Melkoinen loser mentaliteetti kyllä.Tuo olisi sellainen win now, lose later- tilanne, jos naiset huomaisivat että eihän tähän mitään miestä jatkossa enää tarvita. Mä en sellaista riskiä ottaisi.
Melkoinen loser mentaliteetti kyllä.Tuo olisi sellainen win now, lose later- tilanne, jos naiset huomaisivat että eihän tähän mitään miestä jatkossa enää tarvita. Mä en sellaista riskiä ottaisi.
Välillä piti vetää paniikissa jälleen pitkä.Älä unohda aloitusrinkiä.
Ja sitten vielä ihmetellään niitä kaljaliigoja.Välillä piti vetää paniikissa jälleen pitkä.
Mä en halua olla se iskä, joka kertoo lapsilleen että isä ja äiti eivät ole enää yhdessä, koska iskä oli ahne ja halusi kahta naista samaan aikaan, mutta iskällä ei taidot riittäneet siihen.Melkoinen loser mentaliteetti kyllä.
"Vaaaarrrallinen tilanne", eli normipäivä ringissä, kun jollain on taas pää auki.Välillä piti vetää paniikissa jälleen pitkä.
No ei ole yli kahteen vuorokauteen tarvinnut soittaa ambulanssia, tosin eilisen päivän olin yksikseni tuolla luonnon keskellä, enkä mä lauantainakaan itse soittanut vaan se joku ohikulkeva nainen. Joo silleen kesä tullut, kuuma päivä ja auringossa plus Koskenkorva. Vähän yllättää, kuten talvi autoilijat. Mutta yleensä ne herää parin tunnin päästä, hoipertelee kotiin ja seuraavana päivänä on jokerifaneillakin ehkä nuppi vähän IFK:n värinen."Vaaaarrrallinen tilanne", eli normipäivä ringissä, kun jollain on taas pää auki.
Tämä oli jopa meillä maalaiskunnassa tiedostettu asia. Eräskin pelaaja soitti pilapuheluja toisille pelaajille, että: "Rikospoliisista päivää..."Jos olisit ollut veikkauksen pelipisteen luukulla, niin muistaisit kyllä! Kovimmat sankarit taisi tehdä jopa kuusinumeroisen tilin. Kymppitonneja ainakin.
Kuumaa -bändin keikalla kävi eilen samoin. En tunnistanut ainuttakaan biisiä enkä ollut ennen nähnyt niiden pärstöjä missään. Ympärillä ihmiset lauloivat mukana ja heiluttelivat käsiä jne. Tai ehkä mä olin jossain piilokamerassa ja joskus näette telkkarista. Tulee mieleen se kuva Janne Niinimaasta Montrealin paidassa. Tonnin setelikin jää kakkoseksi mulle.En tiedä yhtäkään Taylor Shiftin biisiä. En itse asiassa varmaan edes tunnistaisi, jos kävelisi kadulla vastaan.
Ed Sheeran sama homma.
Pallot vai bokserit?Ikävässä kohdassa reikä boksereiden pohjassa, vasen pallo yrittää pihalle. Täytyy varmaan saunaan mennessä kiskaista nää roskikseen.
Tästä tuli mieleen lähinnä, että hyvin harvoin noteeraan naisten kynsiä missään leffoissa. Pitää olla todella erikoisen näyttävät kynnet, että osuvat silmiin.Subilta John Candyn leffa ja se perus minkä huomaan aina.
Naisnäyttelijän kynnet kasvoi aika pirusti alle tunnissa :D