Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 438 563
  • 67 235

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitä ihmettä? Mirri ollu ulkoilemassa ja sä haluat pukee sen näin kuumalla. Olisit onnellinen että näit sen mitä moni ei nää, vaikka tampoonin kera.
Se naru pilas homman.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia

Ai tämä on näin vakava juttu. Uutiskanava on tuossa ollut auki mukatyöpäivän ohella ja paavi on ollut useamman kerran ruudussa.

En siitä niin osannut ajatella mitään, koska hän on joissain maissa koko ajan ruudussa. Pitääpä tutkia mitä nyt tapahtuu ja asiallehan on oma ketjunsakin.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Edelläni ollut kivannäköinen nuorehko nainen: voisitko laittaa pikkarit jalkaan, laittaa pidemmän hameen tai edes tamppoonin narun piiloon (tai sen mikä siltä pilkotti, mä kun en tamppooneista enää tiedä). En mä muuten ois stalkannut, oli sopivasti metron liukuportaissa, katse kun tuppaa olemaan noissa aina ylöspäin. Perse oli kyllä hyvä.

Mitä ihmettä? Mirri ollu ulkoilemassa ja sä haluat pukee sen näin kuumalla. Olisit onnellinen että näit sen mitä moni ei nää, vaikka tampoonin kera.

Mitä jos se olikin vaikka geishakuulien naru? Tuntuu kuulemma mukavalle kävellessä. Oon siis juttua kuullut kavereilta ja heidän puolestaan tämän kerronkin.

Hälyttävämpää olisi ollut jos sieltä olisi roikkunut vaikka kivekset. Tai ainakin joidenkin kannalta hälyttävämpää. Tosin @Zodiac voisi olla sitä mieltä, että unet vain kävisivät toteen?
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mitä jos se olikin vaikka geishakuulien naru? Tuntuu kuulemma mukavalle kävellessä. Oon siis juttua kuullut kavereilta ja heidän puolestaan tämän kerronkin.

Hälyttävämpää olisi ollut jos sieltä olisi roikkunut vaikka kivekset. Tai ainakin joidenkin kannalta hälyttävämpää. Tosin @Zodiac voisi olla sitä mieltä, että unet vain kävisivät toteen?
@FutureHockey saattoi se olla sitäkin. Luontainen häveliäisyyteni ei antanut lupaa lähteä kysymään tai kommentoimaan. Kivekset kyllä erottaisin. Trust me.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Tätä en voi käsittää. Eikö siinä paskata jatkuvaan? Onko naisilla erilainen perse? Tai sulla taitaa miehenäkin olla kokemusta? Ite sain kerran huoralta sormet perseeseen ja paska lenti kun tykin suusta. Taisinkin tästä joskus avautua.
Miehillä kun tuo hyvänolontunnetta parhaiten tuottava piste on eturauhanen. Siihen pääsee parhaiten kiinni takapuolen kautta. Tiedän täsmälleen missä se on.
 

Repolainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tätä en voi käsittää. Eikö siinä paskata jatkuvaan? Onko naisilla erilainen perse? Tai sulla taitaa miehenäkin olla kokemusta? Ite sain kerran huoralta sormet perseeseen ja paska lenti kun tykin suusta. Taisinkin tästä joskus avautua.
Miten ripuli liittyyy siihen jos nainen laittaa sormensa sun peppureikään? Tuota kautta orgasmi tuntuu vielä paremmalta kun eturauhasta painetaan. Kuristaminen on toinen millä mies saa lisänautintoa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla on niin paljon peräpukamia että paskakaan ei aina tiedä että mistä suunnasta se pääsee luikertelemaan ulos.

Mulla on naisien vehkeille semmonen kikka et joka nainen tulee suihkutellen.
No, tuskin sontaa täynnä tai peräpukamiin kukaan haluaa koskea, tai ehkä jotkut. Mä en ainakaan. Eiköhän tää keskustelu tästä aihepiiristä ollu osaltani tässä.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
@sämpylä89 suosittelen. Kunhan paikat on tyhjänä ja puhtaana, ihan kumppaniasi ajatellen . Kokeilunhalu on se suola. Ja ei tää todellakaan mitään vakavaa ole. Seksihän on vain iloinen asia.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Itse tykkään syödä mustaherukat raakoina (ovat ihan karkkia) mutta mehuksi ennemmin punaista tai sitten jotain sekoitusta joka pääosin punaherukoista. Mustaherukkamehu on kuitenkin niin vahvalla assosiaatiolla flunssajuomaa että tulee kipeäksi jos sitä hörpöttelee ja joka tapauksessa punaisen kirpeys toimii mielestäni mehussa paremmin.
Kyllä, musta mehu assosioituu hyvinkin flunssan hoitoon enkä erityisesti pidä mustasta mehusta mutta vielä vähemmän marjoista (eli minulle ne ei ole karkkia). Mustaa mehua menee yleensä talvella läheisille flunssalääkkeeksi. Ja kun nyt olen lomalla niin on ollut hyvää aikaa keitellä mehuja. Punaista keitän yleensä vadelman kanssa. Omenoita näyttää tulevan hyvin joten puolukka-omenamehua tulee vielä keiteltyä. Se on lempimehuani, viime vuonna ei ollut tarpeeksi omenoita mehuun.
 

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Tätä en voi käsittää. Eikö siinä paskata jatkuvaan? Onko naisilla erilainen perse? Tai sulla taitaa miehenäkin olla kokemusta? Ite sain kerran huoralta sormet perseeseen ja paska lenti kun tykin suusta. Taisinkin tästä joskus avautua.

Enmää siitä tiedä, mutta emäntää aina välillä komennan laittamaan nuo paikoilleen (sinne ykköseen) kun lähtee vaikka koiran kanssa kävelylle, hieman niin kuin esileikkinä, eikä tuo ainakaan paskahätää ole valittanut? Toki jos sen kakkoseen tunkisi niin asia voisi olla eri. Osta geishakuulat emännällesi seuraavana lahjana ja tiedustele?

@FutureHockey saattoi se olla sitäkin. Luontainen häveliäisyyteni ei antanut lupaa lähteä kysymään tai kommentoimaan. Kivekset kyllä erottaisin. Trust me.

Tottakai sinä olisit voinut kysyä. Oikeastaan sehän olisi ollut velvollisuutesi.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
mutta emäntää aina välillä komennan laittamaan nuo paikoilleen (sinne ykköseen) kun lähtee vaikka koiran kanssa kävelylle, hieman niin kuin esileikkinä, eikä tuo ainakaan paskahätää ole valittanut?
Joo kato mä olin sen verran amatööri ja ajattelin heti et nuo tungetaan perseeseen kävelylenkille. Sithän ne varmaan tuntuukin hyvälle ku ne laitetaan häpykammarin puolelle ja askel askel hyppy.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Joo kato mä olin sen verran amatööri ja ajattelin heti et nuo tungetaan perseeseen kävelylenkille. Sithän ne varmaan tuntuukin hyvälle ku ne laitetaan häpykammarin puolelle ja askel askel hyppy.
Geishakuulathan pääasiassa tarkoitettu lantionpohjan lihasten vahvistamiseen kun lihakset aktivoituvat pitämään esineen sisällään. Lisäksi monien kuulien sisällä on pieni rautakuula jonka värähtely liikkuessa aktivoi lihaksia. Lantionpohjan lihasten vahvistuminen saattaa sitten parantaa seksuaalista nautintoa.
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Mä kerron nyt salaisuuden, äitini on tuolla terveyspuolella hommissa ja oli saanut jostain sitten lahjaksi sellaisen valkoisen avaimenperän siis sellanen perus avainlenkki ja sen päässä muovinen about 5cm läpimitaltaan oleva pallo. Tämä siis joltain näistä lobbareista jotka käy sairaaloissa milloin missäkin osastolla esittelemässä tuotteitaan että jos vaikka ne osaston vastaavat sitten niitä tilailisi. No mä tolleen nuorena kollina katoin vaan että onpa kiva avaimenperä kun sen eteisen laatikosta yhytin. Siinä oli sitten joku logo kyljessä ja no mistä mä mitään tiedän, mutta oli aika mukava avaimenperäksi. Ei painanut paljoa, mutta toisaalta siihen aikaan avaimia ei ollut paljoa joten oli sille tilausta. Minä mitään lupaakaan kysynyt, kun kerran avainlaatikossa se vapaana oli, eikä asiaa edes tiedusteltu että mihin hävinnyt.

No jonkun aikaa se mulla killutteli mukana kunnes äitini sen jossain bongasi ja totesi että tiedänkös että minkä firman logo ja mikä tuo pallo itseasiassa on. Tähän luonnollisesti siis vastasin että en tiedä. Oli juurikin tuollaisen geishakuulien tekijän pallurainen, mihin porattu reikä ja siihen laitettu sitten muovitapilla kiinni se avainlenkki. Nauratti, naurattaa edelleen, tosin sillon mä sitten kävin hakemassa vaan puukon ja raaputin sen logon pois. Sittemmin se muovitappi löystyi ja tuo kova muovinen pallo oli liukas liikkeissään, joten se johonkin historiaan hävisi. Tälleen jälkikäteen vähän harmittaa että tämä avaimenperä ei enää kulje mukanani.

Mutta väitän että on muuten tollaset geishakuulat kulkeneet mukanani ja olleet hypisteltävinä varmaan enemmän kuin aika monella muulla omistajalla.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Mä raportoin kohta teijän viestit. Tämmönen vanha runkkari on ihmeissään. Sitten mulle räpsästään pelipenalttia kun kerron homo- ja runkkivitsin. Siat!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Yksin kämpillä ollessa ei tule poltettua ihan hirveästi. Sitten kun on töissä menee röökiä melkein ketjussa. Ihmeellistä touhua.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Oma äiti alkaa aina siivota saapuessaan mökille. Vaikka siellä on kaikki jätetty kuntoon edellisen käynnin jäljiltä, niin silti pitää esimerkiksi ottaa harja kouraan ja alkaa lakaista terassia. Ehkä siihen vaikka joku pari lehteä on voinutkin pudota tai jotain, mutta alkaa sellainen kummallinen puunaus.

Eihän sitä paskassa kannatakaan elää, mutta tuollainen järjetön huoltotarve kaikesta koko ajan vain on joillain tai siis monilla ihmisillä.

Uuden ostamisesta saatava hetken mielihyvä toiminee joillekin ja onhan siitä psykologiassa puhettakin. Tarvitsen uusia kalsareita, pitää jossain vaiheessa hankkia, ei nyt juuri tänään.

Tästä tulikin mieleen niin oma äitini ja sen nykyinen ukko on samanlaisia siivoishulluja. Joka helvetin päivä imuroivat ja pyyhkivät koiran perseen kun se käy vääntämässä jöötit jne. Menee jo niinkun pikkasen överiksi. Joskus tulee yövyttyä heillä niin en oo löytäny vielä pölypalloa vaikka kuinka olen etsinyt.

Ihmetyttää todellakin kun äitini tulee töistä ja ensimmäisenä ottaa imurin kaapista ja heiluu siinä pari tuntia. Moni heittäisi kyljelleen sohvalle tukevan aterian jälkeen vaan ei mutsi. Kai tämä tapa on jäänyt hänen äitiltään joka oli samanlainen mitä muistelen. Pienestä pitäen opetettu että paskan seassa ei tosiaan elellä.

Toinen helvetin ärsyttävä asia on kun tämä sen ukko aina muistaa kertoa mulle kun se ei ole saanut vierasta pillua 22 vuoteen. Mulla ei oikeasti kiinnosta vittuakaan niiden/hänen kivikautinen seksielämä. Aina saatana kahden kaljan jälkeen alkaa kehumaan mutsin "tavaraa". Tekis mieli vetästä turpaan ja yleensä lähdenkin röökille kun tämä sama tarina alkaa.

Edit Lisäys
 
Viimeksi muokattu:

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oisit vetäny narusta ja sanonu sille et "hei! sulta putos jotain". Toivottavasti ei näkyny karvapehkoja? Mun mielikuvat murskaantuu siinä tapauksessa sekunnissa.
Tulee hieman myöhään, mutta ei, ei näkynyt karvapehkoa.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mä oon miettinyt "maalle" muuttoa. Siis lähelle kaupunkia maalle. Mukava ois asuu rauhassa, pihalla vois kävellä munasillaan pelkäämättä viuhahdus-syytteitä. Huutaa, mellastaa ja vaikka pommin sais räjäyttää ilman että kukaan kukkahattutäti tulee kiljumaan ku kauneusunet menee piloille. Ainut miinus mikä nyt tulee mieleen nii maalla ei taida olla semmosta ovikello periaatetta, naapurit kävelee sisään jos vaan ovi on auki. Oleppa siinä sitten toimittamassa jotain asiaa kun naapurit lyö tahtia.

Täytyypä alkaa katsella taloja ja mietiskelemään syvästi tätä asiaa.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Ulkona ropisee, salamoi. Muistaako joku, mitä silloin kuuluu tehdä, kun sataa vettä. Voiko ulos edes mennä. Pitäisi mennä lounaalle, maksuttomalle lounaalle. Miten pukeudutaan. Mitkä kengät, onko mulla edes oikeanlaisia kenkiä omg. Onko mulla farkkujakaan enää vai ovatko ne kesän aikana kuolleet vanhuuteen tai hyljättyinä ja masentuneina hypänneet roskalavalle.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös