KAKSI PÄIVÄÄ postauksesta ja jätkä tuomittiin 3v2kk istunnolle. Juu tää varmaan kaventaa kahtiajakoa Saarilla.
Sulla penaltti löylyhuoneeseen mihin tämä kuuluisi?
KAKSI PÄIVÄÄ postauksesta ja jätkä tuomittiin 3v2kk istunnolle. Juu tää varmaan kaventaa kahtiajakoa Saarilla.
Sulla penaltti löylyhuoneeseen mihin tämä kuuluisi?
Saa jonkun verran myydä jäätelöä jotta kioskin kulut (vuokra maapläntistä: 10.000€ + muut kulut) saa katettua. Ja sit joku kehtaa kysellä miksi jäätelöpallo maksaa yli 5€.Yritä, yritä... mutta se maksaa!
Jäätelökioskien vuokrat nousivat poskettomiksi Helsingissä – jopa 10 500 e/kk ympäri vuoden
Helsingin kaupungin jäätelökioskien vuokrat karkasivat tämänvuotisessa kilpailutuksessa niin poskettomiksi, että yrittäjät joutuvat irtisanomaan monivuotiset sopimuksensa kesän jälkeen.www.helsinginuutiset.fi
En muista tuollaista koskaan kokeneeni, vaikka rillipää olen ollut suunnilleen kahdeksanvuotiaasta lähtien ja eri optikkoja on tullut nähtyä ainakin 15 vuosien aikana. Ilmeisesti pokien haukkuminen ei kuulu ammattiin, vaan kaikkia kehutaan, varsinkin niitä tyyriimpiä.Just kävin katsomassa uusia silmälaseja. Tietysti kun sovitat niitä omia suosikki pokia niin kyllä kehutaan maasta taivaaseen.
Tuli mieleen onko kenelläkään sanottu että herran jumala noi ei kyllä ikinä sopisi sulle
Mitä kalliimpi sen paremmalle näyttää..En muista tuollaista koskaan kokeneeni, vaikka rillipää olen ollut suunnilleen kahdeksanvuotiaasta lähtien ja eri optikkoja on tullut nähtyä ainakin 15 vuosien aikana. Ilmeisesti pokien haukkuminen ei kuulu ammattiin, vaan kaikkia kehutaan, varsinkin niitä tyyriimpiä.
Mene kirjastoon lukemaan kirjoja. Hauskaa touhua ja saattaa sivistää itseään samalla.Kyllä on vaikea keksiä tekemistä vapaapäivälle nyt kun olympialaiset loppui. Ulkonakin on ihan paska sää.
Ainahan voi katsoa koosteita edellisiltä kausilta. Tästä "raastepöydästä" voisit aloitella.Kyllä on vaikea keksiä tekemistä vapaapäivälle nyt kun olympialaiset loppui. Ulkonakin on ihan paska sää.
Ainahan voi katsoa koosteita edellisiltä kausilta. Tästä "raastepöydästä" voisit aloitella.
Kirjat ei oo oikein mun juttu. En oo tainnu montaa kirjaa eläessäni lukea loppuun. Aku Ankan taskareita ei kai voida laskea kirjoiksi :DMene kirjastoon lukemaan kirjoja. Hauskaa touhua ja saattaa sivistää itseään samalla.
Kuten monia asioita, niin kirjojen lukemistakin voi oppia. Itse asiassa harva oppii tykkäämään kirjojen lukemisesta, jos asiaa ei harjoittele. Suosittelen kokeilemaan uudestaan. Kirjastosta hankit henkilökunnan avustuksella riittävän helppolukuisen kirjan ja siitä se lähtee.Kirjat ei oo oikein mun juttu. En oo tainnu montaa kirjaa eläessäni lukea loppuun. Aku Ankan taskareita ei kai voida laskea kirjoiksi :D
Musiikin kuuntelu on enemmän mun juttu, sitä teen paraikaa itse asiassa.
PS. Ostin muutama vuosi sitten yhden kirjan ihan testiksi, onnistuisiko kirjan lukeminen multa näin kypsemmällä iällä. Test failed, en päässyt juurikaan alkua pitemmälle.
Ne järejestettiin juuri mun lomalle, tietenkin. Miten muka muuten voi olla?Kenen idea on näyttää perseideoita juuri tänä yönä? Eikö tätä voi tilata maksukanavilta tai paremminkin miksi YLE ei näytä niitä juuri silloin kun minä haluan?
Miten näillä siis tehdään rahaa?Hän haluaa tehdä rahaa noilla. Minulle ihan sama jos jostain saadaan lisätuloja.
Ainahan voi katsoa koosteita edellisiltä kausilta. Tästä "raastepöydästä" voisit aloitella.
Tämä. Kirjojen lukeminen ei tahdo onnistua jos vaikka räplää koko ajan kännykkää (Tiktok,WhatsAppi,IG jne jne) tai on yleensäkin tottunut tuollaiseen muutamien sekuntien syötteeseen jota tulee useammasta lähteestä koko ajan. Kirjoihin pitää vähän paneutua, rauhoittua ja sisäistää mitä on lukemassa. Niistä kyllä nauttii ja saa fiilistä eri tavalla kuin leffat yms hömppä kun mielikuvitus joutuu tekemään duunia. Itse huomannut että 15-30min lukemista ennen nukkumaan menoa on erittäin hyvä.. vaikka aivot tekee duunia niin silti sitä jotenkin rauhottuu.Kuten monia asioita, niin kirjojen lukemistakin voi oppia. Itse asiassa harva oppii tykkäämään kirjojen lukemisesta, jos asiaa ei harjoittele. Suosittelen kokeilemaan uudestaan. Kirjastosta hankit henkilökunnan avustuksella riittävän helppolukuisen kirjan ja siitä se lähtee.
Miten näillä siis tehdään rahaa?