Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 326 375
  • 66 842

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Katselen Ylen aamu-tv:tä ja taas kerran ihmetyttää, miten telkkariin löydetään aina jengiä, jotka eivät osaa odottaa omaa puheenvuoroaan vaan jälleen puhutaan päällekkäin ja mikäli ei saa omaa ääntään kuuluviin, puhutaan kovemmalla äänellä. Rasittavan ja lapsellisen kuuloista.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No en ostanut äsken Lidlistä naisten alusvaatteita vaikka pitkään niitä hiplailin, mutta kaljaa ostin. Mä juon ensin nää kaljat ja käyn sitten ostamassa. Mutta ne tulee ihan vaan lahjaksi, että ei tarvitse vittuilla.

No vittu ettekö ite muka koskaan, vaikka mielenne varmasti tekisi. Nynnyt!
 

Kalalokki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Kävin nopeasti katsomassa erään kuntosaliharjoitteen vaihtoehtoista suoritustapaa youtubesta verrattuna toiseen, ja videoksi valikoitui BodyCamp Official -nimisen lataajan tuotos. No koneeseen oli jäänyt äänet vähän liian kovalle ja noissa videoissa on alkuun tungettu syystä tai toisesta hevosen hirnahdus joka sitten avokonttorissa raikui mainiosti ilmoille ennen kuin ehdin voluumeja laskea. Aiheutti kanssatyöntekijöissä kuulemani mukaan omanlaisia naurun hörähdyksiä, mitähän ne ajatteli että oikein kattelen.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No nyt on ostettu uusia kledjuja. Tää punainen on mun lempiväri. HIFK, Rolling Stonesin kieli, Koffin etiketti, Matti Hagmanin pärstä... Kaikki parhaat siis.
 

Ralph

Jäsen
Tää punainen on mun lempiväri. HIFK, Rolling Stonesin kieli, Koffin etiketti, Matti Hagmanin pärstä... Kaikki parhaat siis.

Mitä näitä nyt oli... Tallinnan vaakunassa olevan "kuningattaren" hameen väri on punainen jne.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Postin antia tältä päivältä.

Pori Energia: Alennamme sähkösiirron hintoja 1.9 alkaen.

Ei voi olla todellista? Oon vieläkin täysin järkyttynyt. Luulin että tämä on se viiminen asia mitä voi posti mukanaan kotiin tuoda. Tarkastaako tässä pitäisi onko helvetti vielä liekeissään? Täysin absurdi tiedoite. Lähetän sinne postia, ettei tällä tavalla saa ihmisille vittuilla ja pilailla! Huonoo huumorii!!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Postin antia tältä päivältä.

Pori Energia: Alennamme sähkösiirron hintoja 1.9 alkaen.

Ei voi olla todellista? Oon vieläkin täysin järkyttynyt. Luulin että tämä on se viiminen asia mitä voi posti mukanaan kotiin tuoda. Tarkastaako tässä pitäisi onko helvetti vielä liekeissään? Täysin absurdi tiedoite. Lähetän sinne postia, ettei tällä tavalla saa ihmisille vittuilla ja pilailla! Huonoo huumorii!!
Eli melko todennäköisesti emme näe sinua palstalla 1.9 lähtien niin tiuhaan kuin aiemmin. Siirtynevät 110V jännitteeseen, josta et tiennyt kun et pientä pränttiä lukenut. Mikään järjellinen syy ei tuota alennusta selitä. Kyllä tässä on jotain vilunkia tai ainakin jotain tosi tosi ilkeää takana.

Ole varuillasi.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Mikään järjellinen syy ei tuota alennusta selitä. Kyllä tässä on jotain vilunkia tai ainakin jotain tosi tosi ilkeää takana.

Ole varuillasi.

Jotain hämärää on kyllä liikkeellä. Voisin jopa vannoa, että ensimmäinen kerta, kun tuollaisen kirjeen saan sähköyhtiöltä ja tässä on kuitenkin lähes 10v. maksettu sähkö omasta pussista.

Mitä peliä pelaatte? Hannu Karpo tutkimaan asiaa. Ei tämä nyt näin voi mennä, että kuluttaja saisi sähköä halvemmalla? Mitä vielä? Kansanedustajat luopuvat etuuksistaan, matalapalkkatyössä olevat saavat asianmukaista palkkaa, kela ja muut virastot alkavat kohdella ihmisiä ihmisarvon edellyttämällä tavalla?

Foliohattu päähän ja korkki auki! Nyt tuli salaliittoteoriat oven taakse!
 

Hande75

Jäsen
Suosikkijoukkue
LiverpoolFC, Jokerit, suomalaiset NHL:ssä ja Lauri
Sm-Liiga kokouksen anti tähän mennessä: "Harkimo lähti, Harkimo tuli, Harkimo lähti uudelleen." "Harkimo tuli vielä kerran."
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Pelle Miljoona on yksi Suomen aliarvostetuimmista muusikoista. Siis jos on oikeasti kuunnellut miehen tuotantoa 70-luvun lopusta saakka. Ihan uskomatonta tykitystä varsinkin alkuvuodet.

Pelle ja Ratsia. Jyri on kasvanut horsmaa kohtaa 20 vuotta, mutta onneksi Pöllö vielä jaksaa.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Venäjän ruplia saa halvalla. 1 € = n. 43 ruplaa, niitä saa taskut täyteen jäälle heiteltäväksi ihan pikkurahalla, voi vaikka jakaa kaverin kanssa kuin sämpylän.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Tiedän jo minäkin, kelle täällä ei pidä aukoa naamaansa.

Ei kellekään. Kenellekään. Mitä luulit mun kelanneen. Salaliitto!

Ettei menisi aivan ooteeksi niin: tuli sellasta mieleen että mulle se yksi jutska on edelleen muffinssi, eikä mikään -fini.

Ja onko Jokeri-fyfaneissa keskimäärästä enemmän junioria, kun ovat aika lyhytnäkösiä. Pinnasta puhumati. Meinottelen tota karjuntaa, ts. hallitsematonta huutoa kun äänenmurros yhä kesken on. En tarkota sinua, mutta joitakuita.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tiedän jo minäkin, kelle täällä ei pidä aukoa naamaansa. Ei kellekään.
Ei pidä, mutta voi.

Sitten jos ei auo päätään niin kohta joku tiputtaa hanskat ja sanoo ääneen tai mielessään, että hänelle vittuiltiin. Sen jälkeen se sanoo väärän todistuksen lähimmäisestään ja joku joutuu siihen mukaan jos sanoo yhtään mitään tai ei sano yhtään mitään.

Joskus on ollut puhetta, että jos täällä olisi vittuiluketju. Eihän täällä erikseen semmoista tarvita, koska kaikki ketjut ovat tarvittaessa - ja usein ovatkin - vittuiluketjuja.

Sitten internetin ulkopuolella kaikki ovat nimimerkit kotiin jätettyään mussukoita toisilleen.

Internet taitaa olla demoninen ja Saatanasta. Pahat sanat, pahemmat sanat, internetin sanat. Kirjoitan esimerkin vuoksi tähän loppuun kauniin toivotuksen tälle päivälle niin huomaatte, että internet muuttaa sen pahemmaksi:

Ootte ihan kaikki homoja ja haistakaa paska, varsinkin Käyttäjänimetön.

MOT.
 

solamnic76

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlos Tevez... siis punaistako pitää kumartaa?
Facebookkkia aikani käyttäneenä kaipaisin jatkuvan peukuttamisen sijaan rinkirunkkaus-nappulaa mikäli asia on sellainen, että siihen kerääntyy paljon samanmielisiä hehkuttamaan asian, itsensä ja toistensa erinomaisuutta.

Tämä rinkirunkkausnappula voisi korvata kymmeniä peukkuja ja kehuviestejä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Facebookkkia aikani käyttäneenä kaipaisin jatkuvan peukuttamisen sijaan rinkirunkkaus-nappulaa mikäli asia on sellainen, että siihen kerääntyy paljon samanmielisiä hehkuttamaan asian, itsensä ja toistensa erinomaisuutta.
Joo, ihan samaa mieltä olen. Parempi se on että erimieliset kokoontuvat keskenään samaan rinkiin ja vittuilevat toisilleen.

Kerran tuo naapurin vässykkämies tuli pihalla vastaan ja sanoi: "Moro, onpa se tänään komea ilma." Olin säätilasta samaa mieltä mutta minä en ruvennut sen kanssa rinkirunkkaamaan vaan sanoin siihen: "Haista nössö paska, kyllä on vittumainen sää".

Oli sen jälkeen niin äijjä-olo ja ajattelin, että voi, kun Jatkoajan hapankovanaamat olisivat tämän nähneet ja kuulleet.

Nyt taidettiin solamnic76:n kanssa rinkirunkata mutta joskus käy niin.
 

BigRedBob

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Florida Panthers, Miami Heat, Trevor Gillies
Katselen Ylen aamu-tv:tä ja taas kerran ihmetyttää, miten telkkariin löydetään aina jengiä, jotka eivät osaa odottaa omaa puheenvuoroaan vaan jälleen puhutaan päällekkäin ja mikäli ei saa omaa ääntään kuuluviin, puhutaan kovemmalla äänellä. Rasittavan ja lapsellisen kuuloista.
Minä katsoin Ylen aamu-tv:stä eilen suomalaisen juutalaisen ja palestiinalaisen haastattelua, eikä riittänyt, että nämä pukarit luonnollisesti puhuivat päällekkäin, mutta tämä ärsyttävä juontajanainen vielä äkäisesti huusi päälle ja keskeytteli koko ajan. Ja tämä toistuu usein tämän kyseisen juontajan kohdalla. En nimeä muista, kun en juurikaan katsele aamu-tv:tä, mutta taisi olla joku entinen FST:n juontaja. Ärsyttävä anyway.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tänään taas mä silittelin ja rapsuttelin kissaa. Tytöt oli ihmeissään kun se kissa alkaa kehräämään jo pelkästään siitä kun tulee mun viereen. Ja se oli tyttökissa, heh. Vittu mussa on jotain taikaa. Akat ilmoittautukaa.

PS. Niin joo mä myös lässyttelin sille kissalle, mutta älä hei pliis kerro muille jatkislaisille...

Uuh, meitsi näyttää herkän puolen.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Herllainen on oikeasti naisen vartalo - Muoti ja kauneus - Ilta-Sanomat

Mistä lähtien läski vartalo on ollut tavallinen vartalo? Miksei sitä pitäisi hävetä? Ulkonäköpaineet ovat näille siiderivalaille hyvä paine. Harvemmin missään näkee kuvia läskeista naisista, koska kukaan ei halua nähdä sellaisia.

Kiinteytymään siitä läskit. Jättäis sen blogaamisen vaikka vähemmälle.

Läskihän toi oli, eikä normaalivartaloinen. Treenaaman siitä.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Herllainen on oikeasti naisen vartalo - Muoti ja kauneus - Ilta-Sanomat

Mistä lähtien läski vartalo on ollut tavallinen vartalo? Miksei sitä pitäisi hävetä? Ulkonäköpaineet ovat näille siiderivalaille hyvä paine. Harvemmin missään näkee kuvia läskeista naisista, koska kukaan ei halua nähdä sellaisia.

Kiinteytymään siitä läskit. Jättäis sen blogaamisen vaikka vähemmälle.

Tuo saatanan otsikko pistää suivaantumisen mustat pintaveret karehtimaan jälleen kerran kun kysymyksessä on IS.

"Herätys! Tällainen on oikeasti naisen vartalo."

Otsikossa sanotaan siis, että oikeasti naisen vartalo on turpea ja jopa epäesteetillinen. Onko hoikankin vartalon omistava nainen oikeasti naisenmätös? Ovatko oikeasti lihavia nekin naiset, jotka eivät syöpöttele sokeritörkyä ynnä rasvaa ja liikkuvat ja pitävät terveytensä lisäksi vartalonsa kasassa? Hekö ovat oikeasti sittenkin läskejä? Onko tässä jokin optinen harha, joka perustuu näkymättömään läskiin? Onko? Onko?
Läskihän toi oli, eikä normaalivartaloinen. Treenaaman siitä.

Joo. Se on tottuus.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös