I am not Jesus
Jäsen
Tuo olisikin hauska, jos alettaisiin kysymään yhtä Helsingin osoitetta, missä asuin, niin ei olisi mitään käryä. Pitääkin hakea uusi passi riittävän ajoissa.
@WarWas @Roger Moore
Joskus siis sai hakea sen valmiin henkkarin tai passin poliisiasemalta. Eikä se ollut missään suljetussa kuoressa, joten se poliisilaitoksen tyyppi pystyi tunnistamaan hakijan siitä asiakirjasta. Nyt kun ne tulee suljetussa kuoressa Ärrälle tai johonkin muuhun noutopaikkaan, niin hakijalla täytyy olla voimassa oleva henkkari tai passi, jotta sen saa mukaansa. Jos uuden asiakirjan saajalla itsellään ei sitä ole, täytyy jonkun toisen se hakea valtakirjalla.
Poliisin sivut tietää kertoa, että henkilökortit tai passit toimitetaan asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen.En tiedä, mikä tilanne on nykyään. Se varmaan selviää, kunhan saan aikaiseksi väsätä hakemuksen.
Kiitos tästä.Poliisin sivut tietää kertoa, että henkilökortit tai passit toimitetaan asiakkaan valitsemaan noutopisteeseen.
Väitin muuten tuossa sivun ylälaidassa olevassa viestissäni virheellisesti, että noutopisteestä noudettaessa täytyisi olla voimassa oleva passi tai henkilökortti. Asia on kuten Roger Moore edellisellä sivulla kertoi - enintään vuoden vanhalla voi hakea, jos hakija on edelleen ko. asiakirjasta tunnistettavissa.
Olen piilottanut kyseisen käyttäjän viestit, joten ihan mielenkiintoista on seurata tuota keskustelua. Pari kertaa olen kurkannut mitä siellä on, mutta mitään uutta siellä ei olla sanottu aikoihin.Pahasti on yhdellä jäänyt levy päälle. Voimia kovasti.
Minulta kysyivät sellaisista osoitteista joissa olen asunut joskus 1-3 vuotiaana. Sanoin että ei niin mitään käryä. Taisi olla myös jotain tyyliin muistanko vanhempieni syntymäpäiviä (kuukaudet ja vuodet meni oikein, päivämäärissä oli jotain heittoa).Tuo olisikin hauska, jos alettaisiin kysymään yhtä Helsingin osoitetta, missä asuin, niin ei olisi mitään käryä. Pitääkin hakea uusi passi riittävän ajoissa.
Multa kysys missä asuin kun aloitin ekan luokan, sanoin paikan eli Koppalan lastenkodin ja se riitti kun ei tullut mieleen Luolavuorenkatua vai onko se Kunnallissairaalantietä :DMinulta kysyivät sellaisista osoitteista joissa olen asunut joskus 1-3 vuotiaana. Sanoin että ei niin mitään käryä. Taisi olla myös jotain tyyliin muistanko vanhempieni syntymäpäiviä (kuukaudet ja vuodet meni oikein, päivämäärissä oli jotain heittoa).
Onko karviaisia? Ei kiva poimia niitä.Tänään siirryttiin mustien keräämiseen...
Ei kun mustaherukkaa... Mehua noista tehdään.Onko karviaisia?
Eikö tuolta tilaa tavaraa pääasiassa ymmärtämättömät teinit?Noni, nyt oon virallisesti keski-ikäinen. Tilasin juuri tavaraa temusta. Jännä nähdä mitä tulee ja milloin vai tuleeko ollenkaan.
Siis meinasin, että onko karviaiset poimittu jo jos on :)Ei kun mustaherukkaa... Mehua noista tehdään.
No luin hyvib keski-ikäiseen tyyliini skuupin iltapulusta, ja opin että se nimenomaan on varttuneempia kansa kun temuttaa menemään kuin mielenvikaiset.Eikö tuolta tilaa tavaraa pääasiassa ymmärtämättömät teinit?
Ovvai? No perkule.No luin hyvib keski-ikäiseen tyyliini skuupin iltapulusta, ja opin että se nimenomaan on varttuneempia kansa kun temuttaa menemään kuin mielenvikaiset.
Meillä ei ole karvaisia. Puskat on poistettu jo vuosia sitten.Siis meinasin, että onko karviaiset poimittu jo jos on :)
Tämähän on tietysti ihan ok jos itse olette näin päättäneet, mutta entäs ne marjat?Meillä ei ole karvaisia. Puskat on poistettu jo vuosia sitten.