suomen kielellä. Voisiko muuten parempaa sijoituspaikkaa poliisikoululle olla kuin Herwood?

No ei.

Espoossako se toinen poliisikoulu yhä on Keilaniemen ja Otaniemen lähellä. Sekin on hyvä paikka.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy