Kiitos komplimentista. Se lämmittää, erityisesti sinun.Hyvää syntymäpäivää @CuJo#31 !!!!!! Chapeau!!!!
Kiitos komplimentista. Se lämmittää, erityisesti sinun.Hyvää syntymäpäivää @CuJo#31 !!!!!! Chapeau!!!!
Mihin se poltergeist -ketju hävisi?
Hyvä, että joku muukin on siis ketjun nähnyt. Vähän alkoi jo huolestuttamaan, että se olikin oma pää, joka alkoi näkemään näkyjä…Jaa a, siinä oli kyllä potentiaalia legendaariseksi ketjuksi. Tosin itsellä kävi sama mielessä, että kuinkahan paljon alkoholilla oli osuutta poltergeistin ”vierailuun”, kun vähän joka kohdassa oli napattu olutta tai väkevämpää.
Mihin se poltergeist -ketju hävisi?
En tohdi kirota niin tyydympä vaan toteamaan että jäätävän hyvä masiina. Viime vuoden lopulla aloin vasta perehtymään moiseen laitteeseen ja helmikuussa kotiutus pitkän harkinnan jälkeen.Miten mä oon voinut elää ilman Airfryeria. Aivan saatanan hyvä masiina.
Too much information!Lähetin elämäni ensimmäiset dickpicit. Vastaanotto oli hyvä. (Rouva otti minun puhelimellani kuvia puolikovasta vehkeestäni ja halusi ne myös itselleen).
Mitä söit aiemmin jos tuolla ruokavaliolla paino tippuu? Tai voiko siipiä syödä ilman olutta?Paino tippunu sen jälkeen kymmenisen kg, enkä muuta syytä keksi kun että aikas paljon on siipiä rehuineen tullut nautittua. Niitä dippejä unohtamatta.
Jos on aiemmin uppopaistanut?Mitä söit aiemmin jos tuolla ruokavaliolla paino tippuu? Tai voiko siipiä syödä ilman olutta?
Rouvasi halusi ne myös itselleen.Lähetin elämäni ensimmäiset dickpicit. Vastaanotto oli hyvä. (Rouva otti minun puhelimellani kuvia puolikovasta vehkeestäni ja halusi ne myös itselleen).
Sulla on nyt päivät hieman kateissa. Tuo ketjuhan oli jo tiistaina!Onneksi ehdin eilen lukea sen Polgergeist -ketjun. Oli kyllä kovaa kamaa.
Vai oliko se jo keskiviikkona? No mutta kuitenkin.
Hyvän aikaa oon jo syönyt mitä/milloin vaan mieli tekee. Siivet vaan sai tuulta alleen fryerin kautta, ja on kyllä tullu syötyä varmasti enempi kun ikänä ennen. Eikä kyllästymistä havaittavissa ole ja alas menee ilman oluita helposti kun ei tohdi noita sekotella ettei ukkovarvasta alkas liiemmin polttelemaan.Mitä söit aiemmin jos tuolla ruokavaliolla paino tippuu? Tai voiko siipiä syödä ilman olutta?
Jösses! Näin se rientää, kun on mukavata elo.Sulla on nyt päivät hieman kateissa. Tuo ketjuhan oli jo tiistaina!
Mikä on/oli poltergeist-ketju? Yritin etsiä muttei näy mitään.Onneksi ehdin eilen lukea sen Polgergeist -ketjun. Oli kyllä kovaa kamaa.
Vai oliko se jo keskiviikkona? No mutta kuitenkin.