Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 606 688
  • 68 377

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Voi visnu.

Se alkaa Big Brother kohta, kertoo mainos.

Viime kausi oli paska, suomalaisetkin sitten oppi äänestämään läpittevittumaista kilpailijaa. Pitkään se vei mutta lopussa kiitos seisoi. Olin kerran ratikassa ja sinne tuli Kadi. Menin tietenkin puhumaan. Vaihdettiin kuulumiset. Ei sekään ollut ihan selvänä.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
02:34 heräsin, 04:01 nousin lopullisesti ylös kun ei vaan onnistu. Pari tuntia ja duuniin, onneks ei ole kuin 4h päiviä niin selviää jotensakin. Varmasti terävänä duuniin ja hommat haltuun like a boss.

4 tuntia nukuin. Normisetti olisi 10h joten vajailla mennään.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
En ole ikinä nähnyt suoraan ajaville muuta valoa kuin vihreää. Kuten yksi brankkari tiesi kertoa, että ne valot on siinä piipa-autoja varten.

Autokoulussa 12 vuotta sitten ajettiin tuosta ja silloin autokouluopetteja sanoi, että lain mukaan siinä on pakko olla valot, vaikka ovat aina vihreät.
Vaihtuvatko ne valot punaiseksi sitten, jos piipaa-autot tulevat Kontulasta päin?

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Luin äsken Jatkoajan parodia-Twitterin läpi. En ymmärtänyt siitä mitään. Tämä ei haittaa minua, joten tuskin haittaa muitakaan.

choose_life

Jäsen
Suosikkijoukkue
-
Törmäsin nyt vasta hassunhauskaan ikivanhaan palindromiin, niin laitetaan se tänne, koska joku muukaan ei kuitenkaan ole kuullut:

"A Man, A Plan, A Canal – Panama!"

*reps* Kiitokset tästä, palindromien ystävää puhuttelee (varsinkin tässä mielentilassa).
Edelleen: helvetisti järkeä (not), mutta olo on suoraan sanottuna loistava;). "What are you so up about?" "I'm happy!"

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, San Jose Sharks, Slovakia, Baltimore Ravens
Luin äsken Jatkoajan parodia-Twitterin läpi. En ymmärtänyt siitä mitään. Tämä ei haittaa minua, joten tuskin haittaa muitakaan.

Näin kyseisen ketjun avaajana kysyisin, että mikä tuossa aiheuttaa ymmärtämättömyyttä?

Helkkarin helkkari sentään, kohta ensimmäiselle ajotunnille. Pientä jännitystä. Tulee menemään ihan perseelleen, mutta kaiketi se on ihan ymmärrettävää. Kunhan ei tule ruumiita tai maksettavaa, niin kaikki on ok.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Näin kyseisen ketjun avaajana kysyisin, että mikä tuossa aiheuttaa ymmärtämättömyyttä?

Tässä asiassa vika on vain ja ainoastaan minun päässäni. Twitter ei ole koskaan avautunut. On minulla siellä tili. Seurannassa on vain entinen luokkakaverini, jonka ainoa seuraaja olen. Hän on julkaissut yhden viestin.

Toivottavasti ajotunti meni hyvin!

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässä asiassa vika on vain ja ainoastaan minun päässäni. Twitter ei ole koskaan avautunut. On minulla siellä tili. Seurannassa on vain entinen luokkakaverini, jonka ainoa seuraaja olen. Hän on julkaissut yhden viestin.

No tässä tapauksessa ihan ymmärrettävää. Ajattelet vain nuo twiittaukset siten, että joku palstalainen esittää jotain toista ja kirjoittaa hänen kauttaan. Käyttäjänimetön räjäytti pankin viimeisimmillä twiittauksillaan.

Toivottavasti ajotunti meni hyvin!

Meni meni. Yllättävän hauskaa se oli.

Lunatico

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Still standin'! 02:34 ylösnousemus ja yhä täällä!

Ajattelin kasin pintaan mennä kulli kourassa nukkuun jotta aamulla 07:00 olisi virkeänä peipposena uuteen päivään. Nyt Max Payne 3: Saga continues...

Kaulasuoja

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kreikka
Ei olekaan. Meni muuten yllättävän hyvin. Selvisin hengissä ja kaikki raajat tallella.

Mitäs minä sanoin? Ja tähän laittaisin sellaisen silmää iskevän hymiön jos täällä sellaisia saisi käyttää. Onneksi ei saa.

Jaws

Jäsen
Suosikkijoukkue

Kävin lukemassa. Ei avautunut "hauskuus" minullekaan.

No mutta, tässähän kohtaavat kaksi klassista stereotypiaa.

Eikö se jotenkin niin mennyt, että miehet ovat putkiaivoja ja huumori ei ole naisille?

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuolla Twitterissä on noita ihmeellisiä @$# -merkkejä, joista ei tavalliset ihmiset oikein ymmärrä. Oikeastaan mä en edes jaksa lukea sitä juttua jos noita nörttimerkkejä näen sivusilmälläni. Mutta totta puhuen oon mä vähän miettinyt että joku päivä tutustuisin tarkemmin tuohon Twitteriin ja katsoisin jos sitä keksisin ruveta käyttämään.

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Eikö se jotenkin niin mennyt, että miehet ovat putkiaivoja ja huumori ei ole naisille?

Musta huumori, sarkasmi ja tuhmat jutut naurattavat kyllä. Risuaidat ja väkisinväännetyt mukahassuttelut eivät.

Kukin tietty tyylillään, tai sen puutteella.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulla ei ole omaa Twitter-tiliä eikä ole tulossakaan. En myöskään lue kuin kahden henkilön Twitteriä ja niitäkin vain toisinaan: Kim Collinsin ja schollin.

Viimeksi muokattu:
No en vitussa kerro.

Ymmärtänette tässä kohtaa groteskin kielenkäyttöni. Ei toisten henkilöllisyyksiä aleta paljastaa. En ainakaan minä moista tee. En suosittele muillekaan, pitää olla selkärankaa.

Heitetääs muuten tässä kohtaa semmoinen, että siitä taitaa seurata myös ikuinen(?) banaani jatkoaikaan jos vihjailee jonkun nimimerkin oikeaan henkilöllisyyteen.

Eipä sillä, scholl olisi varmasti mielenkiintoinen seurattava tuolla twitterin puolella.

Melko Huono

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tuli sitten ensinmäinen kirjoituskielto kärsittyä. Viikolla selvisin, mutta olihan tuo riittävä näpäytys. Olisin kyllä mielelläni ottanut tiedon vastaan, mistä viestistä tuo kielto tuli. Kirjoitin kuitenkin vähälle aikaa itselleni poikkeuksellisen suuren määrän viestejä ja tuo kielto viittasi nimenomaan yhteen turhaan viestiin. No, samapa tuo. Seuraavaksi varmaan tulee sitten pitempi jos aihetta on. Täytynee olla tarkempi jatkossa.

Huomasin myös kiellon aikana, että yksi kirjoittaja siteeraa minua allekirjoituksessaan, olisikohan merkkipaaluviesti-ketjun kamaa.

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions

Kyllä! Minun putkiaivoni riittävät käsittelemään vain LinkedInin, Facebookin ja Google+:n. Ja silloin tällöin jotkin blogikirjoitukset, sekä ehdottomasti niiden kommenttiosiot.

Ettekö te oikesti tiedä schollin henkilöllisyyttä? Luulin, että kaikki tietää. Niin tai siis minäkään en tiedä, ehkä aiheella ala arvuutella.

sampio

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menestyvin, sympatiat muille hyville.

Musta huumori, sarkasmi ja tuhmat jutut naurattavat kyllä. Risuaidat ja väkisinväännetyt mukahassuttelut eivät.

En minäkään risuaidoista tai Twitteristä ylipäätään mitään ymmärrä, mutta kyllä sen huumorin tai sen yrityksen noista viesteistä ihan peruslogiikalla huomaa. Itseasiassa Käyttäjänimettömän Rokka-twiittaus oli mun makuuni jopa hauska.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy