On se sinänsä ihanaa olla taas kotona. Ollaan ehditty käydä saunassakin ja syödä pientä iltapalukkaa (juustoja ja keksejä). Ja yöllä on palataan talviaikaan ja yöhön tulee yksi lisätunti nukkumisaikaa. En pane pahakseni tuota...
Uusi ohjain pitää laittaa ensin piuhan kanssa koneeseen jotta se lähtee langattomasti toimimaan. Koneen alustus vaatii kirjautumisen koneeseen liitettyyn ps-tiliin eli todennäköisesti sen myyjän ps-tiliin. Meinasitko siis viedä toimivan koneen giganttiin kierrätykseen vai ymmärsinkö jotenkin väärin.Ostin tuossa vähän reilu kuukausi sitten PS4.sen Torista, ja viime viikolla sain aikaseksi ottaa sen käyttöön. Piti olla nollattu muttei ollut. Pelailin sitten hetken joitain pelejä mitä sieltä löytyi ja sitten palautin tehdasasetuksille. No sittempä ohjaimesta loppui sopivasti virta eikä ottanut sitä vastaan, ja täten en päässyt ohjaimella konetta alustamaan. Kaupasta sitten uusi ohjain eikä tottele tätä.
Eilen sitten laitoin myyjälle viestiä joka vastasi heti harmitellen anteeksi pyyntöineen. Eihän tuossa mielestäni ollut anteeksi pyydettävää, vaan pisteet hänelle kun rahat huomasin juuri tililläni, eikä halunnut konetta palautettavan. Palautan sen sitten ohi mennessä itse Giganttiin.
Aina hienoa kohdata reilu kauppakumppani.
.
Sitä vähän hainkin josko vika oiskin minussa, kun vähän oon tyhmä näissäkin. Ohjain jonka ostin oli langallinen eikä siihen reagoinut vaikka kuinka painelin ps nappia. Molemmat portit kokeiltu ja mukana tullutta ohjainta latasin eli portit toiminee.Uusi ohjain pitää laittaa ensin piuhan kanssa koneeseen jotta se lähtee langattomasti toimimaan. Koneen alustus vaatii kirjautumisen koneeseen liitettyyn ps-tiliin eli todennäköisesti sen myyjän ps-tiliin. Meinasitko siis viedä toimivan koneen giganttiin kierrätykseen vai ymmärsinkö jotenkin väärin.
Jos koneen asetuksista on laitettu, että usb-portteihin ei tule virtaa kun kone on kiinni, niin silloin ei varmaan langallisella ohjaimella lähdekään päälle. Laita virta päälle suoraan koneesta ja kokeile sitten toimiiko ohjain.Sitä vähän hainkin josko vika oiskin minussa, kun vähän oon tyhmä näissäkin. Ohjain jonka ostin oli langallinen eikä siihen reagoinut vaikka kuinka painelin ps nappia. Molemmat portit kokeiltu ja mukana tullutta ohjainta latasin eli portit toiminee.
Mieluusti otan neuvoja vastaan mitä seuraavaksi kokeilla.
Toivottavasti edes samaan tyyliin miten entisissä sosialistisissa valtioissa, eli yksi ja sama miesääni lukee monotoonisesti kaikki elokuvan repliikit.Mitä helvettiä. Ruvettiin katsomaan Don't Look Up niin puhe oli suomeksi. Mistä lähtien Netflix ruvennut dubbaamaan aikuisten leffoja?
Kone käynnistyy kyllä ja pyytää painamaan ps-näppäintä, jota painamalla ei käy kuinkaan.Jos koneen asetuksista on laitettu, että usb-portteihin ei tule virtaa kun kone on kiinni, niin silloin ei varmaan langallisella ohjaimella lähdekään päälle. Laita virta päälle suoraan koneesta ja kokeile sitten toimiiko ohjain.
Nyt kun illat pimenee niin muistakaapa käyttää heijastinta... Kiitos! Heijastin helpottaa autoilijoiden mahdollisuutta havaita kulkija ajoissa.
Aika paljon jengi ajaa valottomilla pyörillä tummat vaatteet päällä. Nämä tulevat kyllä erittäin yllättäen vastaan, todellakin säpsäyttää.Kyllä se on tosiaan hyvä ja tärkeää käyttää nyt heijastimia kun tuolla ulkona on aamulla ja illalla pimeää. Äskenkin kun olin kävelylenkillä niin tuli minua vastaan muutamakin jalankulkija joilla ei ollut heijastimia. Meinasin aina säpsähtää kun tällaiset kulkijat tulee lyhyellä varoitusajalla vastaan kun eivät ne näy kauempaa. Ja mitä tämä olisikaan jos minun jalankulkijan tilalla olisi ollut nopeasti kulkeva auto.
Minulla itselläni on yhteensä kolme heijastinta takissa mutta mietin silti riittääkö se vai pitäisikö Klubitalolta vaikka kysyä vielä yhtä heijastinta takkiin.
Heijastin on melko edullinen turva pimeällä. Ja jos hyvä tuuri on niin voi heijastimia saada ilmaiseksikin.
Jos hän on katsonut Jakken ja Sepin vinkit kuinka rikkonaisista johdoista saa yhden täysin toimivan johdon ja nyt haki materiaalia ko. projektiin. Linkissä vinkit kuinka vanhat johdot voi hyödyntää.Toisen roska voi todella olla toisen aarre. Olin viemässä lähikaupan piensähkölaitekeräyspisteeseen kosahtaneita jatkojohtoja; siis ne olivat rikki ja kaupasta uutena ostettunakin arvoltaan jotain 10-20e. Vieressä pulloja palautellut venäläisittäin suomea sortanut kaveri oli, että hei, annappas ne mulle. Mitäköhän käyttöä noilla voisi olla… ehkä niillä voisi vielä kuristaa jonkun, en tiedä.
Vetoaa enemmän tunteisiin, jos on äiti tai isä vaikka muuten ei sen kummempi ihminen kuin lapseton.Perheenisät ja -äidit ovat iltapäivälehtien perusteella kaikki narkkareita.
Jos se on vapaaehtoisesti annettu niin kyllä sopii. Näin olen useammalta vegaanilta kuullut (ketään tuskin yllättää että jossain opiskelijabileissä tuollaisia asioita kysellään vegaaneilta). Toki on jotain joidenka mielestä ei sovi, mutta en sellaisia ihmisiä tunne.Sperma ei vissiinkään sovellu vegaaniseen ruokavalioon. Tai en tiedä. Ei ole mun asia.
Pitikö lähettää jonkun törkyviesti vai läähätysviesti? Silloin ei hätää koska:Instagramin yv-viestit lagaa? Ei pysty lähettämään?