Mainos

Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 611 010
  • 68 035

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ateneumiin pääsisi tänään ilmaiseksi, mutta ei jaksa lähteä. Tai lähdin jo, mutta hitto kun matkalla erehdyin kauppaan ja hitto kun siellä sattui olemaan juomahylly. Eilen olis päässyt Amos Rexiin.

Torstaina on Espan lavan avajaiset, mutta samaan aikaan tulee Suomen lätkämatsi. Sama juttu lauantain Idän kyläjuhlan kanssa.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Lihamylly on italiaksi tritacarne (sellaisella iloisella ja heleällä äänellä).

Lihamylly on saksaksi fleischwolf! (Arnold Schwarzeneggerin äänellä).

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Lihamylly on italiaksi tritacarne (sellaisella iloisella ja heleällä äänellä).

Lihamylly on saksaksi fleischwolf! (Arnold Schwarzeneggerin äänellä).
Fleischolw kuulostaa kuin joku saksalainen vääpeli sanois sen.

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
"Jynkky" eli Jungheinrich, on meidän lavansiirtovaunu koululla. Ihan ok laite, mutta helkkarin äkänen kaasu siinä on.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Eivät nämä hellepäivät ole edelleenkään niitä omia suosikkejani. Nytkin olen istuskellut sisällä viileässä lähes koko päivän. Vielä pitäisi käydä äidinkielen tunnilla tuossa tunnin päästä, jonka jälkeen voikin alkaa valmistautumaan viikonloppuun sekä ensi viikolla pidettävään englannin kokeeseen.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tämä toukokuun puoliväli on näköjään loistavaa aikaa mökkeillä tämmöisillä keleillä. Ei yhtään itikkaa ja bucket listalta sai pois kohdan "sex on the beach" (mökkiranta lasketaan. Ei vielä tähän aikaan vuodesta kesken arkipäivän mitään liikennettä tuossa järvellä. Hauska iltapäivän kahvitauko).

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä toukokuun puoliväli on näköjään loistavaa aikaa mökkeillä tämmöisillä keleillä. Ei yhtään itikkaa ja bucket listalta sai pois kohdan "sex on the beach" (mökkiranta lasketaan. Ei vielä tähän aikaan vuodesta kesken arkipäivän mitään liikennettä tuossa järvellä. Hauska iltapäivän kahvitauko).
Eikös tuo oli toisen ketjun kamaa? Arvaat varmaan itsekin.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Katon taas Titii.
En muuten kannata uusien käyttäjien tekevän tämmösiä on-linereita!!

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
bucket listalta sai pois kohdan "sex on the beach"
Menikö sinulla näin kaun elämää että saat "seksii rannass". Itse hoidin asian jo aikaa sitten. Mutta onnittelut sulle kun sait "bucket list"-juttuja toteutettua. Ei kyllä ole tuo juttu ollut mulla "bucket listalla". No oikeastaan mulla ei ole sellaista. Bucket listaa...

Ei vielä tähän aikaan vuodesta kesken arkipäivän mitään liikennettä tuossa järvelllä.
Eikö se vaan ole ihan kivaa kun vähän kuumottaa että saattaa olla että joku menisi ohitse. Ja kyllähän se oli ihan kivaa moikata naapurin isäntää joka huutelee veneestä että olette tulleet luonnon helmaan. Joo kyllä, täällä on kivaa. Mutta joo, jatka matkaa.. ei täällä ole mitään nähtävää.
Nimim. Kokemusta on...

Edit. Sex on the Beach- on jokin drinkki. Ehkä puhuttiin siitä. No joo...

Viimeksi muokattu:

Peltinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Istutaan vaimon kanssa terassilla Kangasalan keskustassa ja otettiin kisa nastarenkaat vs. avoautot. Mulla on nastarenkaat ja tilanne nyt 6-6. Seuraava piste voittaa.

Edit. Nastat voitto 7-6.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Istutaan vaimon kanssa terassilla Kangasalan keskustassa ja otettiin kisa nastarenkaat vs. avoautot. Mulla on nastarenkaat ja tilanne nyt 6-6. Seuraava piste voittaa.
Kumpi vie pisteet joa avoautossa on nastarenkaat alla?

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menikö sinulla näin kaun elämää että saat "seksii rannass". Itse hoidin asian jo aikaa sitten. Mutta onnittelut sulle kun sait "bucket list"-juttuja toteutettua. Ei kyllä ole tuo juttu ollut mulla "bucket listalla". No oikeastaan mulla ei ole sellaista. Bucket listaa...

Eikö se vaan ole ihan kivaa kun vähän kuumottaa että saattaa olla että joku menisi ohitse. Ja kyllähän se oli ihan kivaa moikata naapurin isäntää joka huutelee veneestä että olette tulleet luonnon helmaan. Joo kyllä, täällä on kivaa. Mutta joo, jatka matkaa.. ei täällä ole mitään nähtävää.
Nimim. Kokemusta on...

Edit. Sex on the Beach- on jokin drinkki. Ehkä puhuttiin siitä. No joo...
Juu meni näin kauan kun en ole mikään naisten mies vaan enemmän parantumaton romantikko, joka aina odotellut sitä oikeaa. No on se oikea silti jo pari kertaa löytynyt. Toivottavasti ei tarvitse kolmatta kertaa etsiä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mäkkäristä hain ilmaisen Big Macin kun kännyn sovelluksessa jakavat 10000. Piti vaan löytää netistä sivu, jossa on sellainen valikkokuva, kolme viivaa niin kuin hampurilainen.

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Onhan tää nyt kun nuoriso valtasi mökin, niin piti tulla jo himaan.

Kävin kaupassa, tuolla on ihmisiä. Melkein pelotti.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onhan tää nyt kun nuoriso valtasi mökin, niin piti tulla jo himaan.

Kävin kaupassa, tuolla on ihmisiä. Melkein pelotti.
Tänne tullessa poikkesimme Vuoksenniskan Lidlissä Imatralla. Rouva kävi kaupassa ja oli siellä ihmetellyt myyjälle että missä kaikki ihmiset ovat.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Tänne tullessa poikkesimme Vuoksenniskan Lidlissä Imatralla. Rouva kävi kaupassa ja oli siellä ihmetellyt myyjälle että missä kaikki ihmiset ovat.
Muistaakseni Imatralla ja varsinkin Vuoksenniskalla on aina ollut hiljaista. Oli sitten kesä, talvi, aamupäivä tai iltapäivä, niin rauhallista siellä on ollut aina.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onko kaikki AA-kerhossa kun täällä ihan saakelin hiljaista?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy