Ketju jonne kaikkien on pakko kirjoittaa, oli asia sitten mikä tahansa

• 5 599 995
  • 68 346

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Raportti Namibian juomapaikalta: Pitkäsarviset Jaskat ovat valloittaneet koko lähteen. Siellä saa possut ja vinosarviset ja raitapaidat kyytiä, kun myllyhalukkuutta löytyy.
Äsken pitkäsarviset alkoi välillä jo keskenäänkin myllyttämään.

alwahla

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flames, Canadiens, Kraken, HIFK
Courteney Cox oli aika kuuma misukka tuossa 2000-luvun alussa, 36-37 vuotiaana. Siis ennen kuin alkoi harrastamaan kauneusleikkauksia.
Saman asian olen pannut itsekin merkille.
Toinen henkilö, joka on meille suomalaisille tullut hyvinkin tutuksi vuosien saatossa television kautta ja joka näyttää hyvin erilaiselta nykyään kuin aiemmin, on Hunter Tylo Kauniista ja rohkeista. 90-luvulla hän oli yksi kauneimmista ihmisistä, mitä maa päällään kantoi, kun taas nykyään hän on kuin jostain Visulahden vahakabinetista karannut figuuri.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Saman asian olen pannut itsekin merkille.
Toinen henkilö, joka on meille suomalaisille tullut hyvinkin tutuksi vuosien saatossa television kautta ja joka näyttää hyvin erilaiselta nykyään kuin aiemmin, on Hunter Tylo Kauniista ja rohkeista. 90-luvulla hän oli yksi kauneimmista ihmisistä, mitä maa päällään kantoi, kun taas nykyään hän on kuin jostain Visulahden vahakabinetista karannut figuuri.
Lara Flynn Boyle samaa, monelle tuttu ainakin Twin peaksista.

Andromeda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tps

Kiitos iltalehdelle tästä "erittäin tärkeästä" uutisesta. Nyt tiedämme että Suomessa on yksi työtön vähemmän

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Alkaa kyllä käydä kunnon päälle tämä viikko aamu 6 töihin menoa. Eilen kävin sänkyyn pötkölleen kuuntelemaan podcastia kello 20. Juuri nyt tekeydyn tekemään samaa.

Yleensä omat työt alkaa 7:30. Ihmeen kovin vaikuttaa illan jaksamiseen tämä aikaisempi töihin meneminen.

Iisoppi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, FC Lahti, Lahden Ahkera, LHS
Saatiin joulukukkia...
Siskoltani...

Liitteet

• IMG_20231221_211335_HDR.jpg
    IMG_20231221_211335_HDR.jpg
    671 KB · kertaa luettu: 81

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki Penan ja Tamin joukkueet, KuPS
Olin viime viikonloppuna vanhempieni luona ja nyt uudelleen joulun pyhät, joten Radio Suomi on tullut vähän turhan tutuksi. Ei mulla kyseistä kanavaa vastaan noin muuten mitään ole, mutta vähitellen alkaa nuo joululaulut riittämään. Niistä ensinnäkin suurin osa on ihan perseestä ja toisekseen mitkään muut niillä taajuuksilla ei ole nyt soineet.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis mitä nappia mä oon vahingossa painanut kun tossa sovelluksesta hymiöt on jotain liikkuvia lasten nallekarhuja jne. Ilotulitusraketit lentelee. Eikö se perus hymiö ole kuitenkin aina paras.

Introexpertti

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, UKRAINA, Utah Mammoth
Siis mitä nappia mä oon vahingossa painanut kun tossa sovelluksesta hymiöt on jotain liikkuvia lasten nallekarhuja jne. Ilotulitusraketit lentelee. Eikö se perus hymiö ole kuitenkin aina paras.
Perus hymiöllä pärjää kyllä. Munakoisokin on hyvä, jos on varaa.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En ole koskaan ollut paha ihminen. Aina toivonut kaikkien pärjäävän. Silti välillä tulee tunne, että pitäisi pyytää maailmalta anteeksi omaa syntymää.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Iski jännä kassapaniikki tänään Lidlissä kun ostosten summa oli 39,95e. Äkkiä ensimmäinen asia hyllystä (läkerol dentsejä) eikä tarvinnut maksaa kuin 37 ja risat.

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Iski jännä kassapaniikki tänään Lidlissä kun ostosten summa oli 39,95e. Äkkiä ensimmäinen asia hyllystä (läkerol dentsejä) eikä tarvinnut maksaa kuin 37 ja risat.
40€ ostoksista saa 5€ takaisin Lidl-appilla. Eipä ole tullut hetkeen käytyä Lidlissä. Tai ainakaan ei ole tullut ostettua 40€ ostoksia sieltä. Jotain pientä olen saattanut ostaa.

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö
Jouluksi tuli tehtyä kasikaks suomihc:n tyylillä puoliminuuttinen biisi luonnon tuhosta. Uudeksi vuodeksi tässä äänittelen kaljan voimalla ja tottakai autotallissa biisiä leikkauksista. Hyvä vitutuksen purkamisen muoto on huutaa täysiä mikkiin. Suosittelen.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue

hooceebruins

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins, Janette Lepistö

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Kaksoispiste & iso-D pärjää pitkälle.

Ei Danny.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy