Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 604 327
  • 68 364

Straight Edge

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko, Leafs, Jokerit
Ihmiset, jotka tekevät töitä kesälomallaan ja lähettävät tiukkaan tahtiin viestejä. Joo, olen firmassa uusi ja vielä koeajallakin - ja monessa hommassa tarvitsen jeesiä. Silti pyytämättä saadut lukuisat "tee näin, ja huomioi tuo, ja lisää tämä" -tyyppiset viestit ei-millään-tavalla-esihenkilöasemassa-olevilta-tyypeiltä ovat ihan vitun ärsyttäviä.

Oho! Ärsyyntymispäissäni laitoin vahingossa väärään ketjuun, mutta sopii se kai tännekin.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Iltalehdessä oli juttu viime vuoden soitetuimmista biiseistä. Nuo suomenkieliset kyllä tunnistan, mutta muista en nimen perusteella tunnista yhtään. Artisteista sentään Alma, Miley Cyrus ja David Guetta ovat niminä tuttuja vaikka yhtään kappaletta en osaakaan nimetä.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Introvertin kesäkuu jatkui tänään vierailulla Seurasaareen. Edellisestä visiitistä oli vierähtänyt hieman yli pari vuotta ja vaikka rakennukset eivät ole saaressa muuttuneet ulkoisesti juuri ollenkaan, oli tämä ensimmäinen kerta, kun kävin tutustumassa muutamaan museorakennukseen ihan sisälle asti. Historiafanaatikko minussa oli täysin myyty näkemästäni.

Täytyy tehdä uusi vierailu saarelle juhannuksen jälkeen, koska niin paljon jäi kuvaamatta. Nyt tuli oltua saarella reilusti yli parin tunnin ajan, mutta koska äitini oli reissussa mukana, suurin osa tuosta ajasta meni istuskelussa.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Enpä ole vuosikausiin ollut kotona Juhannusta. Kyllähän täältäkin näköjään menoa löytyy ircistä. Kohta lähellä asuvan kaverin kanssa kaljalle vain yhdelle, sitten kaupasta vähän lisää ja kaverin luokse pitskuun pussikaljalle.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)

Liitteet

• IMG_0299.jpeg
    IMG_0299.jpeg
    66,6 KB · kertaa luettu: 84

Ilmari Ahde

Jäsen
Suosikkijoukkue
Haukiputaan huorakuoro
Oliko tämä nyt sellainen kuuluisa haiku? Mulla on pää sen verran umpiluuta, että en ole koskaan tajunnut miten se joku haikun tavusääntö menee.
Iisoppi lienee loihtinut haikun ja tankan risteytyksen, haiku kolmisäkeinen runo tavujaolla 5-7-5, tanka puolestaan 5-7-5-7-7. Runobotti tuottaa haikua kun antaa pari sanaa, tässä tämä jonka minulle teki, siitähän tuli taidetta.

Eksynyt tuuli
kysyi kaikilta tietä,
kaipaus vastasi.

Suosikkijoukkue
1992-1993 JyP HT, no smoking team
Iisoppi lienee loihtinut haikun ja tankan risteytyksen, haiku kolmisäkeinen runo tavujaolla 5-7-5, tanka puolestaan 5-7-5-7-7. Runobotti tuottaa haikua kun antaa pari sanaa, tässä tämä jonka minulle teki, siitähän tuli taidetta.

Eksynyt tuuli
kysyi kaikilta tietä,
kaipaus vastasi.
No ehkä mä ton säännön pystyn omaksumaan.
Kelpo runo botilta tosiaan, koskettava.

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Tänään juttu iltalehdessä Juhani Palmusta. Täyttäisi reilun parin viikon päästä 80v mutta tuskin voimat riittää niin pitkälle. Ikäviä aina nämä lähtöjen lähenemiset.

npc

Jäsen
Oo onnellinen. Mä en nykyään edes kuule heinäsirkkoja.
Nyt kun mainitset... 10-15 vuotta sitten muistaakseni kuullut heinäsirkkoja tietoisesti viimeksi ja se sirinä oli ihan hirveetä/mahtavaa riippuen missä tilassa sille joutui/sai altistua.

Sanoivat jotkut sitten, että kuuntele Sleeppareita, mutta en oikein ymmärtänyt niitä instrumentaalibiisejä. Toki tunnistin kun Mato tai Sakke lauloi. Alkaa vain pelottaa milloin menetän kuulokykyni heidänkin suhteen :(

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Aika vähän kuulee tuolla pelloillakaan heinäsirkkaa, tai ainakaa ei niin paljoa mitä nuorena. Vissiin ei kuitenkaan liity mitenkään luontokatoon, ei tietenkään.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Aika vähän kuulee tuolla pelloillakaan heinäsirkkaa, tai ainakaa ei niin paljoa mitä nuorena. Vissiin ei kuitenkaan liity mitenkään luontokatoon, ei tietenkään.
Ei tietenkään. Tuollaiselta vanhan liiton punk-rokkarilta ovat ne heinäsirkkojen siritysten taajuudet kadonneet kuuloasteikolta.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Ei tietenkään. Tuollaiselta vanhan liiton punk-rokkarilta ovat ne heinäsirkkojen siritysten taajuudet kadonneet kuuloasteikolta.
No hei nyt kun sanoit, niin lääkärihän joskus aikoinaan sanoi, että taajuuksia on kyllä hävinnyt ja tinnitus on kyllä ihan itse aiheutettua. Kaikki hyvin, luonnolla siis.

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Onhan sinne matkaa sanoi kana, kun kuuta katteli.
"Saimaa-Kalakukko"

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy