Tässä sulle vastaus. The 48 Best Photos of Cats and Boobs (linkki kuvaketjuun missä on kissoja ja tissejä, on siellä persuksiakin) Ei pitäisi olla mitään arkaluontoista.Mutta kysymys kuuluu, jotta olisitko halunnut olla kenenkään lemmikkieläin? Syödä lattialta, jyrsiä sohvan jalkoja, pissata olohuoneen matolle, nuuhkia toisten pyllyjä, joista pilkistää minkinkarvainen hän... Okei. Annan olla.
Enkä edes vilkaissut taakse. Mikähän vittu muakin oikeesti vaivaa.
Ei toki ole oikein yritystäkään. Varmaan siksi ettei ole yhtään kokemusta onnistuneesta yrityksestä niin ei tule edes yritettyä.
Tuossa ruokailtiin juuri akan kanssa. Ihmetykseni oli suuri kun hänen suustaan pääsi että tarvitsemme uuden keittiönpöydän. Mitä vittua? Just syödään semmosella ja pitäs vielä uusi ostaa. Kuulemma liian vanha. Sanoin et osta pois mut ite en maksa senttiäkään siitä.
Voiko turhempaa rahankäyttöä taas olla. Kyllä mä kaikki uudet telkkarit ja autot ymmärrän, mut että keittiönpöytä? Sit siihen laitetaan kumminkin joku vitun kukkaisliina, jota sitten akkojen kahvipöydässä ihastellaan kolme tuntia ja koko uudesta tonnin pöydästä ei mitään puhetta, kun se ei vittu edes näy kellekkään, kun siinä on se vitun marimekon saatanan ruma viitta päällä.
Naisen mieltä jos joku ymmärtäis, niin sille vois antaa seuraavan nobelin.
En tiiä tekikö mieli tepposet, mut mulle kävi kerran silleen et vietettiin unessa täysin tuntemattoman naisen kanssa laatuaikaa. En ollu siis ikinä tätä naista muistaakseni nähnyt. Muistan aivan kirkkaasti minkänäköinen se oli unessa. Noh, seuraavana päivänä tää nainen kävelee kaupassa mua vastaan. Oli hieman ihmettynyt olo kun oot viime yön sitä unessa kyntänyt.koska varmana en ole koskaan tätä henkilöä tavannutkaan?
Naisen mieltä jos joku ymmärtäis, niin sille vois antaa seuraavan nobelin.
Painosanalla olen, koska nykyisin ei ole niin säädyttömään menoon mitään mahkuja. Herättää vielä enemmän ihmetystä koska sitä pöytää ei olla edes terrorisoitu panemalla ainakaan vuoteen.olet pannut akkaasi pöydällä
Painosanalla olen, koska nykyisin ei ole niin säädyttömään menoon mitään mahkuja. Herättää vielä enemmän ihmetystä koska sitä pöytää ei olla edes terrorisoitu panemalla ainakaan vuoteen.
Harvoin jaksaa unet vituttaa, mutta nyt teki niin.. Unessa vaihdoin työpaikkaa ja uudesta duunista löytyi sellainen Bella, ettäh.. Kipinät sinkoili ja sylki vaihtui, nimenkin muistin hämärästi vielä herättyäni ja olihan se pakko facesta stalkata, että löytyykö moinen henkilö oikeasti.. No löytyihän se! Aivan saatanan saman näköinenkin herkkupakkaus kuin unessa. Ainoa vaan, että tämä tapaus asuu kyllä ulkomailla jonne ilmeisesti muuttanut aviomiehensä perässä.
Sitä vaan ihmettelen, että miten on eksynyt uneeni, koska varmana en ole koskaan tätä henkilöä tavannutkaan?