Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 320 447
  • 66 809

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulla ei ole omaa Twitter-tiliä eikä ole tulossakaan. En myöskään lue kuin kahden henkilön Twitteriä ja niitäkin vain toisinaan: Kim Collinsin ja schollin.
 
Viimeksi muokattu:
No en vitussa kerro.

Ymmärtänette tässä kohtaa groteskin kielenkäyttöni. Ei toisten henkilöllisyyksiä aleta paljastaa. En ainakaan minä moista tee. En suosittele muillekaan, pitää olla selkärankaa.

Heitetääs muuten tässä kohtaa semmoinen, että siitä taitaa seurata myös ikuinen(?) banaani jatkoaikaan jos vihjailee jonkun nimimerkin oikeaan henkilöllisyyteen.

Eipä sillä, scholl olisi varmasti mielenkiintoinen seurattava tuolla twitterin puolella.
 

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli sitten ensinmäinen kirjoituskielto kärsittyä. Viikolla selvisin, mutta olihan tuo riittävä näpäytys. Olisin kyllä mielelläni ottanut tiedon vastaan, mistä viestistä tuo kielto tuli. Kirjoitin kuitenkin vähälle aikaa itselleni poikkeuksellisen suuren määrän viestejä ja tuo kielto viittasi nimenomaan yhteen turhaan viestiin. No, samapa tuo. Seuraavaksi varmaan tulee sitten pitempi jos aihetta on. Täytynee olla tarkempi jatkossa.

Huomasin myös kiellon aikana, että yksi kirjoittaja siteeraa minua allekirjoituksessaan, olisikohan merkkipaaluviesti-ketjun kamaa.
 

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Canucks, BC Lions
Eikö se jotenkin niin mennyt, että miehet ovat putkiaivoja ja huumori ei ole naisille?

Kyllä! Minun putkiaivoni riittävät käsittelemään vain LinkedInin, Facebookin ja Google+:n. Ja silloin tällöin jotkin blogikirjoitukset, sekä ehdottomasti niiden kommenttiosiot.

Ettekö te oikesti tiedä schollin henkilöllisyyttä? Luulin, että kaikki tietää. Niin tai siis minäkään en tiedä, ehkä aiheella ala arvuutella.
 

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.
Luin äsken Jatkoajan parodia-Twitterin läpi. En ymmärtänyt siitä mitään. Tämä ei haittaa minua, joten tuskin haittaa muitakaan.

Musta huumori, sarkasmi ja tuhmat jutut naurattavat kyllä. Risuaidat ja väkisinväännetyt mukahassuttelut eivät.

En minäkään risuaidoista tai Twitteristä ylipäätään mitään ymmärrä, mutta kyllä sen huumorin tai sen yrityksen noista viesteistä ihan peruslogiikalla huomaa. Itseasiassa Käyttäjänimettömän Rokka-twiittaus oli mun makuuni jopa hauska.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Vittu. Heräsin jo toisen kerran tällä viikolla keskellä yötä ja eikä enää unen saamisesta kiinni ollut toivoakaan. Su-ma yönä nukuin 4h, tänään sentään jo 7h mutta kun on ollut ylhäällä klo 03:45 niin kyllä, alkaa väsyttämään. Olo on tuskaisa, vielä pitäisi täällä duunissa jaksaa 1,5h ja jo nyt tuntuu, että loppu tuli.
 

Vanha Len

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, Boners
Jos vaatimalla vaaditaan meikäläistä nimeämään yksi hyvä RAP musiikin esittäjä niin kyllähän tuo on ehdottomasti Cypress Hill. En tiedä mikä tuossa gangstalatinoräpätyksessä oikein viehättää. Poski jää toiseksi.

Ja tämä tarina on tosi.
 

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos vaatimalla vaaditaan meikäläistä nimeämään yksi hyvä RAP musiikin esittäjä niin kyllähän tuo on ehdottomasti Cypress Hill. En tiedä mikä tuossa gangstalatinoräpätyksessä oikein viehättää. Poski jää toiseksi.

Ja tämä tarina on tosi.

Uskon. Mulle Cypress Hill oli niitä ensimmäisiä rapin saralla yhdessä Wu-Tangin ja Tupacin ohella mitä aloin ysärin puolivälissä seuraamaan. Legendoja kaikki.
 

Moto

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jos huomenna on iltapäivällä niin paha ukkosmyrsky, että lentoliikenne seisoo Helsinki-Vantaalla, se johtuu vain siitä että meikäläinen on silloin lähdössä reissuun. Murphyn laki perkele.

Ehdinpäs äsken sentään sopivasti kotiin ennen kuin taivas repesi.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Isoimmat
lainakorot
vuollaan
epätoivoisten
selkänahoista.
 

Ralph

Jäsen
Olin Tallinassa, kävin Merekeskuksessa, halppistavaran kehdossa, katsomassa olisiko siellä myynnissä mulle halvalla Juventus-paita seinälle. Olkoon kuinka arvotonta paskaa, mutta komeasti hienojen pelaajien nimet seinää koristaa. Balotelli löytyi jo etukäteen, nyt haussa Marchisio, Vidal, Pirlo tai sellainen, mutta eipä ollut Juventus-paitoja myynnissä. Ei tainnut olla muita kuin Neymar, Messi ja Ronaldo, sekä parit kappaleet tasoa Robben, Götze ja Torres.
 

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Yritä nyt keskittyä ja olla sättäämättä (taas ja taas ja taas ja taas), jumalauta;). Onneksi suht haipakkainen työkeikka ulkomaille lähestyy, tästä tuu muuten yhtään mittään saatana. Ja kausikin alkaa taas, jolloin mahdollisuudet... niin:).
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Alkoholia kyllä piisaa. Huomenna piti olla meillä tuparit, vaan ei vieraat pääse tulemaan, no juon ite tänään "kaikki" pois. 48 tölkkiä olutta, 6 siideriä, 6 lonkeroa, 3 litraa punkkua, kaksi pulloa jotain samppanjaa ja puoli pulloa Bacardia. Eiköhän me vaimon kanssa tänään kumarat saada aikaseksi.
 

wilco

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK,LiPu
Alkoholia kyllä piisaa. Huomenna piti olla meillä tuparit, vaan ei vieraat pääse tulemaan, no juon ite tänään "kaikki" pois. 48 tölkkiä olutta, 6 siideriä, 6 lonkeroa, 3 litraa punkkua, kaksi pulloa jotain samppanjaa ja puoli pulloa Bacardia. Eiköhän me vaimon kanssa tänään kumarat saada aikaseksi.

Jos ovelta kuuluu kaino koputus, niin se olen vain mä.

Että silleen...
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Enpä olisi uskonut että tässä vaiheessa vuotta on voinut sattua ja tapahtua jos jonkinmoista LIIGAn osalta. Ensin oli KHL-Jokerit, josta tietty Mestiksen puolellakin ollaan aivan ymmärrettävästi pähkinöinä, sitten case Karalahti, Ilveksen sotkut sisäisesti ja mainospuolella, sakkopuuhastelut ja nyt vielä tää nimenmuutoskin, sekä suomalaisen kiekkoilun osalta aika huimiakin paluumuuttajia saatu jo joukkueisiin. Ja vielä yli kuukausi ennen kuin kiekko putoaa jäähän.
 

Masentaja

Jäsen
Onpas eroa robotti-imurilla ja Robotti-imurilla. Vanha iRobot Roomba 555 sai väistyä Neato XV25:n tieltä, ja kyllä, nyt onhyvä. Paljon hiljaisempi, nopeampi, parempi lopputulos, aivan loistava laitos. Varsinkin kun on tuo koira joka päästää karvaa vähintäänkin riittävästi vaikka kuinka sitä harjailis ja furminois. Ei harmita tähän hankintaa käytetyt eurot!
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Onpas eroa robotti-imurilla ja Robotti-imurilla. Vanha iRobot Roomba 555 sai väistyä Neato XV25:n tieltä, ja kyllä, nyt onhyvä. Paljon hiljaisempi, nopeampi, parempi lopputulos, aivan loistava laitos. Varsinkin kun on tuo koira joka päästää karvaa vähintäänkin riittävästi vaikka kuinka sitä harjailis ja furminois. Ei harmita tähän hankintaa käytetyt eurot!

Sopiiko kysyä, että tuleeko Masentaja harjoittaneeksi pölynimurikauppaa?
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Nyt ottaa pattiin!

Tahtoisin tehdä ketjun. Mutten keksi aihetta!

koskas pettter on ed. kerran käynyt maksullisissa?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös