Täällä on muutaman kerran mietitty kun olen kirjoitellut harvakseltaan, on mietitty syitä siihen ja sitä mietitty onko minulla kaikki hyvin. Syitä sille miksi olen kirjoitustahtiani paljon harventanut en tiedä mutta kyllä minulla kaikki hyvin on.
Kuntoutumiseni on edennyt hyvin ja ensi vuonna, eli ihan just aletaan käynnistellä minulle ammatillista kuntoutusta. Eli jotain työkokeilua taas kai. No, viimeksi kun olin työkokeilussa niin sain pidemmän palkkatyönkin siitä sitten vaikka se sitten huonosti päättyikin. No isossa kuvassa jäi hyvät muistot tuosta edellisestä palkkatyöstä kuitenkin.
Joulukuu minulla oli melko kiireinen ja työntäytteinen. Perinteiset herkut ja ruoat tuli tehtyä taas tänäkin vuonna. Niistä tuolla Joulu tulee- oletko valmis ketjussa jo kerroinkin. Ja se viesti sieltä on nyt sitten tähän ketjuun kopioitu. Mitä olen nyt jouluna syönyt omia leivonnaisiani ja ruokia niin täytyy kyllä sanoa että olen hyvin onnistunut leipomisurakassa ja ruoanlaitossa. Jopa taatelikakku on nyt hyvin kiinteytynyt vaikka uunituoreena se oli aika kosteaa ja murenevaista, mietin jo että miten tuota voi syödä. Mutta sehän on nyt hyvin pakkasessakin kai kiinteytynyt ja on hyvää. No, onhan minulla keittiöalan ammattikorkeatutkinto että kyllähän se jotain pitää sitten osata keittiössä tehdäkin.
Joulu ollut taas varsin mukava. Melkoista syömisen juhlaahan tämä kyllä vaan on. Paljon odotin joulua taas tänä vuonna ja onhan tämä ollut toistaiseksi ihan odottamisen arvoinenkin. Joulu on toistaiseksi ollut perinteiden mukainen, aattoaamuna Joulupukin kuumaa linjaa, aamupäivällä siskon luona riisipuuroa, jouluähkyjä maittavista ruoista, saunomista, hyvää tunnelmaa ja lepoa. Joulua on vielä virallisesti yksi päivä jäljelläkin ja minulla on tapana fiilistellä joulua vielä monta päivää virallisten joulupyhien jälkeenkin. Onhan joulun herkkujakin vielä jäljellä silloinkin.