Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

  • 5 385 528
  • 66 972

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Oli hauska katsoa matsia baarissa kun täällä takaosassa näkyi maikkarin lähetys, joka oli selkeästi edellä skriinillä näkyvää vsport lähetystä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En ole vielä kertaakaan kuullut Suomen euroviisuedustajan biisiä. Mistä porukka noita oikein kuulee? En kuuntele 80-luvun tapaan radiota ja kun YouTubeen kirjoittaa Rolling Stones Brown Sugar niin ei siinäkään kuule viisuja. Sen Käärijän biisin oon kuullut kerran. Noin kerran viikossa kyllä pyrin käynnistämään telkkarin, mutta en mitään teinien limudisko-ohjelmia katsele.
 

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Oon taas ”pakkolomalla” mökillä. Äsken meni pari Apachea yli. Ehkä olen turvassa.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Oon taas ”pakkolomalla” mökillä. Äsken meni pari Apachea yli. Ehkä olen turvassa.
Minä lähden keskiviikkoiltana mökille. Lauantaina sukutapaaminen Imatralla enkä pelkästään sen takia jaksa 300 kilometriä ajella yhteen suuntaan niin mennään sitten mökille etätöihin ja illat voi kalastella.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Taas tuli hylky eräästä duunipaikasta, jonne olin hakenut (HR Satama), mitä toki olin jo osannut odottaa. Työkokemuksen ja varsinkin työtehtävään liittyvä työkokemuksen puute ovat olleet käsittääkseni ne tärkeimmät syyt kaikille "valitettavasti tällä kertaa valintamme ei kohdistunut sinuun"-viesteihin, jotka ovat tulleet tutuiksi viimeisen parin vuoden aikana.
Noh...ei auta muuta kuin laittaa uutta matoa koukkuun ja toivoa, että joku taho jossain vaiheessa palkkaa minut töihin.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Taas oli DC-3 ilmassa, mutta ei lentänyt tän Malmin yli, toisin kuin pari viikkoa sitten. On se aina hienoa nähdä. Kerran oon ollut kyydissäkin.
 

Blue F

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Päätin piipahtaa hetkeksi 20 vuotta tästä eteenpäin, saatuani käyttööni aikakoneen. Eli vuoteen 2044.

Olihan se metka matka.
Tein muutamia huomioita sen hetkisestä jääkiekkoskenestä. Ehkä Teitäkin kiinnostaa kuulla miltä nurkan takana näyttää? ...no ehkäpä ei.

- Kiekko-Espoo on useamman menestyskauden ja mestaruuden jälkeen putoamassa sarjaporrasta alemmas, kutosdivariin.

- Jesse Puljujärven pojasta tuli Suomen Ensimmäinen Änärin ykkösvaraus. Eka kausi toi HonoLulun Airlines -joukkueessa 137 ottelussa 77+77. Eli nyt on vihdoin se selänteen yhdenkauden ennätys on murskana.

- Jokerit oli sillä hetkellä hallitseva Suomen Mestari. Roman Rotenberg oli kuulemma tehnyt loistavaa työtä niin päävalmentajana, että Hallituksen Puheenjohtajana (,kuten myös Suomen Jääkiekkoliiton johtajana) johdattamalla Narrit jo neljänteen peräkkäiseen kannuun. Capo Pate toimii JoukkueenJohtajana. Maskottina otteluissa on Sir Niko Saarinen feat. A-Manda Harkimono.

- Suomi johti juuri tuolloin MM-välierissä Ruotsia 2-1. Peter Forsbergin ja Mats Sundinin poika oli juuri kumartumassa tärkeää aloitukseen meidän Jeremias Karalahtea vastaan...

- Ja kuulkaa! Paras viimeiseksi. Juti oli aloittanut jo kolmannen Presidenttikautensa juuri muutama viikko aiemmin.

Siinäpä se.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Cittarissa oli täytekakut vitosella. Normaalihinta 21e ja risat. Äitienpäivä meni eilen. Mansikkakakun ostin. Itselleni.
Kaffeella huuhtelit alas?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ateneumiin pääsisi tänään ilmaiseksi, mutta ei jaksa lähteä. Tai lähdin jo, mutta hitto kun matkalla erehdyin kauppaan ja hitto kun siellä sattui olemaan juomahylly. Eilen olis päässyt Amos Rexiin.

Torstaina on Espan lavan avajaiset, mutta samaan aikaan tulee Suomen lätkämatsi. Sama juttu lauantain Idän kyläjuhlan kanssa.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Lihamylly on italiaksi tritacarne (sellaisella iloisella ja heleällä äänellä).

Lihamylly on saksaksi fleischwolf! (Arnold Schwarzeneggerin äänellä).
Fleischolw kuulostaa kuin joku saksalainen vääpeli sanois sen.
 

Skruf

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Kärpät
"Jynkky" eli Jungheinrich, on meidän lavansiirtovaunu koululla. Ihan ok laite, mutta helkkarin äkänen kaasu siinä on.
 

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Eivät nämä hellepäivät ole edelleenkään niitä omia suosikkejani. Nytkin olen istuskellut sisällä viileässä lähes koko päivän. Vielä pitäisi käydä äidinkielen tunnilla tuossa tunnin päästä, jonka jälkeen voikin alkaa valmistautumaan viikonloppuun sekä ensi viikolla pidettävään englannin kokeeseen.
 

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Tämä toukokuun puoliväli on näköjään loistavaa aikaa mökkeillä tämmöisillä keleillä. Ei yhtään itikkaa ja bucket listalta sai pois kohdan "sex on the beach" (mökkiranta lasketaan. Ei vielä tähän aikaan vuodesta kesken arkipäivän mitään liikennettä tuossa järvellä. Hauska iltapäivän kahvitauko).
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Tämä toukokuun puoliväli on näköjään loistavaa aikaa mökkeillä tämmöisillä keleillä. Ei yhtään itikkaa ja bucket listalta sai pois kohdan "sex on the beach" (mökkiranta lasketaan. Ei vielä tähän aikaan vuodesta kesken arkipäivän mitään liikennettä tuossa järvellä. Hauska iltapäivän kahvitauko).
Eikös tuo oli toisen ketjun kamaa? Arvaat varmaan itsekin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös