Useful Idiot
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HPK
Miten mä oon voinut elää ilman Airfryeria. Aivan saatanan hyvä masiina.
Mihin se poltergeist -ketju hävisi?
En tohdi kirota niin tyydympä vaan toteamaan että jäätävän hyvä masiina. Viime vuoden lopulla aloin vasta perehtymään moiseen laitteeseen ja helmikuussa kotiutus pitkän harkinnan jälkeen.Miten mä oon voinut elää ilman Airfryeria. Aivan saatanan hyvä masiina.
Too much information!Lähetin elämäni ensimmäiset dickpicit. Vastaanotto oli hyvä. (Rouva otti minun puhelimellani kuvia puolikovasta vehkeestäni ja halusi ne myös itselleen).
Mitä söit aiemmin jos tuolla ruokavaliolla paino tippuu? Tai voiko siipiä syödä ilman olutta?Paino tippunu sen jälkeen kymmenisen kg, enkä muuta syytä keksi kun että aikas paljon on siipiä rehuineen tullut nautittua. Niitä dippejä unohtamatta.
Jos on aiemmin uppopaistanut?Mitä söit aiemmin jos tuolla ruokavaliolla paino tippuu? Tai voiko siipiä syödä ilman olutta?
Rouvasi halusi ne myös itselleen.Lähetin elämäni ensimmäiset dickpicit. Vastaanotto oli hyvä. (Rouva otti minun puhelimellani kuvia puolikovasta vehkeestäni ja halusi ne myös itselleen).
Sulla on nyt päivät hieman kateissa. Tuo ketjuhan oli jo tiistaina!Onneksi ehdin eilen lukea sen Polgergeist -ketjun. Oli kyllä kovaa kamaa.
Vai oliko se jo keskiviikkona? No mutta kuitenkin.
Hyvän aikaa oon jo syönyt mitä/milloin vaan mieli tekee. Siivet vaan sai tuulta alleen fryerin kautta, ja on kyllä tullu syötyä varmasti enempi kun ikänä ennen. Eikä kyllästymistä havaittavissa ole ja alas menee ilman oluita helposti kun ei tohdi noita sekotella ettei ukkovarvasta alkas liiemmin polttelemaan.Mitä söit aiemmin jos tuolla ruokavaliolla paino tippuu? Tai voiko siipiä syödä ilman olutta?
Jösses! Näin se rientää, kun on mukavata elo.Sulla on nyt päivät hieman kateissa. Tuo ketjuhan oli jo tiistaina!
Mikä on/oli poltergeist-ketju? Yritin etsiä muttei näy mitään.Onneksi ehdin eilen lukea sen Polgergeist -ketjun. Oli kyllä kovaa kamaa.
Vai oliko se jo keskiviikkona? No mutta kuitenkin.
Se poistui nopeasti.Mikä on/oli poltergeist-ketju? Yritin etsiä muttei näy mitään.
Lahjoitko hänet siis riihikuivalla käteisellä vai tarjositko kalijat?Poika jo varmaan neljättä viikonloppua armeijasta vapaalla, aloitti heinäkuussa. Se miksi asiasta mainitsen, on se, että on kolmatta kertaa minun kanssa mökillä viettämässä vapaaviikonloppua, eikä ole Helsingissä hurvittelemassa huonotapaisten kavereidensa kanssa.
Ei varmaan ole isänsä kaltainen?Poika jo varmaan neljättä viikonloppua armeijasta vapaalla, aloitti heinäkuussa. Se miksi asiasta mainitsen, on se, että on kolmatta kertaa minun kanssa mökillä viettämässä vapaaviikonloppua, eikä ole Helsingissä hurvittelemassa huonotapaisten kavereidensa kanssa.
Itse ihmettelen aina näitä todella alhaisia askelmääriä. Itsellä tulee se 10 000 täyteen aivan kevyesti joka päivä ja vähintään kerran pari viikossa mennään yli 20 000. Toki meillä on koira, jota täytyy lenkkeilyttää, mutta en mä sen lisäksi paljoakaan himourheile nykyään.Mietin tässä vain, että miten monet ihmiset pystyvät elämään käytännössä vailla mitään liikuntaa? On etätyö ja/tai toimistotyö, ja sitten ajellaan kaupan kautta kotiin sohvalle möllöttämään ja tekemään pakolliset kotityöt. Ainoat askeleet tulevat kauppareissulla ja kotona neljän seinän sisällä. Tunnen näitä ihmisiä joitakin, ja aina ihmetellyt että miten sitä saa vaikka unen päästä kiinni illalla kun askelia tulee päivässä varmasti alle 3 000. Ja millainen olo on ylipäätään? Kyllä minullekin joskus liikunnan suhteen todella passiivisia päiviä tulee, mutta pääsääntöisesti ihan oman hyvinvoinnin takia yritän ehtiä edes sen puolen tunnin lenkin jossain vaiheessa päivää.
Joo, ei tuo 10 000 askelta vaadi käytännössä juuri mitään. Se tulee itsestään, jos käy edes pienellä kävelyllä tai omistaa koiran joka pitää lenkittää. Itselläni perus askelmäärä pöivässä lienee jotain 13 000 - 15 000. Ennätys on pitkälti yli 50 000 (vai peräti 60 000) mutta sinä päivänä kävelin ihan huvikseni 36 kilometrin lenkin kun teki mieli kävellä.Itse ihmettelen aina näitä todella alhaisia askelmääriä. Itsellä tulee se 10 000 täyteen aivan kevyesti joka päivä ja vähintään kerran pari viikossa mennään yli 20 000. Toki meillä on koira, jota täytyy lenkkeilyttää, mutta en mä sen lisäksi paljoakaan himourheile nykyään.