Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 430 758
  • 67 198

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Ei hitto. Kaikkea sitä omasta puolisosta paljastuukin. Kertoi juuri että oli lapsena kesälomalla Suomessa tunkenut lyijykynän jonkun serkun pippeliin sisään kun lääkäriä olivat leikkineet. Helvetti että teki pahaa kuunnellakin tuota jotain yli 40v takaista juttua.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Ei hitto. Kaikkea sitä omasta puolisosta paljastuukin. Kertoi juuri että oli lapsena kesälomalla Suomessa tunkenut lyijykynän jonkun serkun pippeliin sisään kun lääkäriä olivat leikkineet. Helvetti että teki pahaa kuunnellakin tuota jotain yli 40v takaista juttua.
Run Forrest, run.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Ei hitto. Kaikkea sitä omasta puolisosta paljastuukin. Kertoi juuri että oli lapsena kesälomalla Suomessa tunkenut lyijykynän jonkun serkun pippeliin sisään kun lääkäriä olivat leikkineet. Helvetti että teki pahaa kuunnellakin tuota jotain yli 40v takaista juttua.
Kannattaa piilottaa tai oikeastaan hävittää kaikki lyijykynät teidän huushollista. Lääkärileikkejä ei vielä tuon perusteella kannata kieltää.
 

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Ei hitto. Kaikkea sitä omasta puolisosta paljastuukin. Kertoi juuri että oli lapsena kesälomalla Suomessa tunkenut lyijykynän jonkun serkun pippeliin sisään kun lääkäriä olivat leikkineet. Helvetti että teki pahaa kuunnellakin tuota jotain yli 40v takaista juttua.
Jättiköhän kertomatta mitä serkkupoika sai työnnellä ja minne?
 

aquanqua

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sen verran nuoria miehiä huonosti istuvissa polyesteripuvuissa liikenteessä, että asia herätti huomioni… selitys ilmeisesti valmistujaisjuhlapäivä.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo

Arttu Wiskari julkaisi alastonkuvan – lausuu ytimekkään toteamuksen ulkonäöstään​

Laulajan kuvaan on tullut monia ihastuneita kommentteja.

Kuva Alastomasta Miehestä - K18

No, miten on? Klikkasitko?
 

L. Öysä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Valioliiga
Ei hitto. Kaikkea sitä omasta puolisosta paljastuukin. Kertoi juuri että oli lapsena kesälomalla Suomessa tunkenut lyijykynän jonkun serkun pippeliin sisään kun lääkäriä olivat leikkineet. Helvetti että teki pahaa kuunnellakin tuota jotain yli 40v takaista juttua.
Toihan on ihan oma juttunsa tietyissä piireissä. Se on kiva kun näitä alkaa pikkuhiljaa tippumaan naimisiinmenon jälkeen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jättiköhän kertomatta mitä serkkupoika sai työnnellä ja minne?
Serkkupoika oli mennyt kantelemaan vanhemmille tietenkin ja naiseni leikkinyt viatonta.

Edit: Ja tiedän kyllä kuinka moni on sinne työnnellyt aisaansa kun meillä ehkä liiankin avoimesti puhuttu asiat läpi. Toisaalta lähes viisikymppisenä enää turha yrittää mitään paskaa jauhaakaan.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Kotona kuuntelemassa soittolistani sisältöä sekä surffailemassa netissä. Tällaisessa lämpötilassa pyrin olemaan mahdollisimman paljon sisällä, koska en ole helteiden ystävä. Onneksi ensi viikolla lämpötilat laskevat inhimillisiin lukemiin ja pääsen vihdoin nauttimaan oikein kunnolla ulkoilmasta. Ja onneksi on hyvä kirja (Suon villi laulu), jota lukea.
 
Suosikkijoukkue
Nykäskylän ylpeys, Bunch of jerks
Aina ei jaksais muitten jutut kiinnostaa. Mutta sehän se just onkin tän maailman ongelma.
 

aceman81

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät. Pesäkarhut.
Ajattelin startata aamun kattomalla Florida-NY Rangers tallenteen, mutta sitten havahduin, että ai niin, vieläköhän siellä UFC-häkkitappelu pyörii kasin jälkeen?

No pyöri sinänsä, että New Jerseyssä kuuluttaja luukutti juuri Makhachev-Poirier voittajaa, vyö oli jo ojennettu ja läpsyttelivät 'hyvä peli' hengessä keskiympyrässä.

Meinasin ruveta silti katsomaan matsia kelaamalla alkuun - mutta sitten kamera poimi yleisön puolelta aplodeja antavan Amerikan ex- ja kuka tietää tulevan presidentin. Meni jotenkin vähäinenkin maku koko touhuun. Vaikka eipä se nyt tuossa kontekstissa juuri pääse yllättämään.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Kaikilla hela dagen after eight tänään kun ei edes Sashan ketjussa ole kauheasti kirjoituksia?
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Kaikilla hela dagen after eight tänään kun ei edes Sashan ketjussa ole kauheasti kirjoituksia?
Tais modesedät™️ laittaa stopin tän yhden kehittyjän rölläilylle. Huomista pelikieltoilmoitusta odotellessa.

Edit: ei jumalauta siellä se kirjottelee edelleen.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Hmh :D Oon alle viikon päästä vaihtamassa Team One Plussaan niin nykyinen Samsungin pihelin päätti sitten äsken ilmoittaa että uusi ohjelmistopäivitys on saatavilla. Siinä ja siinä jaksanko päivittää näin lähellä luurinvaihtoa :D
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hmh :D Oon alle viikon päästä vaihtamassa Team One Plussaan niin nykyinen Samsungin pihelin päätti sitten äsken ilmoittaa että uusi ohjelmistopäivitys on saatavilla. Siinä ja siinä jaksanko päivittää näin lähellä luurinvaihtoa :D
Vielä kun kerrot mikä on pihelin, pillin ja puhaltelijan välimuoto?
 

redpecka

Jäsen
Tykätä eläimistä. Especially koira ja kissa. Hehe, oli ikkuna auki niin kaksi naapurin kissaa hyppäsi sisään. Voikun söisivät kaikki torakat kun en pidä niistä. Torakoista.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Olin maksanut pari vuotta sitten ylimääräistä vuokraa lähes satasen verran, josta kaupunki ilmoitti minulle tänään kirjeen muodossa. Koska minulla ei ole vuokrarästejä, saan tuon summan kokonaisuudessaan tililleni. Ei suuri summa, mutta tällaiselle toimeentulotukiasiakkaalle ihan passeli. Eipähän tarvitse elää ihan kädestä suuhun tässä kuussa.
 

Ulos T.

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko kotimaassa +suomalaiset maailmalla +Kärpät
Olin maksanut pari vuotta sitten ylimääräistä vuokraa lähes satasen verran, josta kaupunki ilmoitti minulle tänään kirjeen muodossa. Koska minulla ei ole vuokrarästejä, saan tuon summan kokonaisuudessaan tililleni. Ei suuri summa, mutta tällaiselle toimeentulotukiasiakkaalle ihan passeli. Eipähän tarvitse elää ihan kädestä suuhun tässä kuussa.
Onko näin että tuo kuitenkin suoraan vähentää sun toimeentulotukea? Jos siis jää kummittelemaan tilille tai tieto tukia myöntäville tahoille päätyy? Jos näin on niin tukien maksimoimiseksi ei kannatta olla säästäväinen.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Onko näin että tuo kuitenkin suoraan vähentää sun toimeentulotukea? Jos siis jää kummittelemaan tilille tai tieto tukia myöntäville tahoille päätyy? Jos näin on niin tukien maksimoimiseksi ei kannatta olla säästäväinen.
Kyllähän tuo tulee vaikuttamaan tuleviin tukiin, mutta säästäväisenä ihmisenä kuukausi tai pari pienemmillä tuloilla ei juuri minua haittaa. Toiveissa on toki päästä vakituiseen duuniin ja sitä varten laittelen hakemuksia harva se päivä, mutta tiedostan realiteetit sen verran vahvasti, että olen varautunut tulevaan.
 

pikkuvaimo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Dallas, Puustinen ja NATO
Voi jeesus tää on hyvä palsta. Ei mulla oo mitään erityistä syytä tälle vuodatukselle, elämä on kivaa ja ja tykkään kaikista ja haistakaa vittu ja tää vaan on paras forumi koskaan ikinä missään. Voikaa hyvin kaikki. Peace and love
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Onko näin että tuo kuitenkin suoraan vähentää sun toimeentulotukea? Jos siis jää kummittelemaan tilille tai tieto tukia myöntäville tahoille päätyy? Jos näin on niin tukien maksimoimiseksi ei kannatta olla säästäväinen.
Eise ihan noin mustavalkoista ole. Olen joskus saanut päälle 100€ lainan ja ei ole vaikuttanut yhtäkään toimeentulotukeen.
En kylläkään usko, että näitä pelataan samoilla säännöillä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös