Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 669 673
  • 67 943

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Niin korkeushypyssä ja seksissä pätee se, ettei sitä rimaa kannata laittaa liian korkealle.

Suosikkijoukkue
Tappara, Setämiehet
Vaimo on sanonut, että mulla on hyvänkokoinen suuhun. Se minkä tosta sitten voi rivienvälistä lukea on se, että pikkaisen pieni pilluun. Mutta koska vaimoni rakastaa mua, niin sanoi vain tuon hyvän puolen.
Antanee Auneenkin auliimmin? Auvoista analisointia aherrat ahkeraan, arvatenkin?

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Vaimo on sanonut, että mulla on hyvänkokoinen suuhun. Se minkä tosta sitten voi rivienvälistä lukea on se, että pikkaisen pieni pilluun. Mutta koska vaimoni rakastaa mua, niin sanoi vain tuon hyvän puolen.

Ex-vaimo sanoi ei sinulla nyt kovin pieni ole. Tuo on vain lausuntona yhtä tyhjän kanssa, jos ei tiedetä verrattuna mihin. Eikä ainakaan minulle sitä kerrottu.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Terveisiä läntiseltä Uudeltamaalta! Karjaalla oli tienviitta jäähallille vai oliko käsipallohalli. Tammisaaressa oli kuuma muttei kuumaa.

Jesus Shaves

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dorados de Sinaloa

Ehkä vaimollasi on pieni suu ja suuri pillu? Koska luonnollisesti rakastat vaimoasi, niin sanoit vain tuon hyvän puolen.

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Nyt tulee 10.8 teattereihin tuo Spike Leen uusin leffa BlacKkKlansman jossa nähdään suurehkossa punaniskan roolissa myös meidän oma Jasper Pääkkönen. Toi on kyllä pakko käydä katsomassa teatterissa ihan Jasperin takia jonka roolisuoritusta on kehuttu muuallakin kuin täällä kotosuomessa. Tarina siis pohjautuu Ron Stallworthin elämänkertaan 1970-luvulle missä mustaihoinen poliisi soluttautuu(hoitaa puhelut jne ja valkoihoinen poliisi käy tapaamisissa) Ku Klux Klaaniin nousten lopulta jopa huipulle.

Pääkkönen siis näyttelee tässä Felix Kendrickson nimistä arjalaista nilkkiä joka on aika karmiva tapaus mitä nuita juttuja on lueskellut. Pääkkösen suoritusta ei varmasti laimenna se tieto että ohjaaja Spike Lee oli koekuvausten jälkeen halunnut nimenomaan Pääkkösen rooliin vaikka kuvauspaikalla oli pyörähtänyt vaikka minkälaista hollywood tähteä. Hyvä Jasper. Tätä elokuvaa kyllä odottaa vesikielellä.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei saatana että maito on hyvää! Söin just oikeen mehukkaan salaatin ja liekkisiipiä, niiden kylkeen 1.5 litraa kylmää rasvatonta mölöä. En vaan pystyny lopettamaan sen juomista, pakko oli sit ku loppu. En malta odottaa huomista että saan ruokaa ja kylmää rasvatonta maitoa!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Jos sinkku ois ni töissä riittäs vientiä.. Vaan ku ei ole, ja jos oiskin niin silloin ei kyllä ketään havittelisi.

Noh, elämä on.

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä sen huomaa et parisuhteessa on tultu siihen pisteeseen missä mikään ei oo enää pyhää. Kesken seksin puhutaan huomisen ruuasta, akka ottaa mun auton tosta vaan kysymättä et tarviinko sitä, mä ostin uuden elektroniikkalelun nii siitä mennään heti pölyjä pyyhkimään, roskat pyydetään laittamaan roskiin ja astiat tiskikoneeseen. Eikä sais piereskellä eikä röyhtäillä.

Voi veljet kun mieleeni tulvivat ajat, nimenomaan sinkkuajat. Oi niitä aikoja kun kämpillä söit pizzaa sängyssä ja heitit laatikon vaan lattialle kun et jaksanut enää viedä sitä. Siinä se lattialla pyöri pari viikkoo. Oi niitä aikoja kun keittiö haisi samalle kun siellä olisi maannut mädäntynyt ruumis kolme viikkoa, ei tarvinnut tiskata aina, riitti kun tiskasi joskus yhden lautasen mistä söi maksalaatikkoa. Oi niitä aikoja kun poikien kanssa juotiin olutta ja seuraavat viikot ne tyhjät ja puolitäydet tölkit kolisivat jaloissa. Oi niitä aikoja kun istuit paskalla ovi auki ja katsoit telkkaria vessasta. Oi niitä aikoja kun jääkaapissa oli vain kaljaa ja pari homehtunutta nakkia. Oi niitä aikoja kun sammuit vessan lattiakaivon päälle aiheuttaksesi vesivahingon parissa kämpässä. Oi niitä aikoja kun vessanpönttö oli niin kurassa ettet tiennyt minkä värinen se on. Oi niitä aikoja kun sana imuri oli sulle hepreaa, välillä sai uiskennella niiden villakoirien keskellä kun roope ankka konsonaan. Oi niitä aikoja kun seinällä oli darts taulu ja siihen aina kännissä yritettiin osua, lopputuloksena seinä oli sen näkönen kun sitä ois rätkitty uzilla. Oi niitä aikoja kun mikrokuvusta ei ollut tietoakaan ja mikro näytti sisältä siltä kun siellä ois räjähtäny jonkun perse.

Pohdin vaan että alkaisko sinkuks..

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos sinkku ois ni töissä riittäs vientiä.. Vaan ku ei ole, ja jos oiskin niin silloin ei kyllä ketään havittelisi.
Samaa oon laittanu merkille. Tää on kyllä yks vitun paradoksi. Seurustelet nii ite helvetin Jennifer Lopez tulee jenkeistä asti ja haluaa sun lastit naamalle. Sit ku oot sinkku nii hyvä kun maksulliset naiset edes vastaa sun viesteihin.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pohdin vaan että alkaisko sinkuks..

Minulla oli 14 vuotta ilman pettämistä, sitten yksi vituiksi mennyt lyhyempi juttu, sitten neljä vuotta taukoa ja nyt pitäisi keksiä kaksivuotissynttäreille kuukauden päästä jotain kivaa.

Kyllä välillä kannattaa olla sinkkuna ja sitten taas uudelleen aktivoitua. On se paljon mukavampaa tällä lailla. Aina sitä jotain rakastaa, mutta se kohde vain välillä vaihtuu.

Kaikille ei sinkkuus toki sovi. Eksä sanoi tässä voisi olla sinkkuna nyt ja kuulin hänen olleen kokonaista muutaman viikon.

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tampereelle aukeaa huomenna maauimala. Mä kun olen tämmöinen juntti, niin kyselen että mikä näissä on idea?

Kuitenkin uimarantoja kaupunki täynnä ja sit talvella kuiteski pitää mennä uimahalliin polskimaan. Niin mua kiinnostaisi, että mikä tässä on se juttu josta haluaa maksaa näemmä 5,50?

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei mulla kyllä oo "vientiä" vaikka oon ollut tässäkin parisuhteessa jo yli vuosikymmenen. Ei akat tsiigaa eikä ehdottele. En mä tiä johtuuko siitä että tatuoin jo nuorena otsaani (olen kalju) I HATE MYSELF AND WANT TO DIE.

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuitenkin uimarantoja kaupunki täynnä ja sit talvella kuiteski pitää mennä uimahalliin polskimaan. Niin mua kiinnostaisi, että mikä tässä on se juttu josta haluaa maksaa näemmä 5,50?

Ei tuule ja vesi on saman lämpöistä koko ajan, sinilevää ei ole. Pääsee suihkuun ja saunaan. Voi vain olla rauhassa palveluiden parissa.

Olen itsekin käynyt heinäkuussa uimastadionilla, vaikka Stadissakin on piitsejä. Ei tämäkään taas sen kummempaa ole.

Pari viikkoa sitten maksoin pääsymaksun Oslossa rannalle. Eipä tule kyllä heti mieleen olisinko koskaan ennen maksanut. Ei se mikään kusetus ollut vaan siinä oli pääsymaksu mikä maksettiin.

Jotain reilu viisi euroa se oli.

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei mulla kyllä oo "vientiä" vaikka oon ollut tässäkin parisuhteessa jo yli vuosikymmenen. Ei akat tsiigaa eikä ehdottele. En mä tiä johtuuko siitä että tatuoin jo nuorena otsaani (olen kalju) I HATE MYSELF AND WANT TO DIE.

Sulla alkaa heti vienti kun käyt asiaketjussa keskustelemassa, ni naiset huomaa, että oot asiallinen jätkä. Nyt härkää sarvista.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy