Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 424 320
  • 67 152

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta kyllä suurin kalu jonka olen tavannut oli ihan supisuomalaisella miehellä.

Sopiko se sisään kunnolla?

"ii....soppii"


Vitsit vitsinä. Ällös suutu ystäväin.


------

Mutta. Parvekkeen ovi on ollut auki kohta kolmatta viikkoa, mutta ainuttakaan ampiaista ei ole sisälle asti pörrännyt. Kuitenkin auton luona niitä tuossa talon toisella puolella häärää koko ajan ja autoon ne kyllä haluavat sisälle. Mikäs niitä pikku vittupäitä vaivaa?
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Jos noissa politiikkakeskusteluissa rymyävät viitsisivät suhtautua siihen omaan agendaansa edes murto-osan sillä samalla kriittisyydellä kuin "vastapuolen" tekemisiin, niin noissa väännöissä voisi olla jotain järkeä. Nyt ne on aika sumeaa menoa.

Ja puolueettomat tarkkailijat on kanssa kovia. Pätee politiikkaan ja jääkiekkoonkin.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olet väärässä tällä kertaa. Herra @Käyttäjänimetön tiesi kertoa alunperin että olen menossa HIV-testeihin.
Pyydän syvästi anteeksi... En tajunnut että @Käyttäjänimetön oli ensin sepitellyt HIV-testiin menosta.

Humble brag -ketjussa nämä HIV-testiin menemisen maininnat.

Jonka takia sinä menit vähän "kuittelemaan" Humble brag-ketjuun...
Oon muuten menossa tässä aamulla HIV-testeihin kun panin 5 vuotta sitten jotain välimeren mutanttia laivalla. Suuseksi oli vain suojaamatonta. (Kai?)

Kun vaan voisi sanoa että sorry, olin kännissä ja siksi sotkin järjestyksen (eli kumpi ensin mainitse hiv-testit). Mutta myönnän suoraan että ihan selvin päin sotkin asiat enkä tajunnut kaikkea. Menin lankaan, olen pahoillani.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olikos tämä nyt se siskon mies?
Ei ollut vaan yksi Christian (ei varmaan kasteessa saatu nimi) jonka tapasin yhdessä keskustan kapakassa. Mukava mies ihan muutenkin mutten koskaan ottanut uudelleen yhteyttä vaikka numeronkin sain.

Sopiko se sisään kunnolla?
No ei kyllä kokonaan ja suihinkin oli hankala ottaa kun oli paksuutta ja pituutta. Melko kovana onneksi pysyi. Kyllä keskimääräinen on parempi.

Pyydän että muistatte että olen kärsinyt alkoholismista jonka takia olin vähän holtiton käytöksessä. Aluksi kyllä join vain yksin kotona mutta sitten kun oli kesä ja julkisivuremontti niin päädyin terasseille vilvoittelemaan ja tapasin monenmoisia tyyppejä. Nykyään olen raitistunut, onnellisessa parisuhteessa maalla kaukana kapakoista.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Olet väärässä tällä kertaa. Herra @Käyttäjänimetön tiesi kertoa alunperin että olen menossa HIV-testeihin.
Mutta käyppä veliseni klamyt tsekkaamassa tylpän kärjen päästä. Nyt on käyny ilmi että se meitin valtavakyrpänen kimppakääpiötyttö parin viikon takaa ei ollut meille täysin rehti.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
@pernaveikko tuo keskustelu pituuksista käytiin jo futiksen mm-kisojen aikaan läpi.

Olin silloin kisoissa, puhuttiinko myös paksuudesta.

Pyydän että muistatte että olen kärsinyt alkoholismista jonka takia olin vähän holtiton käytöksessä. Aluksi kyllä join vain yksin kotona mutta sitten kun oli kesä ja julkisivuremontti niin päädyin terasseille vilvoittelemaan ja tapasin monenmoisia tyyppejä. Nykyään olen raitistunut, onnellisessa parisuhteessa maalla kaukana kapakoista.

Toki muistetaan eikä sinua tuomita mistään, se on mennyttä aikaa.

Olisin kerran joulupäivänä saanut 52-vuotiaalta alkoholistilta, mutta en halunnut. Ei se muuten kovin kivaa katsottavaa ollut se sellainen sekoilu. Joulu nyt tietenkin voi sekoittaa pään samalla lailla kuin helle, mutta vähän sellainen mielikuva jäi, että muutkin vuodenajat menee samalla lailla.
 
Viimeksi muokattu:

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vaimo on sanonut, että mulla on hyvänkokoinen suuhun. Se minkä tosta sitten voi rivienvälistä lukea on se, että pikkaisen pieni pilluun. Mutta koska vaimoni rakastaa mua, niin sanoi vain tuon hyvän puolen.
 

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Silloin, kun harrastin korkeushyppyä, niin omasta pituudesta ja tekniikasta ei ollut kuin hyötyä. Kehuivat, joten täsmentyy myös muihin lajeihin?
Korkeushypyssä on rajaton määrä yrityksiä, viimeisen kolmen epäonnistumisen jälkeen pääset lepäämään häpeäksesi urheilupaita silmien päällä.
Ihan niin kuin seksielämässä?
Entäpä 110 aidat, rajua touhua 13 sekuntia ja siinä se. Teit sentään oman nopeusennätyksesi.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin korkeushypyssä ja seksissä pätee se, ettei sitä rimaa kannata laittaa liian korkealle.
 
Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaimo on sanonut, että mulla on hyvänkokoinen suuhun. Se minkä tosta sitten voi rivienvälistä lukea on se, että pikkaisen pieni pilluun. Mutta koska vaimoni rakastaa mua, niin sanoi vain tuon hyvän puolen.
Antanee Auneenkin auliimmin? Auvoista analisointia aherrat ahkeraan, arvatenkin?
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaimo on sanonut, että mulla on hyvänkokoinen suuhun. Se minkä tosta sitten voi rivienvälistä lukea on se, että pikkaisen pieni pilluun. Mutta koska vaimoni rakastaa mua, niin sanoi vain tuon hyvän puolen.

Ex-vaimo sanoi ei sinulla nyt kovin pieni ole. Tuo on vain lausuntona yhtä tyhjän kanssa, jos ei tiedetä verrattuna mihin. Eikä ainakaan minulle sitä kerrottu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Terveisiä läntiseltä Uudeltamaalta! Karjaalla oli tienviitta jäähallille vai oliko käsipallohalli. Tammisaaressa oli kuuma muttei kuumaa.
 

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa
Vaimo on sanonut, että mulla on hyvänkokoinen suuhun. Se minkä tosta sitten voi rivienvälistä lukea on se, että pikkaisen pieni pilluun. Mutta koska vaimoni rakastaa mua, niin sanoi vain tuon hyvän puolen.

Ehkä vaimollasi on pieni suu ja suuri pillu? Koska luonnollisesti rakastat vaimoasi, niin sanoit vain tuon hyvän puolen.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nyt tulee 10.8 teattereihin tuo Spike Leen uusin leffa BlacKkKlansman jossa nähdään suurehkossa punaniskan roolissa myös meidän oma Jasper Pääkkönen. Toi on kyllä pakko käydä katsomassa teatterissa ihan Jasperin takia jonka roolisuoritusta on kehuttu muuallakin kuin täällä kotosuomessa. Tarina siis pohjautuu Ron Stallworthin elämänkertaan 1970-luvulle missä mustaihoinen poliisi soluttautuu(hoitaa puhelut jne ja valkoihoinen poliisi käy tapaamisissa) Ku Klux Klaaniin nousten lopulta jopa huipulle.

Pääkkönen siis näyttelee tässä Felix Kendrickson nimistä arjalaista nilkkiä joka on aika karmiva tapaus mitä nuita juttuja on lueskellut. Pääkkösen suoritusta ei varmasti laimenna se tieto että ohjaaja Spike Lee oli koekuvausten jälkeen halunnut nimenomaan Pääkkösen rooliin vaikka kuvauspaikalla oli pyörähtänyt vaikka minkälaista hollywood tähteä. Hyvä Jasper. Tätä elokuvaa kyllä odottaa vesikielellä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei saatana että maito on hyvää! Söin just oikeen mehukkaan salaatin ja liekkisiipiä, niiden kylkeen 1.5 litraa kylmää rasvatonta mölöä. En vaan pystyny lopettamaan sen juomista, pakko oli sit ku loppu. En malta odottaa huomista että saan ruokaa ja kylmää rasvatonta maitoa!
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös