Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 598 371
  • 68 332

Creed Bratton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Maksaakohan kukaan Juhla Mokan juoja edes Suomessa kovin usein täyttä hintaa kahvipaketista? Oma keskiarvo on varmaan alle 4 euroa per paketti viimeisen vuoden aikana. Eipä noita kannata edes ostaa, jos ei ole jotain 7 euroa / 2 pakettia tarjousta vähintään.

Vielä oleellisempi kysymys on miksi jengi ostaa tuota vaaleapaahtoista kuraa? Suomessa tai Fuengirolassa.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Mun tekee mieli salmiakkia. Kauppaankin on 300m, mitä mä teen?

Siwankassa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomen maajoukkue
Tykkään nykyää salt and vinegar sipseistä. Maistoin viimeksi 10 vuotta sitten ja en pystynyt kuin yhen sipsin maistamaan ja lensi roskiin. Nyt ihan helvetin hyviä. Niin se maku muuttuu/kehittyy.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Joulupukki toi erikoisoluiden harrastajalle myös erikoiskahvia sen verran, että pitkälle loppuvuoteen kestää kotikaffeet.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Alakerrassa asuvalla nuorella häiskällä on ainakin viisi kaveria kylässä, mikä hieman ihmetyttää, koska hänen kämppänsä on yhtä suuri kuin omani eli suunnilleen 30-neliöinen. Ilmeisesti telkassa näkyy joku ottelu, koska nuo vieraat sekä myös itse isäntä ovat pitäneet ääntä suunnilleen puolentoista tunnin verran. Tasaisin väliajoin alhaalta kajahtaa kovia huutoja, joten ilmeisesti maaleja on tehty. Saisi jo päättyä tuokin peli.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
Tätä maailman nykytilannetta kun seuraa niin ei voi muutako pyöritellä päätä ja todeta, että ollaan me ihmiset perseestä "isku","isku", "hyökkäys"...

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Faijan nenäontelosta löytyi kuulemma vuonna 1997 hyvälaatuinen kasvain, joka poistettiin nopeasti muutamaa viikkoa myöhemmin. Ongelma tässä uutisoinnissa on se, etten tiedä, puhuiko faija totta vai keksikö hän omiaan, koska hänellä on aina ollut tapana dramatisoida asioita. Sen tiedän, että noihin aikoihin hän kävi punkteerauksessa, mutta en juuri muuta. Huokaus.
Tällaista se on, kun ihminen kärsii vakavasta kuolemanpelosta ja kaipaa koko ajan sääliä sekä huomiota osakseen.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Onpahan tullut käveltyä enemmän kuin aikoihin. Jalat yllättäen tottumattomuuttaan aika kipeät. Eipä nyt Suomessa ole voinutkaan lenkkareissa tai sandaaleissa aikoihin kävelylenkkejä tehdä.

Huomenna pääsee taas vaihtamaan maisemaa edemmäs rannikko ja pois tästä pahimmasta turistirysästä, vaikka ei tässäkään sinänsä mitään vikaa ole. Kyllä tänne Fugeen pääsee vielä ensi viikonlopuksi takas ennen sunnuntai-illan lentoa kotiin päin.

Alejandro

Jäsen
Alakerrassa asuvalla nuorella häiskällä on ainakin viisi kaveria kylässä, mikä hieman ihmetyttää, koska hänen kämppänsä on yhtä suuri kuin omani eli suunnilleen 30-neliöinen.
Mitäs ihmeellistä tuossa on. Itse olen pitänyt kymmenen ihmisen bileet 27 neliön kämpässä. Taisin ottaa neljä yövierastakin nukkumaan sohvalle/lattialle. Bileet alkoivat sillä sohvan kokoamisella kaiken lisäksi.

Ja kaikilla oli hauskaa!

Viimeksi muokattu:

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Mitäs ihmeellistä tuossa on. Itse olen pitänyt kymmenen ihmisen bileet 27 neliön kämpässä. Taisin ottaa nelkä yövierastakin nukkumaan sohvalle/lattialle. Bileet alkoivat sillä sohvan kokoamisella kaiken lisäksi.

Ja kaikilla oli hauskaa!
Minulla oli opiskeluaikana jossain 10 neliön solukämpässäkin 5 ihmistä kylässä yöpymässä.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Noin tunnin päästä tulee muuten täyteen vuosi siitä, kun tapasin nykyisen puolisoni ensimmäistä kertaa. Voisi sitä vuosipäivää huonommassakin paikassa viettää kuin Fuengirola.
Onnittelut kummallekin näin etukäteen. Ihan passelin paikan olet valinnut.

Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Onpas kiva kattella NBA:n runkosarjan päätöskierrosta Ruudusta kun pelit tulee viel näin eurooppalaisin ihmisten aikaan. Ja mikä parasta, Orlando Magic voitti päätösmatsinsa ja pelaa playoffeissa. Ou jeah!

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tultiin Elviriaan Marbellan lähelle. Ihan kivan huoneiston oli rouva meille varannut. Täällä kyllä raha haisee, mutta onpahan rauhallista Fugen jälkeen.

Liitteet

• Screenshot_20240415_182515_Facebook~3.jpg
    Screenshot_20240415_182515_Facebook~3.jpg
    115 KB · kertaa luettu: 97

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole muutamaan vuoteen seurannut lätkän MM-kisoja, mutta näyttää meininki olevan jo se, että NHL-pelaajien lisäksi myös Euroopassa pelaavia tähtiä kieltäytyy kisakutsusta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy