Marimekon Unikko-kuosille on löytynyt vihdoin kilpailija ja ihan kotimaasta. Pitäisikö olla huolissaan?Hän haluaa tehdä rahaa noilla. Minulle ihan sama jos jostain saadaan lisätuloja.
Marimekon Unikko-kuosille on löytynyt vihdoin kilpailija ja ihan kotimaasta. Pitäisikö olla huolissaan?Hän haluaa tehdä rahaa noilla. Minulle ihan sama jos jostain saadaan lisätuloja.
Mistä tämän nimenvaihdos kumpuaa? Miksi juuri npc (non-playable character?)? Omat lapseni haukkuvat usein toisiaan tuolla lyhenteellä.Millainenkohan Wien on nykypäivänä? Onkohan vielä koottipileitä? Laita raporttia. Toivottavasti pysyt terveenä.
T: ex redpecka
Asia kunnossa.Viittiikö sanoa... Aina kun kirjoitan jotain ja jos joku sattuu vastaa niin @Individual tykkää heti siitä vastaajasta muttei mun alkuperäisestä viestistä. Joten voin yhtä hyvin olla npc. Tuntuu, että joku toinen pelaa tätä eikä mulla ole kuin marginaalisia vaikuttamismahdollisuuksia.
Kunnon työntekijä.Huomenaamulla lähtö Wieniin. Tänä aamuna heräsin kurkkua karheana, olo kuumeisena ja maha laulaa hoosiannaa. Toivottavasti tämä menee vielä tänään ohi. Perhana, ensimmäinen palkallinen loma kahdeksaan vuoteen ja heti lupailee tämmöistä. Varsinaiset lomapäivät, joita on viisi, alkaa maanantaina.
Totta kai kaudet alkavat alusta, mutta kyllähän all-time -taulukkoakin päivitellään. Sen taulukon voittaja se vasta palkinnon saakin aikanaan!Ai niin, Sorbus... Ei olisi ikinä pitänyt pölliä sitä -83 rinteeseen sammuneelta punaposkiselta deekulta. Se on kapula jota olen kantanut 40 vuotta eikä vaihtoa näy.
Mä voin lähteä alusta. Eikö uudet kaudet ala aina alusta?
Vanhaa ei pysty enää tägäämään, no worries. Ei siis turhia ilmoituksia tiedossa.En tiedä miten palstan tekniikka käsittelee näitä. Liekö saan häläreitä vanhasta merkistä?
Mutta olen nyt uus. Ja se puolestani alkaa nollasta vaikka kaikki tietääkin että tiesin Ron Jeremyn ekasta hiuskiekurasta!!! Jätetään tägäämättä se vanha jos vain muistat. Ja jos et niin tulen kertomaan.
RaiPekin sanois jo, ettei tehrä tästä numeroo.
Jos et parane, niin käy lääkärissä ja hae saikkulappu ennen maanantaita. Ja ilmoita heti sen jälkeen pomolle ja pyydä loman siirtoa. Jos olet sairauslomalla ennen loman alkamista, niin lomapäiviä ei ole pakko kuluttaa.Huomenaamulla lähtö Wieniin. Tänä aamuna heräsin kurkkua karheana, olo kuumeisena ja maha laulaa hoosiannaa. Toivottavasti tämä menee vielä tänään ohi. Perhana, ensimmäinen palkallinen loma kahdeksaan vuoteen ja heti lupailee tämmöistä. Varsinaiset lomapäivät, joita on viisi, alkaa maanantaina.
Kuinkahan moni näistä vanhoista tapauksista on selitettävissä samalla syyllä?Se poistui nopeasti.
Joku kaveri kertoi erilaisista räyhähenkien aiheuttamista asioista asunnossaan, ja kuinka hän niitä pyrkii välttämään. Vaikutti siltä, että oli jonkin verran naukkailtu hapanta.
Tuo oli juuri kuukauden pelinä saatavilla, jos löytyy vähintään Playstation essential tilaus. Tuli sieltä napattua talteen, mutta ei oikein ole napannut tuota pelata.Playstation 5 NHL 24 Citymarketista 20e.
Sanoisin että kyllä oli halpa
Sulla penaltti löylyhuoneeseen mihin tämä kuuluisi?
KAKSI PÄIVÄÄ postauksesta ja jätkä tuomittiin 3v2kk istunnolle. Juu tää varmaan kaventaa kahtiajakoa Saarilla.
Sulla penaltti löylyhuoneeseen mihin tämä kuuluisi?
Saa jonkun verran myydä jäätelöä jotta kioskin kulut (vuokra maapläntistä: 10.000€ + muut kulut) saa katettua. Ja sit joku kehtaa kysellä miksi jäätelöpallo maksaa yli 5€.Yritä, yritä... mutta se maksaa!
Jäätelökioskien vuokrat nousivat poskettomiksi Helsingissä – jopa 10 500 e/kk ympäri vuoden
Helsingin kaupungin jäätelökioskien vuokrat karkasivat tämänvuotisessa kilpailutuksessa niin poskettomiksi, että yrittäjät joutuvat irtisanomaan monivuotiset sopimuksensa kesän jälkeen.www.helsinginuutiset.fi
En muista tuollaista koskaan kokeneeni, vaikka rillipää olen ollut suunnilleen kahdeksanvuotiaasta lähtien ja eri optikkoja on tullut nähtyä ainakin 15 vuosien aikana. Ilmeisesti pokien haukkuminen ei kuulu ammattiin, vaan kaikkia kehutaan, varsinkin niitä tyyriimpiä.Just kävin katsomassa uusia silmälaseja. Tietysti kun sovitat niitä omia suosikki pokia niin kyllä kehutaan maasta taivaaseen.
Tuli mieleen onko kenelläkään sanottu että herran jumala noi ei kyllä ikinä sopisi sulle
Mitä kalliimpi sen paremmalle näyttää..En muista tuollaista koskaan kokeneeni, vaikka rillipää olen ollut suunnilleen kahdeksanvuotiaasta lähtien ja eri optikkoja on tullut nähtyä ainakin 15 vuosien aikana. Ilmeisesti pokien haukkuminen ei kuulu ammattiin, vaan kaikkia kehutaan, varsinkin niitä tyyriimpiä.
Mene kirjastoon lukemaan kirjoja. Hauskaa touhua ja saattaa sivistää itseään samalla.Kyllä on vaikea keksiä tekemistä vapaapäivälle nyt kun olympialaiset loppui. Ulkonakin on ihan paska sää.
Ainahan voi katsoa koosteita edellisiltä kausilta. Tästä "raastepöydästä" voisit aloitella.Kyllä on vaikea keksiä tekemistä vapaapäivälle nyt kun olympialaiset loppui. Ulkonakin on ihan paska sää.
Ainahan voi katsoa koosteita edellisiltä kausilta. Tästä "raastepöydästä" voisit aloitella.