Hukkaan menee hyvä mies, kun kommentoi kisoja ainoastaan tällä palstalla. Telkkariin tai radioon kuuluisi.Aiheestakin saa lipsua, mutta vain hän, kun on tietoa asiasta kuin asiasta. Toivon, että trollaa.
Öö vain yhdelle? Tuostahan voi tulla vaikka kuinka monta ;)Kohta lähellä asuvan kaverin kanssa kaljalle vain yhdelle, sitten kaupasta vähän lisää ja kaverin luokse pitskuun pussikaljalle.
Oliko tämä nyt sellainen kuuluisa haiku? Mulla on pää sen verran umpiluuta, että en ole koskaan tajunnut miten se joku haikun tavusääntö menee.Aurinko laskee,
usvaa kuusikossa,
rauhaisa ilta maalla.
Kohta nukkumaan...
Kun alkoholin myynti kaupassa loppuu klo 21 niin ei voi. Toki sen jälkeen katsotaan tilannetta uudestaan.Öö vain yhdelle? Tuostahan voi tulla vaikka kuinka monta ;)
Mites muuten veli Malkkinen, ootko pillua saanu viime aikoina?Helppohan siinä on ylpistyä, kun on niin pätevä asiantuntija ja aina oikeassa. Ja pilluakin taisi saada. Huhhuh.
Kuten palstaveli toisaalla totesi.Öö vain yhdelle? Tuostahan voi tulla vaikka kuinka monta ;)
Mutta sehän teki come backin sitten myöhemmin.10 vuotta kun Selänne lopetti uransa? Kyllä menee aika nopeaan.
*heinäsirkkojen siritystä*Mites muuten veli Malkkinen, ootko pillua saanu viime aikoina?
Ei ollut...Oliko tämä nyt sellainen kuuluisa haiku?
Iisoppi lienee loihtinut haikun ja tankan risteytyksen, haiku kolmisäkeinen runo tavujaolla 5-7-5, tanka puolestaan 5-7-5-7-7. Runobotti tuottaa haikua kun antaa pari sanaa, tässä tämä jonka minulle teki, siitähän tuli taidetta.Oliko tämä nyt sellainen kuuluisa haiku? Mulla on pää sen verran umpiluuta, että en ole koskaan tajunnut miten se joku haikun tavusääntö menee.
Olla Iisoppi nyt:Ei ollut...
Tämä olisi (ehkä) sellainen...
Aurinko laskee
Kuusikossa usvaista
Kohta nukkumaan
No ehkä mä ton säännön pystyn omaksumaan.Iisoppi lienee loihtinut haikun ja tankan risteytyksen, haiku kolmisäkeinen runo tavujaolla 5-7-5, tanka puolestaan 5-7-5-7-7. Runobotti tuottaa haikua kun antaa pari sanaa, tässä tämä jonka minulle teki, siitähän tuli taidetta.
Eksynyt tuuli
kysyi kaikilta tietä,
kaipaus vastasi.
Oo onnellinen. Mä en nykyään edes kuule heinäsirkkoja.*heinäsirkkojen siritystä*
Nyt kun mainitset... 10-15 vuotta sitten muistaakseni kuullut heinäsirkkoja tietoisesti viimeksi ja se sirinä oli ihan hirveetä/mahtavaa riippuen missä tilassa sille joutui/sai altistua.Oo onnellinen. Mä en nykyään edes kuule heinäsirkkoja.
Ei tietenkään. Tuollaiselta vanhan liiton punk-rokkarilta ovat ne heinäsirkkojen siritysten taajuudet kadonneet kuuloasteikolta.Aika vähän kuulee tuolla pelloillakaan heinäsirkkaa, tai ainakaa ei niin paljoa mitä nuorena. Vissiin ei kuitenkaan liity mitenkään luontokatoon, ei tietenkään.
No hei nyt kun sanoit, niin lääkärihän joskus aikoinaan sanoi, että taajuuksia on kyllä hävinnyt ja tinnitus on kyllä ihan itse aiheutettua. Kaikki hyvin, luonnolla siis.Ei tietenkään. Tuollaiselta vanhan liiton punk-rokkarilta ovat ne heinäsirkkojen siritysten taajuudet kadonneet kuuloasteikolta.
Jos pystyt mitenkään unohtaa Heinäsirkan toviksi niin onko sulla siis oikeesti tinnitusta ja millasta?No hei nyt kun sanoit, niin lääkärihän joskus aikoinaan sanoi, että taajuuksia on kyllä hävinnyt ja tinnitus on kyllä ihan itse aiheutettua. Kaikki hyvin, luonnolla siis.
No hei nyt kun sanoit, niin lääkärihän joskus aikoinaan sanoi, että taajuuksia on kyllä hävinnyt ja tinnitus on kyllä ihan itse aiheutettua. Kaikki hyvin, luonnolla siis.