Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 435 453
  • 67 212

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Kävin eilen illalla nukkumaan heti kymmenen jälkeen ja nukuin pitkälti yli kahdeksaan saakka. Nyt on jotenkin nuupahtanut olo. Ei kyllä pitäisi nukkua liikaa. Mutta ehkä se lähtee tästä liikenteeseen kun alkaa vähän puuhailla. Laitoin kyllä jo pyykit koneeseen. Nyt juon aamukahvia ja telkkari on auki taustalla. Näyttää olevan Aamu-teeveen uutiset menossa.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Ei toki ole oikein yritystäkään. Varmaan siksi ettei ole yhtään kokemusta onnistuneesta yrityksestä niin ei tule edes yritettyä.

Ei sitä osaa kaivata asiaa mistä ei juuri mitään tiedä. Kyllä sen nyt vähän jälkeenpäin ymmärtää mistä isot pojat kohisee, mutta ei edes täysin.

On se kuitenkin erilaista esimerkiksi eri kokoisten ihmisten kanssa. Siinä on selkeä ero ja on ollut ihan hyvä kokeilla vähän. Sen tosin haluaisin unohtaa, kun oli eräs huomattavan ylipainoinen. Ei siis mikään vähän tukeva, mutta onpahan sekin sitten.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Tuossa ruokailtiin juuri akan kanssa. Ihmetykseni oli suuri kun hänen suustaan pääsi että tarvitsemme uuden keittiönpöydän. Mitä vittua? Just syödään semmosella ja pitäs vielä uusi ostaa. Kuulemma liian vanha. Sanoin et osta pois mut ite en maksa senttiäkään siitä.

Voiko turhempaa rahankäyttöä taas olla. Kyllä mä kaikki uudet telkkarit ja autot ymmärrän, mut että keittiönpöytä? Sit siihen laitetaan kumminkin joku vitun kukkaisliina, jota sitten akkojen kahvipöydässä ihastellaan kolme tuntia ja koko uudesta tonnin pöydästä ei mitään puhetta, kun se ei vittu edes näy kellekkään, kun siinä on se vitun marimekon saatanan ruma viitta päällä.

Naisen mieltä jos joku ymmärtäis, niin sille vois antaa seuraavan nobelin.
 
Viimeksi muokattu:

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tuossa ruokailtiin juuri akan kanssa. Ihmetykseni oli suuri kun hänen suustaan pääsi että tarvitsemme uuden keittiönpöydän. Mitä vittua? Just syödään semmosella ja pitäs vielä uusi ostaa. Kuulemma liian vanha. Sanoin et osta pois mut ite en maksa senttiäkään siitä.

Voiko turhempaa rahankäyttöä taas olla. Kyllä mä kaikki uudet telkkarit ja autot ymmärrän, mut että keittiönpöytä? Sit siihen laitetaan kumminkin joku vitun kukkaisliina, jota sitten akkojen kahvipöydässä ihastellaan kolme tuntia ja koko uudesta tonnin pöydästä ei mitään puhetta, kun se ei vittu edes näy kellekkään, kun siinä on se vitun marimekon saatanan ruma viitta päällä.

Naisen mieltä jos joku ymmärtäis, niin sille vois antaa seuraavan nobelin.

Huomaa, ettet ymmärrä naisia. Pöytä on vanha, kuten akkasi sanoi, ja vanhuus johtuu siitä, että olet pannut akkaasi pöydällä ja pöytää vasten niin paljon, että pöytä on kulunut, jalat heiluvat ja mitä kaikkea, pöytä on vanhettunut, joten uusi pöytä on tarpeen.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
koska varmana en ole koskaan tätä henkilöä tavannutkaan?
En tiiä tekikö mieli tepposet, mut mulle kävi kerran silleen et vietettiin unessa täysin tuntemattoman naisen kanssa laatuaikaa. En ollu siis ikinä tätä naista muistaakseni nähnyt. Muistan aivan kirkkaasti minkänäköinen se oli unessa. Noh, seuraavana päivänä tää nainen kävelee kaupassa mua vastaan. Oli hieman ihmettynyt olo kun oot viime yön sitä unessa kyntänyt.

Varmaan tässä on vaan käynyt niin et oon joskus ohimennen tän naisen nähny mut en oo vaan sitä rekisteröinyt mieleeni. Nyt se sitten unessa tuli jostain syystä samaan petiin.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Naisen mieltä jos joku ymmärtäis, niin sille vois antaa seuraavan nobelin.

Kaveri pitää huonekalukauppaa eikä bisnes aina hirveän hyvin mene ja hän oli itseasiassa miettimässä vähän jo lopettamistakin. Olen sitä ihmetellyt kuinka tuo voi muutenkaan kannattaa ollenkaan, koska kuka muka ostaa koko ajan jotain uusia huonekaluja.

No, helvetti, naiset. Niinpä tietenkin.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Painosanalla olen, koska nykyisin ei ole niin säädyttömään menoon mitään mahkuja. Herättää vielä enemmän ihmetystä koska sitä pöytää ei olla edes terrorisoitu panemalla ainakaan vuoteen.

Kesätöissä lukioikäisenä runkkarina aikamies kertoi, että "siinä kun panin emäntää keittiönpöytää vasten niin lapset juoksi ympärillä". Jäi mieleen.
 

Zodiac

Jäsen
Suosikkijoukkue
Thunder Bay Bombers
Harvoin jaksaa unet vituttaa, mutta nyt teki niin.. Unessa vaihdoin työpaikkaa ja uudesta duunista löytyi sellainen Bella, ettäh.. Kipinät sinkoili ja sylki vaihtui, nimenkin muistin hämärästi vielä herättyäni ja olihan se pakko facesta stalkata, että löytyykö moinen henkilö oikeasti.. No löytyihän se! Aivan saatanan saman näköinenkin herkkupakkaus kuin unessa. Ainoa vaan, että tämä tapaus asuu kyllä ulkomailla jonne ilmeisesti muuttanut aviomiehensä perässä.

Sitä vaan ihmettelen, että miten on eksynyt uneeni, koska varmana en ole koskaan tätä henkilöä tavannutkaan?

Karmein uni itselläni oli kun ihastuin johonkin blondiin ja sitten oli se seksin aika. Tämä kyseinen blondi veti housut alas ja sillä oli torrakko (kulli) ja kaksi purkkia vaseliinia ja sanoi "näitä tullaan tarvitsemaan". Vedin sitten housut jalkaan ja sanoin etten ole vielä valmis niin hän haki keittiöstä leipäveitsen ja alkoi ajattamaan ympäri kämppää. Hyi helvetti että valu kylmähiki kun heräsin lattialta. Vaimoke oli kuullut vaan rysähdyksen kun olin huutanut Ei! ja läsähtänyt lattialle vieden mukanani lamput sun muut. Naureskelee ja kuittailee vieläkin siitä...

Unet on kyllä jännä homma. Ei niitä oikein pysty selittämään eikä ehkä tarvitsekkaan kun joskus tuollaisia herkkupaloja sattuu joukkoon.
 
Viimeksi muokattu:

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Tuossa ruokailtiin juuri akan kanssa. Ihmetykseni oli suuri kun hänen suustaan pääsi että tarvitsemme uuden keittiönpöydän. Mitä vittua?
Tulee jotenkin mieleen oma äitini. No sille ei riittänyt uusi pöytä, piti saada uusi keittiö. Ja uudet tapettit, uusi lattia olohuoneeseen ja uusi sohva ja siihen sopivat nojatuolit. Ja aina piti jotain maalata ja uusia. Jankutus oli jatkuvaa ja aina välillä äiti sai tahtonsa lävitse. Tai vissiin loppujen lopuksi aina. Itse on tajua miksi koko ajan pitää haalia uutta kun vanhakin toimii. Hemskatti, tuo telkkarikin tuossa saa olla paikoillaan kun toimii vaikka taitaa olla kohta kymmenen vuotta vanha.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Tulee jotenkin mieleen oma äitini. No sille ei riittänyt uusi pöytä, piti saada uusi keittiö. Ja uudet tapettit, uusi lattia olohuoneeseen ja uusi sohva ja siihen sopivat nojatuolit. Ja aina piti jotain maalata ja uusia. Jankutus oli jatkuvaa ja aina välillä äiti sai tahtonsa lävitse. Tai vissiin loppujen lopuksi aina. Itse on tajua miksi koko ajan pitää haalia uutta kun vanhakin toimii. Hemskatti, tuo telkkarikin tuossa saa olla paikoillaan kun toimii vaikka taitaa olla kohta kymmenen vuotta vanha.

Oma äiti alkaa aina siivota saapuessaan mökille. Vaikka siellä on kaikki jätetty kuntoon edellisen käynnin jäljiltä, niin silti pitää esimerkiksi ottaa harja kouraan ja alkaa lakaista terassia. Ehkä siihen vaikka joku pari lehteä on voinutkin pudota tai jotain, mutta alkaa sellainen kummallinen puunaus.

Eihän sitä paskassa kannatakaan elää, mutta tuollainen järjetön huoltotarve kaikesta koko ajan vain on joillain tai siis monilla ihmisillä.

Uuden ostamisesta saatava hetken mielihyvä toiminee joillekin ja onhan siitä psykologiassa puhettakin. Tarvitsen uusia kalsareita, pitää jossain vaiheessa hankkia, ei nyt juuri tänään.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Pöytä on vanha, kuten akkasi sanoi, ja vanhuus johtuu siitä, että olet pannut akkaasi pöydällä ja pöytää vasten niin paljon, että pöytä on kulunut, jalat heiluvat ja mitä kaikkea, pöytä on vanhettunut, joten uusi pöytä on tarpeen.
Ai että tuosta tulee ihan vanhat (hyvät) ajat mieleen kun vein miehen (todellakin nykyisen, me tapailtiin aluksi, sitten suhde hiipui, tavattiin sattumalta uudelleen parin vuoden päästä ja kokeiltiin seurustelua ja sillä tiellä ollaan) työpaikalleni ja paneskeltiin neuvottelupöydällä. Oikein hyvä pöytä, vankkaa tekoa. Kyllähän se sellainen vähän ns. kielletty kiihottaa (ihan oikeasti ei taida olla hyvän työntekijän merkki kun tuo panokumppanin työpaikalle yöllä). Ja muutana päivä tästä sessiosta meillä oli kokous ja mukava, jopa komea suunnittelija länttäsi kansiosta juuri siihen missä paljas perseeni oli ollut. Se kyllä vähän kiihottavasti kutkutteli... En tiedä miksi.

Huh huh, no johan on tarinat. Tiskipöytä on ainakin täällä meillä sopivan tukeva ja sopivalla korkeudella pientä paneskelusessiota varten, mitä nyt vähän teräs voi tuntua kylmältä peppua vasten. Keittiönpöytä heiluu liian paljon (seksiä ajatellen), ei tartte uutta kun vielä syömisen kestää. Ruokapöytä kammarissa on vankempaa tekoa mutta se onkin muistaakseni 1920-luvulta. Kyllä minä voin myöntää että kirjoittelen tällaisia koska se kiihottaa minua ja saa olon tuntuvaan mukavalta.
 
Viimeksi muokattu:

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Karmein uni itselläni oli kun ihastuin johonkin blondiin ja sitten oli se seksin aika. Tämä kyseinen blondi veti housut alas ja sillä oli torrakko (kulli) ja kaksi purkkia vaseliinia ja sanoi "näitä tullaan tarvitsemaan". Vedin sitten housut jalkaan ja sanoin etten ole vielä valmis niin hän haki keittiöstä leipäveitsen ja alkoi ajattamaan ympäri kämppää. Hyi helvetti että valu kylmähiki kun heräsin lattialta. Vaimoke oli kuullut vaan rysähdyksen kun olin huutanut Ei! ja läsähtänyt lattialle vieden mukanani lamput sun muut. Naureskelee ja kuittailee vieläkin siitä...

Unet on kyllä jännä homma. Ei niitä oikein pysty selittämään eikä ehkä tarvitsekkaan kun joskus tuollaisia herkkupaloja sattuu joukkoon.
Minulta saat kyllä propsit tuosta että et ole vielä valmis. Se on sellaista rehellistä miehen puhetta.
 

heavylutaa18

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saimaan Pallo, Seattle Kraken
Hönsäggs eli chicken balls eli munat ei kovin nopiasti mene huonoksi? Ois täys tiu 23.7 päiväyksen munia jääkaapissa, metukkamunakas vai roskiin?
 

BlackWolf

Jäsen
Suosikkijoukkue
In memory of Hiihtofani. abianos, oranssi, jellona
Hönsäggs eli chicken balls eli munat ei kovin nopiasti mene huonoksi? Ois täys tiu 23.7 päiväyksen munia jääkaapissa, metukkamunakas vai roskiin?
Laita vesilasiin, kattilaan tms. jos kelluu, niin roskiin, jos on pohjalla niin munakkaaseen. Kelluminen ilmaisee että pilaantumista on alkanut tapahtumaan ja kuoren alle on alkanut kerääntymään kaasua ja siksi muna kelluu.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Laita vesilasiin, kattilaan tms. jos kelluu, niin roskiin, jos on pohjalla niin munakkaaseen. Kelluminen ilmaisee että pilaantumista on alkanut tapahtumaan ja kuoren alle on alkanut kerääntymään kaasua ja siksi muna kelluu.

Tämäpä hyvä tiedonlisä. Täytyy muistaa. Kerroin vaimolle, se jo tiesi. Niin ne tietää.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Hönsäggs eli chicken balls eli munat ei kovin nopiasti mene huonoksi? Ois täys tiu 23.7 päiväyksen munia jääkaapissa, metukkamunakas vai roskiin?

Toki kannattaa testata mainitulla tavalla, mutta ei ole pilalla. Hyvinkin kestävät parikin kuukautta.
 

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Olen nyt keittänyt kolme maijallista punaista mehua ja kaksi mustaa (puhutaan siis viinimarjoista). Mustat on nyt kerätty pensaista ja keitetty mehuksi. Mutta punaisia on vielä pehkoissa aika paljon. Mies sanoo että jättää sinne että kyllä linnut syö tai halla nappaa. Mutta eihän nyt hyviä marjoja voi pensaisiin jättää, pöh sentään. Yksi perhetuttu tulee keräämään ne ehkä lauantaina (jos ei kovasti sada) ja samalla tulee mutsi auttamaan keräämisessä. Kyseessä kun on oikeastaan hänen ystävänsä. Voi Luoja, ne kaksi naista kyllä tulee ottamaan voimille, kamalan kovia kälättämään molemmat. No ei siinä voi kauaa mennä jos kolmeen pekkaan kerätään, sitten tarjoan kahvit ja rouvat voi lähteä vaikka porukoille (eli vanhempieni asuntoon) jatkamaan juttuja.
 

Wiljami

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, sympatiaa muuhun Savoon ja Kaakonkulmalle
Olen nyt keittänyt kolme maijallista punaista mehua ja kaksi mustaa (puhutaan siis viinimarjoista). Mustat on nyt kerätty pensaista ja keitetty mehuksi. Mutta punaisia on vielä pehkoissa aika paljon.
...
Itse tykkään syödä mustaherukat raakoina (ovat ihan karkkia) mutta mehuksi ennemmin punaista tai sitten jotain sekoitusta joka pääosin punaherukoista. Mustaherukkamehu on kuitenkin niin vahvalla assosiaatiolla flunssajuomaa että tulee kipeäksi jos sitä hörpöttelee ja joka tapauksessa punaisen kirpeys toimii mielestäni mehussa paremmin.
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
nyt on KalPa-passi
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Äsken edessäni käveli oikeen hienon näkönen ja kaunis, seksikäs nainen. Hän vilkaisi vasemmalle, oikealle, taakse (jäin kuolleeseen kulmaan) ja sen jälkeen täräytti kovaäänisen pierun. Hän vilkaisi uudestaan, huomasi minut, lähti erisuuntaan kun mitään ei olisi välillämme juuri tapahtunut.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Edelläni ollut kivannäköinen nuorehko nainen: voisitko laittaa pikkarit jalkaan, laittaa pidemmän hameen tai edes tamppoonin narun piiloon (tai sen mikä siltä pilkotti, mä kun en tamppooneista enää tiedä). En mä muuten ois stalkannut, oli sopivasti metron liukuportaissa, katse kun tuppaa olemaan noissa aina ylöspäin. Perse oli kyllä hyvä.
 

Sämppäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Edelläni ollut kivannäköinen nuorehko nainen: voisitko laittaa pikkarit jalkaan, laittaa pidemmän hameen tai edes tamppoonin narun piiloon (tai sen mikä siltä pilkotti, mä kun en tamppooneista enää tiedä). En mä muuten ois stalkannut, oli sopivasti metron liukuportaissa, katse kun tuppaa olemaan noissa aina ylöspäin. Perse oli kyllä hyvä.
Mitä ihmettä? Mirri ollu ulkoilemassa ja sä haluat pukee sen näin kuumalla. Olisit onnellinen että näit sen mitä moni ei nää, vaikka tampoonin kera.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös