Jos vaatimalla vaaditaan meikäläistä nimeämään yksi hyvä RAP musiikin esittäjä niin kyllähän tuo on ehdottomasti Cypress Hill. En tiedä mikä tuossa gangstalatinoräpätyksessä oikein viehättää. Poski jää toiseksi.
Ja tämä tarina on tosi.
Isoimmat
lainakorot
vuollaan
epätoivoisten
selkänahoista.
Alkoholia kyllä piisaa. Huomenna piti olla meillä tuparit, vaan ei vieraat pääse tulemaan, no juon ite tänään "kaikki" pois. 48 tölkkiä olutta, 6 siideriä, 6 lonkeroa, 3 litraa punkkua, kaksi pulloa jotain samppanjaa ja puoli pulloa Bacardia. Eiköhän me vaimon kanssa tänään kumarat saada aikaseksi.
Jos ovelta kuuluu kaino koputus, niin se olen vain mä.
Että silleen...
Onpas eroa robotti-imurilla ja Robotti-imurilla. Vanha iRobot Roomba 555 sai väistyä Neato XV25:n tieltä, ja kyllä, nyt onhyvä. Paljon hiljaisempi, nopeampi, parempi lopputulos, aivan loistava laitos. Varsinkin kun on tuo koira joka päästää karvaa vähintäänkin riittävästi vaikka kuinka sitä harjailis ja furminois. Ei harmita tähän hankintaa käytetyt eurot!
Tahtoisin tehdä ketjun. Mutten keksi aihetta!
Avaa ketju nimeltä "Tässä ketjussa ehdotetaan ketjun aiheita niille, jotka eivät niitä itse keksi"
Avatkaapa joku sellainen ketju, jossa ihmiset kertovat kummallisimpia ammattejaan ja kesä- ynnä muita duuneja, joita on tullut vuosien varrella tehtyä. Avaisin itse, mutta en pysty koska keitän juuri kahvia.
Mie olen ollut koulun joulujuhlassa joulukuusena, jos tuota nyt ammattina ei voi pitääkään.Ei ole itse tullut oltua VR:llä ratapölkkynä eikä Pielaveellä polliisina, mutta veljeni oli yhtenä kesänä suntiona kaupunginkirkossa.