Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 327 136
  • 66 843

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Vastaan tähän uudestaan, pyyhin brassailuni pois.

Kokemuksesi kuulostaa hyvältä. Mites, mitä sulle kertoi mustalaiseukot kansipaikoilla?

Mulla on Romaneista omat kokemukseni. Olen tehnyt kauppoja niiden kanssa ja jopa yhden kanssa ollu joskus sillain.

Tulen toimeen jokaisen kanssa riippumatta sen etnisestä taustasta jos vaan Hän itse on valmis siihen..
 

redpecka

Jäsen
Mulla on Romaneista omat kokemukseni. Olen tehnyt kauppoja niiden kanssa ja jopa yhden kanssa ollu joskus sillain.

Tulen toimeen jokaisen kanssa riippumatta sen etnisestä taustasta jos vaan Hän itse on valmis siihen..
Leprassa asuneena olen ittekin tullut kulmilla hyvin toimeen romanien kanssa. En muista kyllä mitään kauppoja tehneeni tai oltua sillai.

Joo, kaipa se on se perusoletus kun toimii ihmisten kanssa, että jos itse on korrekti niin harvoin saa epäkorrektia vastakaikua. Lähtökohtaisesti en oleta myöskään sen toisen olevan jotenkin velvollinen osoittamaan ensin hyvyytensä ennen kuin itse voi suvaita vaan kyllä se lähtee ihan omasta käyttäytymisestä. Itsestäänselvyyksiä, mitä minä tässä jaarittelen.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mulla on tapana laittaa Eurolottoon yksi rivi kun on noita isoja voittoja tarjolla. Aina on tuloksena 1 oikein. Mutta jos laittaisin 5 riviä? Auttaisiko se? Tai sitten tulisi 5*1 oikein.

Ihan sama. Mä kuulin jo 1996 taksijonossa et mä ryven rahassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Note to my self: muista kun tulet suihkusta ja laitat kylmägeelit selkään. Pese, @vetti, kätesi, ennen kun koskettelet itseäsi edes vahingossa.
 

Mojo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Buli
Note to my self: muista kun tulet suihkusta ja laitat kylmägeelit selkään. Pese, @vetti, kätesi, ennen kun koskettelet itseäsi edes vahingossa.
Joskus reilu 20 vuotta sitten sain varsinaisen älynväläyksen, kun joku ötökkä oli purrut silmän alapuolelle ja se sitten turposi sekä oli kipeä ja kosketusarka. Päätin kokeilla kylmägeeliä ja sitten ei ollutkaan kovinkaan mukavaa niiden "höyryjen" mennessä silmään. Yksi kerta riitti sitä lajia, enkä suosittele kokeilemaan.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Juhla Mokka 8,65 ja original lonkero 1,85e täällä kaupassa. No yhteensä taitaa maksaa saman kotona, mutta suhde hieman eri.
 
Juhla Mokka 8,65 ja original lonkero 1,85e täällä kaupassa. No yhteensä taitaa maksaa saman kotona, mutta suhde hieman eri.
Maksaakohan kukaan Juhla Mokan juoja edes Suomessa kovin usein täyttä hintaa kahvipaketista? Oma keskiarvo on varmaan alle 4 euroa per paketti viimeisen vuoden aikana. Eipä noita kannata edes ostaa, jos ei ole jotain 7 euroa / 2 pakettia tarjousta vähintään.
 

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Maksaakohan kukaan Juhla Mokan juoja edes Suomessa kovin usein täyttä hintaa kahvipaketista? Oma keskiarvo on varmaan alle 4 euroa per paketti viimeisen vuoden aikana. Eipä noita kannata edes ostaa, jos ei ole jotain 7 euroa / 2 pakettia tarjousta vähintään.

Vielä oleellisempi kysymys on miksi jengi ostaa tuota vaaleapaahtoista kuraa? Suomessa tai Fuengirolassa.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mun tekee mieli salmiakkia. Kauppaankin on 300m, mitä mä teen?
 

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Tykkään nykyää salt and vinegar sipseistä. Maistoin viimeksi 10 vuotta sitten ja en pystynyt kuin yhen sipsin maistamaan ja lensi roskiin. Nyt ihan helvetin hyviä. Niin se maku muuttuu/kehittyy.
 

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joulupukki toi erikoisoluiden harrastajalle myös erikoiskahvia sen verran, että pitkälle loppuvuoteen kestää kotikaffeet.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Alakerrassa asuvalla nuorella häiskällä on ainakin viisi kaveria kylässä, mikä hieman ihmetyttää, koska hänen kämppänsä on yhtä suuri kuin omani eli suunnilleen 30-neliöinen. Ilmeisesti telkassa näkyy joku ottelu, koska nuo vieraat sekä myös itse isäntä ovat pitäneet ääntä suunnilleen puolentoista tunnin verran. Tasaisin väliajoin alhaalta kajahtaa kovia huutoja, joten ilmeisesti maaleja on tehty. Saisi jo päättyä tuokin peli.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tätä maailman nykytilannetta kun seuraa niin ei voi muutako pyöritellä päätä ja todeta, että ollaan me ihmiset perseestä "isku","isku", "hyökkäys"...
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Faijan nenäontelosta löytyi kuulemma vuonna 1997 hyvälaatuinen kasvain, joka poistettiin nopeasti muutamaa viikkoa myöhemmin. Ongelma tässä uutisoinnissa on se, etten tiedä, puhuiko faija totta vai keksikö hän omiaan, koska hänellä on aina ollut tapana dramatisoida asioita. Sen tiedän, että noihin aikoihin hän kävi punkteerauksessa, mutta en juuri muuta. Huokaus.
Tällaista se on, kun ihminen kärsii vakavasta kuolemanpelosta ja kaipaa koko ajan sääliä sekä huomiota osakseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös