Äsken pitkäsarviset alkoi välillä jo keskenäänkin myllyttämään.Raportti Namibian juomapaikalta: Pitkäsarviset Jaskat ovat valloittaneet koko lähteen. Siellä saa possut ja vinosarviset ja raitapaidat kyytiä, kun myllyhalukkuutta löytyy.
Saman asian olen pannut itsekin merkille.Courteney Cox oli aika kuuma misukka tuossa 2000-luvun alussa, 36-37 vuotiaana. Siis ennen kuin alkoi harrastamaan kauneusleikkauksia.
Lara Flynn Boyle samaa, monelle tuttu ainakin Twin peaksista.Saman asian olen pannut itsekin merkille.
Toinen henkilö, joka on meille suomalaisille tullut hyvinkin tutuksi vuosien saatossa television kautta ja joka näyttää hyvin erilaiselta nykyään kuin aiemmin, on Hunter Tylo Kauniista ja rohkeista. 90-luvulla hän oli yksi kauneimmista ihmisistä, mitä maa päällään kantoi, kun taas nykyään hän on kuin jostain Visulahden vahakabinetista karannut figuuri.
Perus hymiöllä pärjää kyllä. Munakoisokin on hyvä, jos on varaa.Siis mitä nappia mä oon vahingossa painanut kun tossa sovelluksesta hymiöt on jotain liikkuvia lasten nallekarhuja jne. Ilotulitusraketit lentelee. Eikö se perus hymiö ole kuitenkin aina paras.
Nyt mä löysin ne normaalit. Hälytys ohi. Valtakunnassa kaikki hyvin. Paitsi että jotenkin taas tuntuu että noi naiset odottaa että miehet kirjoittelis niille.Perus hymiöllä pärjää kyllä. Munakoisokin on hyvä, jos on varaa.
40€ ostoksista saa 5€ takaisin Lidl-appilla. Eipä ole tullut hetkeen käytyä Lidlissä. Tai ainakaan ei ole tullut ostettua 40€ ostoksia sieltä. Jotain pientä olen saattanut ostaa.Iski jännä kassapaniikki tänään Lidlissä kun ostosten summa oli 39,95e. Äkkiä ensimmäinen asia hyllystä (läkerol dentsejä) eikä tarvinnut maksaa kuin 37 ja risat.
Kummiski kopsasit Nuclear assaultista!!Jouluksi tuli tehtyä kasikaks suomihc:n tyylillä puoliminuuttinen biisi luonnon tuhosta. Uudeksi vuodeksi tässä äänittelen kaljan voimalla ja tottakai autotallissa biisiä leikkauksista. Hyvä vitutuksen purkamisen muoto on huutaa täysiä mikkiin. Suosittelen.
Millä hemmetillä :D@hooceebruins kuten jo sanoin suoraan sulle. Jostain syystä uusimmasta tulee Paradise Lost mieleen, vaikka ei mitään sinnepäinkään.
Kaksoispiste & iso-D pärjää pitkälle.Siis mitä nappia mä oon vahingossa painanut kun tossa sovelluksesta hymiöt on jotain liikkuvia lasten nallekarhuja jne. Ilotulitusraketit lentelee. Eikö se perus hymiö ole kuitenkin aina paras.