Terveemmän maksan ainakin. Luulisin sen olevan miljoonaa arvokkaampi.Paljon saan jos oon kesän juomatta kaljaa. Miljoonan?
Vasta oli vuodessa tippunut maksa-arvot viidesosaan, tai oikeastaan puolessa vuodessa kun en viime kesänä enkä syksynä räkinyt mottiin.Terveemmän maksan ainakin. Luulisin sen olevan miljoonaa arvokkaampi.
Minä lähden keskiviikkoiltana mökille. Lauantaina sukutapaaminen Imatralla enkä pelkästään sen takia jaksa 300 kilometriä ajella yhteen suuntaan niin mennään sitten mökille etätöihin ja illat voi kalastella.Oon taas ”pakkolomalla” mökillä. Äsken meni pari Apachea yli. Ehkä olen turvassa.
Kaffeella huuhtelit alas?Cittarissa oli täytekakut vitosella. Normaalihinta 21e ja risat. Äitienpäivä meni eilen. Mansikkakakun ostin. Itselleni.
Vastaus on..... ..... ..... ..... Väärin.Kaffeella huuhtelit alas?
Fleischolw kuulostaa kuin joku saksalainen vääpeli sanois sen.Lihamylly on italiaksi tritacarne (sellaisella iloisella ja heleällä äänellä).
Lihamylly on saksaksi fleischwolf! (Arnold Schwarzeneggerin äänellä).
Eikös tuo oli toisen ketjun kamaa? Arvaat varmaan itsekin.Tämä toukokuun puoliväli on näköjään loistavaa aikaa mökkeillä tämmöisillä keleillä. Ei yhtään itikkaa ja bucket listalta sai pois kohdan "sex on the beach" (mökkiranta lasketaan. Ei vielä tähän aikaan vuodesta kesken arkipäivän mitään liikennettä tuossa järvellä. Hauska iltapäivän kahvitauko).