Vittu kun oppis nukkumaan kesken nousuhumalan. Uusi vuosi alkaa vähän samalla tavalla kuin viime vuosi. Väsyneenä ja kaljaa himoiten.
Tämä kakkoselta tuleva Asterix-leffa on kyllä ihan hauska. Kyllä tätä ajankuluksi katselee...
Ei minulla ole niin väliä kuka keksi kunhan kivaa... Ja laillista.Ranskalaisten keksintö. Ei oikein napostele
Eikös se oli match made in jatkoaika. No minulla on tuo oma matchi tuossa lähellä... En tiedä missä tämä match on tehty mutta ihan hyvin toimii.
Aineksia ois tehdä huippuohjelmaa, mut ei tää oikeen toimi tälleen parhaalla mahdollisella tavalla. Joskus yleltä tullut rikostarinoita suomesta oli sekin parempi.Minä katselen Armanin rikosmysteereitä, vähän tylsää hommaa. Eri ihmisten lausuntoja luetaan ääneen ja samaan aikaan samat jutut pyörii telkkarissa valkoisena tekstinä harmaalla pohjalla.
Kyllä tämä sukulointi on kivaa. Tuntuu kuin koko talo olisi pysähtynyt jatkuvaan rauhaan... Eikä siinä mitään, tällaista rauhallista täällä äidin kotipaikalla on aina ollut.
Tämmöinen asia olisi ihan kiva kokea. Mä en viihdy kenenkään mun sukulaisen seurassa puolta tuntia kauempaa. Joskus toki on pakko olla. Ehkä se vika voi olla mussakin.
No kipaisin verkkopankkiin pistämään ne pari kymppiä pelitilille, mutta päätin siinä ensin maksaa vuokran.
Tykkäsin siitä jalkapelistä. Etenkin kun hieroit polven alapuolelta, kutitti kivasti terskaa.Istuin muuten tänään Jokeir-miehen kanssa samassa pöydässä.
Älä nuku olis aika hyvä vinkki.Hyviä valvomisvinkkejä otetaan vastaan. Vanhalla alkaa silmä painamaan ja Suomi - Kanada pitäs jaksaa kattoo.
Tää ei pidä paikkaansa. Jos nyt kävisin nukkumaan ja laittasin kellon soimaan 01.30, niin varmasti olisi helpompaa.Älä nuku olis aika hyvä vinkki.
Hyviä valvomisvinkkejä otetaan vastaan. Vanhalla alkaa silmä painamaan ja Suomi - Kanada pitäs jaksaa kattoo.
Keksin paremman. Lähden jahtaamaan muita. Juoksen kaikkia päin, joka lähtee karkuun nii lähen perään ja sit ku se luovuttaa nii jatkan vaan juoksemista. Sit meen nauramaan nurkan taakse ku idiootti juos turhaa karkuun.Adrenaliini voi auttaa. Käy nakkikioskin jonossa haastamassa riitaa niin että joku iso korsto suuttuu, ja pingo sitten karkuun.
Kuppi kahvia?Hyviä valvomisvinkkejä otetaan vastaan. Vanhalla alkaa silmä painamaan ja Suomi - Kanada pitäs jaksaa kattoo.