Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 584 176
  • 68 207

scholl

Jäsen
Tai ehkä siellä lennon toisessa päässä oli jotain odottamassa, jota ei pitänyt jättää odottamaan. Vaikka isovanhempi tai hotellin varaus tai jotain mitä lapsi oli odottanut jo pitkään. Toki ensin tulee mieleen, että viimeinkin isä ja poika pääsevät mäkkäriin ja ehkä näin onkin, mutta voi olla muutakin ja yleensä asiat eivät ole ihan joko/ tai. Mäkkäriin päästään, eukosta pieni loma, isovanhempi odottaa lastaan, se vitun hotelli jne. Muuttujia on aika paljon. Mä muuten tunnen eli tiedän ton perheen, jutellut olen vain lapsen kanssa, hauska pieni ihminen kerta kaikkiaan. Kenties se, mihin lento oli menossa, kertoo jotain kyseisestä perheestä? No, vissiin FB kertoo loput ja kevyt googlaus.

Hehän olivat menossa isovanhemman luokse, joka asuu siellä Saksassa. Ainakin eilisten iltapäivälehtien juttujen mukaan.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitenhän jotkut työnantajat tykkää näistä helteistä kun jengi ei jaksa tehdä samalla tavalla hommia. Se on pakko vaan sanoa että nyt ei pysty.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Se on kiva, että on ihmisiä jotka huolehtivat eläimistä. Taidanpa ottaa itsekin jäätelöä.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
En polta tupakkaa ja onhan se vähän junttimaista, mutta Jape on kyllä tässä kohtaa oikeassa.

Vankilassa ei saa enää polttaa, miten se nyt on joltain pois, jos siellä polttelee, kun ei ole muutakaan tekemistä.

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mutta kysymys kuuluu, jotta olisitko halunnut olla kenenkään lemmikkieläin? Syödä lattialta, jyrsiä sohvan jalkoja, pissata olohuoneen matolle, nuuhkia toisten pyllyjä, joista pilkistää minkinkarvainen hän... Okei. Annan olla.
Tässä sulle vastaus. The 48 Best Photos of Cats and Boobs (linkki kuvaketjuun missä on kissoja ja tissejä, on siellä persuksiakin) Ei pitäisi olla mitään arkaluontoista.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Siis nyt alkaa jotkut Superkisat Glasgowssa ja Berliinissä. Tähän tämä on ihan todella menossa, että kisat järjestetään kaikkialla.

Varmaan mukavaa kotikatsomoon, mutta ei mitään tolkkua kisaturisteille. Ne mitkä maksaa paljon omaa rahaa päästäkseen paikalle.

Jotkut naapurimaiden kanssa jaetut kisat vielä ymmärtää, mutta yhtään mitään kisatunnelmaa ei saa, kun kisat onkin kaikkialla ja joka maassa. Ei näin, mutta talous edellä mennään ja mainoksia saa myytyä eniten tällä tavalla.

Nick Neim

Jäsen
Äskettäin tuli kaupan parkkipaikalla oikein nätin näköinen tyttönen vastaan, jäätävän kokoisilla pärssisillä ja hyvinkin avonaisella topilla. Hän puhui siinä puhelimeen, ja tokaisi mun kohdalla puhelimeensa, samalla silmiini katsoen, että jos hän ei kohta saa kyrpää, hänellä menee hermo.

Tein siis tietenkin sen, mitä jokaisen villin ja vapaan sinkkumiehen pitää tehdä. Sanaakaan sanomatta silmilläni viestin, kuinka minä saan kyllä pillua, sitähän tulee ovista ja ikkunoista, sekä samalla kiihdytin askeleeni lähes juoksuvauhtiin autoni luo turvaan. Kauppakassi toisessa kädessä, puhelin toisessa, ja minä vaapuin autolleni kuin Konosen Vallu aikanaan. Oli varmaan aika näky. Sentään ei paskat ehtineet tuolla matkalla tulemaan housuun, vaikka aihetta sillekin oli.

Enkä edes vilkaissut taakse. Mikähän vittu muakin oikeesti vaivaa.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Minusta alkaa noita teliaketjuja lukiessa tuntua enemmän ja enemmän siltä, että tulevalle kaudelle jää tilaus väliin ja tyydyn radion kiekkokierrokseen sekä löytyviin striimeihin. Katsotaan vuoden päästä uudestaan, kunhan saavat cmoren toimivan systeemin virallisesti käyttöönsä. Toki varmaan kuoppaavat senkin ja jatkavat tämänhetkisellä sekasotkulla.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Enkä edes vilkaissut taakse. Mikähän vittu muakin oikeesti vaivaa.

Siinä on vuori kiivettävänä jonkun suhteen ja pelon jälkeen. Sitten kun tajuaa tämähän on vain panemista, niin kaikki helpottuu ja muurit murtuu.

Ei, en todellakaan ole mikään asiantuntija, mutta sitten kun pitkän suhteen jälkeen pääsi vähän kokeilemaan muutakin, niin se antoi erittäin paljon perspektiiviä elämään.

Hyvä ystäväni haaveilee maksullisien kokeilemista, mutta ei uskalla mennä. Siinä on vain se iso vuori edessä. Jos kerran menee, niin se seuraava onkin jo lasten leikkiä ja tuttua puuhaa.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Kuumuus herätti klo 4.40. Ei sentään puumuus. Semmoisiin en sotkeennu. Kaverilleni sanoin joskus tässä, että kaikki korkeintaan viisi vuotta minua nuoremmat naarakset lasken vielä puumiksi. Taulukkoja ja skaalauksia on erilaisia.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Istuin tuossa aamupaskalla niin naapurin herttainen muori pimpauttaa ovikelloa ja kävelee pokkana sisään. "Mikko herätys! Lainaan sulta kahavi maitua sopiiko?" Minä huusin paskahuussista että "Siellä sitä on jääkaapissa että ota huoleti koko purkki." Aiko ostaa tänään takaisin vuoren varmasti. Kerran lainasin häneltä kymppiamppeerin sulakkeen niin hän tuli tissit paljaana pokkana ovelle kun ensin vaan tiedusteli postiluukun kautta kukas siellä on?

Kerrassaan mahtava tapaus kyllä tämä naapurimme ja tulee hyvä mieli kun häneen lähes päivittäin törmää. Aina löytyy jotain juttua.

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Harvoin jaksaa unet vituttaa, mutta nyt teki niin.. Unessa vaihdoin työpaikkaa ja uudesta duunista löytyi sellainen Bella, ettäh.. Kipinät sinkoili ja sylki vaihtui, nimenkin muistin hämärästi vielä herättyäni ja olihan se pakko facesta stalkata, että löytyykö moinen henkilö oikeasti.. No löytyihän se! Aivan saatanan saman näköinenkin herkkupakkaus kuin unessa. Ainoa vaan, että tämä tapaus asuu kyllä ulkomailla jonne ilmeisesti muuttanut aviomiehensä perässä.

Sitä vaan ihmettelen, että miten on eksynyt uneeni, koska varmana en ole koskaan tätä henkilöä tavannutkaan?

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin eilen illalla nukkumaan heti kymmenen jälkeen ja nukuin pitkälti yli kahdeksaan saakka. Nyt on jotenkin nuupahtanut olo. Ei kyllä pitäisi nukkua liikaa. Mutta ehkä se lähtee tästä liikenteeseen kun alkaa vähän puuhailla. Laitoin kyllä jo pyykit koneeseen. Nyt juon aamukahvia ja telkkari on auki taustalla. Näyttää olevan Aamu-teeveen uutiset menossa.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei toki ole oikein yritystäkään. Varmaan siksi ettei ole yhtään kokemusta onnistuneesta yrityksestä niin ei tule edes yritettyä.

Ei sitä osaa kaivata asiaa mistä ei juuri mitään tiedä. Kyllä sen nyt vähän jälkeenpäin ymmärtää mistä isot pojat kohisee, mutta ei edes täysin.

On se kuitenkin erilaista esimerkiksi eri kokoisten ihmisten kanssa. Siinä on selkeä ero ja on ollut ihan hyvä kokeilla vähän. Sen tosin haluaisin unohtaa, kun oli eräs huomattavan ylipainoinen. Ei siis mikään vähän tukeva, mutta onpahan sekin sitten.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuossa ruokailtiin juuri akan kanssa. Ihmetykseni oli suuri kun hänen suustaan pääsi että tarvitsemme uuden keittiönpöydän. Mitä vittua? Just syödään semmosella ja pitäs vielä uusi ostaa. Kuulemma liian vanha. Sanoin et osta pois mut ite en maksa senttiäkään siitä.

Voiko turhempaa rahankäyttöä taas olla. Kyllä mä kaikki uudet telkkarit ja autot ymmärrän, mut että keittiönpöytä? Sit siihen laitetaan kumminkin joku vitun kukkaisliina, jota sitten akkojen kahvipöydässä ihastellaan kolme tuntia ja koko uudesta tonnin pöydästä ei mitään puhetta, kun se ei vittu edes näy kellekkään, kun siinä on se vitun marimekon saatanan ruma viitta päällä.

Naisen mieltä jos joku ymmärtäis, niin sille vois antaa seuraavan nobelin.

Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuossa ruokailtiin juuri akan kanssa. Ihmetykseni oli suuri kun hänen suustaan pääsi että tarvitsemme uuden keittiönpöydän. Mitä vittua? Just syödään semmosella ja pitäs vielä uusi ostaa. Kuulemma liian vanha. Sanoin et osta pois mut ite en maksa senttiäkään siitä.

Voiko turhempaa rahankäyttöä taas olla. Kyllä mä kaikki uudet telkkarit ja autot ymmärrän, mut että keittiönpöytä? Sit siihen laitetaan kumminkin joku vitun kukkaisliina, jota sitten akkojen kahvipöydässä ihastellaan kolme tuntia ja koko uudesta tonnin pöydästä ei mitään puhetta, kun se ei vittu edes näy kellekkään, kun siinä on se vitun marimekon saatanan ruma viitta päällä.

Huomaa, ettet ymmärrä naisia. Pöytä on vanha, kuten akkasi sanoi, ja vanhuus johtuu siitä, että olet pannut akkaasi pöydällä ja pöytää vasten niin paljon, että pöytä on kulunut, jalat heiluvat ja mitä kaikkea, pöytä on vanhettunut, joten uusi pöytä on tarpeen.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
koska varmana en ole koskaan tätä henkilöä tavannutkaan?
En tiiä tekikö mieli tepposet, mut mulle kävi kerran silleen et vietettiin unessa täysin tuntemattoman naisen kanssa laatuaikaa. En ollu siis ikinä tätä naista muistaakseni nähnyt. Muistan aivan kirkkaasti minkänäköinen se oli unessa. Noh, seuraavana päivänä tää nainen kävelee kaupassa mua vastaan. Oli hieman ihmettynyt olo kun oot viime yön sitä unessa kyntänyt.

Varmaan tässä on vaan käynyt niin et oon joskus ohimennen tän naisen nähny mut en oo vaan sitä rekisteröinyt mieleeni. Nyt se sitten unessa tuli jostain syystä samaan petiin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Kaveri pitää huonekalukauppaa eikä bisnes aina hirveän hyvin mene ja hän oli itseasiassa miettimässä vähän jo lopettamistakin. Olen sitä ihmetellyt kuinka tuo voi muutenkaan kannattaa ollenkaan, koska kuka muka ostaa koko ajan jotain uusia huonekaluja.

No, helvetti, naiset. Niinpä tietenkin.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Painosanalla olen, koska nykyisin ei ole niin säädyttömään menoon mitään mahkuja. Herättää vielä enemmän ihmetystä koska sitä pöytää ei olla edes terrorisoitu panemalla ainakaan vuoteen.

Kesätöissä lukioikäisenä runkkarina aikamies kertoi, että "siinä kun panin emäntää keittiönpöytää vasten niin lapset juoksi ympärillä". Jäi mieleen.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy