Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 424 320
  • 67 152

FutureHockey

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS - Connorit Bedard & McDavid
Jos sinkku ois ni töissä riittäs vientiä.. Vaan ku ei ole, ja jos oiskin niin silloin ei kyllä ketään havittelisi.

Noh, elämä on.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä sen huomaa et parisuhteessa on tultu siihen pisteeseen missä mikään ei oo enää pyhää. Kesken seksin puhutaan huomisen ruuasta, akka ottaa mun auton tosta vaan kysymättä et tarviinko sitä, mä ostin uuden elektroniikkalelun nii siitä mennään heti pölyjä pyyhkimään, roskat pyydetään laittamaan roskiin ja astiat tiskikoneeseen. Eikä sais piereskellä eikä röyhtäillä.

Voi veljet kun mieleeni tulvivat ajat, nimenomaan sinkkuajat. Oi niitä aikoja kun kämpillä söit pizzaa sängyssä ja heitit laatikon vaan lattialle kun et jaksanut enää viedä sitä. Siinä se lattialla pyöri pari viikkoo. Oi niitä aikoja kun keittiö haisi samalle kun siellä olisi maannut mädäntynyt ruumis kolme viikkoa, ei tarvinnut tiskata aina, riitti kun tiskasi joskus yhden lautasen mistä söi maksalaatikkoa. Oi niitä aikoja kun poikien kanssa juotiin olutta ja seuraavat viikot ne tyhjät ja puolitäydet tölkit kolisivat jaloissa. Oi niitä aikoja kun istuit paskalla ovi auki ja katsoit telkkaria vessasta. Oi niitä aikoja kun jääkaapissa oli vain kaljaa ja pari homehtunutta nakkia. Oi niitä aikoja kun sammuit vessan lattiakaivon päälle aiheuttaksesi vesivahingon parissa kämpässä. Oi niitä aikoja kun vessanpönttö oli niin kurassa ettet tiennyt minkä värinen se on. Oi niitä aikoja kun sana imuri oli sulle hepreaa, välillä sai uiskennella niiden villakoirien keskellä kun roope ankka konsonaan. Oi niitä aikoja kun seinällä oli darts taulu ja siihen aina kännissä yritettiin osua, lopputuloksena seinä oli sen näkönen kun sitä ois rätkitty uzilla. Oi niitä aikoja kun mikrokuvusta ei ollut tietoakaan ja mikro näytti sisältä siltä kun siellä ois räjähtäny jonkun perse.

Pohdin vaan että alkaisko sinkuks..
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos sinkku ois ni töissä riittäs vientiä.. Vaan ku ei ole, ja jos oiskin niin silloin ei kyllä ketään havittelisi.
Samaa oon laittanu merkille. Tää on kyllä yks vitun paradoksi. Seurustelet nii ite helvetin Jennifer Lopez tulee jenkeistä asti ja haluaa sun lastit naamalle. Sit ku oot sinkku nii hyvä kun maksulliset naiset edes vastaa sun viesteihin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Pohdin vaan että alkaisko sinkuks..

Minulla oli 14 vuotta ilman pettämistä, sitten yksi vituiksi mennyt lyhyempi juttu, sitten neljä vuotta taukoa ja nyt pitäisi keksiä kaksivuotissynttäreille kuukauden päästä jotain kivaa.

Kyllä välillä kannattaa olla sinkkuna ja sitten taas uudelleen aktivoitua. On se paljon mukavampaa tällä lailla. Aina sitä jotain rakastaa, mutta se kohde vain välillä vaihtuu.

Kaikille ei sinkkuus toki sovi. Eksä sanoi tässä voisi olla sinkkuna nyt ja kuulin hänen olleen kokonaista muutaman viikon.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Tampereelle aukeaa huomenna maauimala. Mä kun olen tämmöinen juntti, niin kyselen että mikä näissä on idea?

Kuitenkin uimarantoja kaupunki täynnä ja sit talvella kuiteski pitää mennä uimahalliin polskimaan. Niin mua kiinnostaisi, että mikä tässä on se juttu josta haluaa maksaa näemmä 5,50?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei mulla kyllä oo "vientiä" vaikka oon ollut tässäkin parisuhteessa jo yli vuosikymmenen. Ei akat tsiigaa eikä ehdottele. En mä tiä johtuuko siitä että tatuoin jo nuorena otsaani (olen kalju) I HATE MYSELF AND WANT TO DIE.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kuitenkin uimarantoja kaupunki täynnä ja sit talvella kuiteski pitää mennä uimahalliin polskimaan. Niin mua kiinnostaisi, että mikä tässä on se juttu josta haluaa maksaa näemmä 5,50?

Ei tuule ja vesi on saman lämpöistä koko ajan, sinilevää ei ole. Pääsee suihkuun ja saunaan. Voi vain olla rauhassa palveluiden parissa.

Olen itsekin käynyt heinäkuussa uimastadionilla, vaikka Stadissakin on piitsejä. Ei tämäkään taas sen kummempaa ole.

Pari viikkoa sitten maksoin pääsymaksun Oslossa rannalle. Eipä tule kyllä heti mieleen olisinko koskaan ennen maksanut. Ei se mikään kusetus ollut vaan siinä oli pääsymaksu mikä maksettiin.

Jotain reilu viisi euroa se oli.
 

Hera80

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ei mulla kyllä oo "vientiä" vaikka oon ollut tässäkin parisuhteessa jo yli vuosikymmenen. Ei akat tsiigaa eikä ehdottele. En mä tiä johtuuko siitä että tatuoin jo nuorena otsaani (olen kalju) I HATE MYSELF AND WANT TO DIE.

Sulla alkaa heti vienti kun käyt asiaketjussa keskustelemassa, ni naiset huomaa, että oot asiallinen jätkä. Nyt härkää sarvista.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Ei tuule ja vesi on saman lämpöistä koko ajan, sinilevää ei ole. Pääsee suihkuun ja saunaan. Voi vain olla rauhassa palveluiden parissa.

Olen itsekin käynyt heinäkuussa uimastadionilla, vaikka Stadissakin on piitsejä. EI tämäkään taas sen kummempaa ole.

Niinno joo ehkä jos näin. Mä käsitin tossa Tampereen tapauksessa, että jos haluaa uimahallinkin puolelle ja saunomaan ym. niin sitten hinta on jo melkein kympin.

No nythän olisi hyvä puoli tossa ehkä se, että siellä olisi viileämpää vettä kuin järvessä jos se lämpötila on älytty pistää tarpeeksi matalaksi.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Niinno joo ehkä jos näin. Mä käsitin tossa Tampereen tapauksessa, että jos haluaa uimahallinkin puolelle ja saunomaan ym. niin sitten hinta on jo melkein kympin.

Nyt tämä sitten vaatii jo lisätietoja. Kymppi alkaa olla turistikusetusta.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Kyllä se on ihan sun valinta. Pohdi kunnolla nykyisen parisuhteen positiiviset jutut... Jos ne on kovin negatiivisia niin ehkä on hyvä ryhtyä sinkuksi.
Kyllä se on parempi näin ainakin tällä hetkellä. On päiviä millon haluis sytyttää tuon kumppanin tuleen ja potkasta bensasäiliöön, mut on taas enemmän niitä päiviä kun mua hymyillyttää, naurattaa ja se on ihan kiva nainen. No nyt meni nynnyily ketjun puolelle.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tuolta Aamulehden jutusta mä tätä lueskelin.

Nopeasti vilkaistuna näyttää taas kerran aika sekavalta. Miten turisti tuolla pärjää, kun ei kukaan muukaan tajua mitä tapahtuu. Samaan aikaan sirkuksen kehittäneet odottavat avauspäivää kuin kuuta nousevaa, kun ovat mielestään onnistuneet todella hyvin.

Eli siis lippuja saa kahdesta eri paikasta ja se joko käy tai ei käy ja sitten kahvilasta saa jonkun lipun ehkä ostettua, jos se sattuu olemaan auki.

Kuka näitä oikeasti suunnittelee. Kyllä, osaisin itse paremmin.
 

arvee

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi Fineland, North Atlantic Hawks, EU, Jokerit
Ruotsissa rosmot ovat nyysineet Kaarle Ysin kruunun ja Kristiinan, tuon kaikkien tiedostavien kuningattaren priden eli Valtakunnan Ompun!
Rosvojahti Ruotsissa: kahta miestä etsitään kirkkoaarteiden viemisestä – pakenivat moottoriveneellä - Ulkomaat - Ilta-Sanomat
Kungakrona tjuvarnas byte från domkyrkan | Aftonbladet

Ovatkohan kv. vedonlyöntitoimistot jo laskeneet kertoimia rosvot vs. polliisit?

Korjausta: eihän se Omena ollutkaan Krissen vaan vm. 1611. Joku kälynen kruunu oli kuningattaren.
Ehkä silläkin on ruotsalaisille jokin merkitys kuiteskin.
 

Valapatto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Nopeasti vilkaistuna näyttää taas kerran aika sekavalta. Miten turisti tuolla pärjää, kun ei kukaan muukaan tajua mitä tapahtuu. Samaan aikaan sirkuksen kehittäneet odottavat avauspäivää kuin kuuta nousevaa, kun ovat mielestään onnistuneet todella hyvin.

Eli siis lippuja saa kahdesta eri paikasta ja se joko käy tai ei käy ja sitten kahvilasta saa jonkun lipun ehkä ostettua, jos se sattuu olemaan auki.

Kuka näitä oikeasti suunnittelee. Kyllä, osaisin itse paremmin.

Ja sitten tossa on jotenkin hölmöä, että jo ennen avajaisia varoitellaan vähäisistä säilytyslokeroista maauimalan puolella. Olisi luullut sitten olevan järkevää pistää niitä sinne enemmän. Tai sitten vaan yritetään ohjata jengiä ostamaan se kalliimpi lippu, että saa kamansa säilöön varmasti. Hölmöä kuitenkin.

No mutta tästä valituksesta huolimatta hyvä homma, että Tampereellekin tommoinen saatiin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Se on jännä huomata, kun täällä nyt mellastavat uudet tyypit, jotka samalla luodessaan uutta sisältöä luulevat keksineensä pyörän. Ja kyllähän sen niin kuuluu mennäkin. Jos ei niin luulisi, ei jaksaisi hauskuutella.

En ole vanha jermu, vaan yksi porras ikiaikaisilla portailla. Kuten ne minua ennen olleetkin, nämä nykyiset, ja heidän jälkeensä aina tulevat.

Enkä ole edes lukenut Sinuhea. Leffa on, mutta edelleen katsomatta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
No mutta tästä valituksesta huolimatta hyvä homma, että Tampereellekin tommoinen saatiin.

Ehdottomasti hyvä homma ja varmaan alkaa toimiakin, kunhan lasten taudeista päästään eroon. Se näissä aina vähän ihmetyttää, kun pystyy jo etukäteen huomaamaan mitkä asiat tuskin eivät toimi, niin josko niitä olisi voinut jo etukäteen huomioida. Tietenkin livetilanne on sitten aina live.

Enkä ole edes lukenut Sinuhea. Leffa on, mutta edelleen katsomatta.

Landelta löytyy kirjahyllystä joku alkuperäisempikin painos, mutta en ole lukenut. Joskus vähän selaillut vaan näyttää aika raskaalta teokselta ja fyysisestikin tuntuu sellaiselta tiiliskiveltä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Se on jännä huomata, kun täällä nyt mellastavat uudet tyypit, jotka samalla luodessaan uutta sisältöä luulevat keksineensä pyörän. Ja kyllähän sen niin kuuluu mennäkin. Jos ei niin luulisi, ei jaksaisi hauskuutella.

En ole vanha jermu, vaan yksi porras ikiaikaisilla portailla. Kuten ne minua ennen olleetkin, nämä nykyiset, ja heidän jälkeensä aina tulevat.
Jatkoajan keskustelupalstan nimen voisi vaihtaa Jatkoajan chatiksi. Enemmän ja enemmän kypsyy ajatus lähteä täältä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Minne ajattelit mennä. Voiko sinne lähettää postikortin.
En tiedä. En pahemmin muita seuraa. Satunnaisesti matkailu- ja seksiaiheisia.

Paljon viive? Malmin top5 -likat?
Kolme muijaa täältä bongasin kun muutin ja kahdelta niistä oon jo herännyt, tosin mitkään seksijutut ei tullut mieleen kun baarista lähdettiin kännissä, ja sen kolmannen kanssa juteltiin eilen baarissa. Ei tosin ollut innostunut kun sen kaveri pyysi mut siihen ja lähtikin myöhemmin yllättäen, mutta ens kerralla mä puhun sille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös