Täytyy tutkia tämä asia vielä tässä elämässä!Tuota kautta orgasmi tuntuu vielä paremmalta kun eturauhasta painetaan.
Elä ota niin vakavasti, elämää tää vaa on.Eiköhän tää keskustelu tästä aihepiiristä ollu osaltani täss
Täytyy tutkia tämä asia vielä tässä elämässä!Tuota kautta orgasmi tuntuu vielä paremmalta kun eturauhasta painetaan.
Elä ota niin vakavasti, elämää tää vaa on.Eiköhän tää keskustelu tästä aihepiiristä ollu osaltani täss
Kyllä, musta mehu assosioituu hyvinkin flunssan hoitoon enkä erityisesti pidä mustasta mehusta mutta vielä vähemmän marjoista (eli minulle ne ei ole karkkia). Mustaa mehua menee yleensä talvella läheisille flunssalääkkeeksi. Ja kun nyt olen lomalla niin on ollut hyvää aikaa keitellä mehuja. Punaista keitän yleensä vadelman kanssa. Omenoita näyttää tulevan hyvin joten puolukka-omenamehua tulee vielä keiteltyä. Se on lempimehuani, viime vuonna ei ollut tarpeeksi omenoita mehuun.Itse tykkään syödä mustaherukat raakoina (ovat ihan karkkia) mutta mehuksi ennemmin punaista tai sitten jotain sekoitusta joka pääosin punaherukoista. Mustaherukkamehu on kuitenkin niin vahvalla assosiaatiolla flunssajuomaa että tulee kipeäksi jos sitä hörpöttelee ja joka tapauksessa punaisen kirpeys toimii mielestäni mehussa paremmin.
Jos sattuu sairastamaan eturauhastulehdusta niin en suosittele.Tuota kautta orgasmi tuntuu vielä paremmalta kun eturauhasta painetaan.
Tätä en voi käsittää. Eikö siinä paskata jatkuvaan? Onko naisilla erilainen perse? Tai sulla taitaa miehenäkin olla kokemusta? Ite sain kerran huoralta sormet perseeseen ja paska lenti kun tykin suusta. Taisinkin tästä joskus avautua.
@FutureHockey saattoi se olla sitäkin. Luontainen häveliäisyyteni ei antanut lupaa lähteä kysymään tai kommentoimaan. Kivekset kyllä erottaisin. Trust me.
Joo kato mä olin sen verran amatööri ja ajattelin heti et nuo tungetaan perseeseen kävelylenkille. Sithän ne varmaan tuntuukin hyvälle ku ne laitetaan häpykammarin puolelle ja askel askel hyppy.mutta emäntää aina välillä komennan laittamaan nuo paikoilleen (sinne ykköseen) kun lähtee vaikka koiran kanssa kävelylle, hieman niin kuin esileikkinä, eikä tuo ainakaan paskahätää ole valittanut?
Geishakuulathan pääasiassa tarkoitettu lantionpohjan lihasten vahvistamiseen kun lihakset aktivoituvat pitämään esineen sisällään. Lisäksi monien kuulien sisällä on pieni rautakuula jonka värähtely liikkuessa aktivoi lihaksia. Lantionpohjan lihasten vahvistuminen saattaa sitten parantaa seksuaalista nautintoa.Joo kato mä olin sen verran amatööri ja ajattelin heti et nuo tungetaan perseeseen kävelylenkille. Sithän ne varmaan tuntuukin hyvälle ku ne laitetaan häpykammarin puolelle ja askel askel hyppy.
Oma äiti alkaa aina siivota saapuessaan mökille. Vaikka siellä on kaikki jätetty kuntoon edellisen käynnin jäljiltä, niin silti pitää esimerkiksi ottaa harja kouraan ja alkaa lakaista terassia. Ehkä siihen vaikka joku pari lehteä on voinutkin pudota tai jotain, mutta alkaa sellainen kummallinen puunaus.
Eihän sitä paskassa kannatakaan elää, mutta tuollainen järjetön huoltotarve kaikesta koko ajan vain on joillain tai siis monilla ihmisillä.
Uuden ostamisesta saatava hetken mielihyvä toiminee joillekin ja onhan siitä psykologiassa puhettakin. Tarvitsen uusia kalsareita, pitää jossain vaiheessa hankkia, ei nyt juuri tänään.
Tulee hieman myöhään, mutta ei, ei näkynyt karvapehkoa.Oisit vetäny narusta ja sanonu sille et "hei! sulta putos jotain". Toivottavasti ei näkyny karvapehkoja? Mun mielikuvat murskaantuu siinä tapauksessa sekunnissa.
Mä oon miettinyt "maalle" muuttoa. Siis lähelle kaupunkia maalle. Mukava ois asuu rauhassa, pihalla vois kävellä munasillaan pelkäämättä viuhahdus-syytteitä.
No Oulussahan sitä minäkin olen ja elän.Oulussakin sataa ja ukkostaa.
No Oulussahan sitä minäkin olen ja elän.
Ottamatta enempää kantaa tuohon harmaan talouden harjoittamiseen (ainahan pieniä hanttihommia voi harrastaa), niin itse en ainakaan usko, että möhömahaisten suurten ikäpolvien jälkeen meille uudelle sukupolvelle jäisi mitään kummoista eläkerahaa nostettavaksi. Aionkin kerätä eläkepottini sijoitusten kautta.Onkos täällä porukkaa kenestä on moraalitonta ja todella väärin ottaa pimeetä rahaa töistä? Tuli vaan mieleen ku oon tehny varmaan aika lailla fifty fifty pimeitä ja verollisia töitä. Mieluummin hoitaisin tälläkin hetkellä työt pimeänä mut nyt mennään verokortilla. Eläkettä ei hirveesti kartu tolla tavalla, mut mitäpä mä vanhana papparaisena isoilla tuloilla tekisin. Varsinkin kun eläkeikä on sillon luultavasti kun kuolet.
Onkos täällä porukkaa kenestä on moraalitonta ja todella väärin ottaa pimeetä rahaa töistä? Tuli vaan mieleen ku oon tehny varmaan aika lailla fifty fifty pimeitä ja verollisia töitä. Mieluummin hoitaisin tälläkin hetkellä työt pimeänä mut nyt mennään verokortilla. Eläkettä ei hirveesti kartu tolla tavalla, mut mitäpä mä vanhana papparaisena isoilla tuloilla tekisin. Varsinkin kun eläkeikä on sillon luultavasti kun kuolet.