Siitäkin on näköjään kymmenisen vuotta kun National Pub League – kiinnostaisiko? tämä baareissa tapahtuva peli ilmoitettiin. Ei oo ottanu tuulta alleen.
Kaffeella huuhtelit alas?Cittarissa oli täytekakut vitosella. Normaalihinta 21e ja risat. Äitienpäivä meni eilen. Mansikkakakun ostin. Itselleni.
Vastaus on..... ..... ..... ..... Väärin.Kaffeella huuhtelit alas?
Fleischolw kuulostaa kuin joku saksalainen vääpeli sanois sen.Lihamylly on italiaksi tritacarne (sellaisella iloisella ja heleällä äänellä).
Lihamylly on saksaksi fleischwolf! (Arnold Schwarzeneggerin äänellä).
Eikös tuo oli toisen ketjun kamaa? Arvaat varmaan itsekin.Tämä toukokuun puoliväli on näköjään loistavaa aikaa mökkeillä tämmöisillä keleillä. Ei yhtään itikkaa ja bucket listalta sai pois kohdan "sex on the beach" (mökkiranta lasketaan. Ei vielä tähän aikaan vuodesta kesken arkipäivän mitään liikennettä tuossa järvellä. Hauska iltapäivän kahvitauko).
Paljon saan jos oon kesän juomatta kaljaa. Miljoonan?
Mitä mä saan? Muutakin kuin terveen maksan?Terveen maksan.
Ja kameroita on nykyään kaikkialla. Eiköhän tuotakin pätkää Hubitella ihan huolella.Eikös tuo oli toisen ketjun kamaa? Arvaat varmaan itsekin.
En kerskaile nöyrästi vaan törkeän röyhkeästi.Eikös tuo oli toisen ketjun kamaa? Arvaat varmaan itsekin.
Sitä se olikin ja penalttia pitäis antaa. Tämä oli The koodin vastaista!!En kerskaile nöyrästi vaan törkeän röyhkeästi.
Menikö sinulla näin kaun elämää että saat "seksii rannass". Itse hoidin asian jo aikaa sitten. Mutta onnittelut sulle kun sait "bucket list"-juttuja toteutettua. Ei kyllä ole tuo juttu ollut mulla "bucket listalla". No oikeastaan mulla ei ole sellaista. Bucket listaa...bucket listalta sai pois kohdan "sex on the beach"
Eikö se vaan ole ihan kivaa kun vähän kuumottaa että saattaa olla että joku menisi ohitse. Ja kyllähän se oli ihan kivaa moikata naapurin isäntää joka huutelee veneestä että olette tulleet luonnon helmaan. Joo kyllä, täällä on kivaa. Mutta joo, jatka matkaa.. ei täällä ole mitään nähtävää.Ei vielä tähän aikaan vuodesta kesken arkipäivän mitään liikennettä tuossa järvelllä.
Vielä on takatalven vaara olemassa ja kohtahan nastarenkaisiin pitää vaihtaa kuitenkin. Nastarenkaat voittoon!Istutaan vaimon kanssa terassilla Kangasalan keskustassa ja otettiin kisa nastarenkaat vs. avoautot. Mulla on nastarenkaat ja tilanne nyt 6-6. Seuraava piste voittaa.
Kumpi vie pisteet joa avoautossa on nastarenkaat alla?Istutaan vaimon kanssa terassilla Kangasalan keskustassa ja otettiin kisa nastarenkaat vs. avoautot. Mulla on nastarenkaat ja tilanne nyt 6-6. Seuraava piste voittaa.
Juu meni näin kauan kun en ole mikään naisten mies vaan enemmän parantumaton romantikko, joka aina odotellut sitä oikeaa. No on se oikea silti jo pari kertaa löytynyt. Toivottavasti ei tarvitse kolmatta kertaa etsiä.Menikö sinulla näin kaun elämää että saat "seksii rannass". Itse hoidin asian jo aikaa sitten. Mutta onnittelut sulle kun sait "bucket list"-juttuja toteutettua. Ei kyllä ole tuo juttu ollut mulla "bucket listalla". No oikeastaan mulla ei ole sellaista. Bucket listaa...
Eikö se vaan ole ihan kivaa kun vähän kuumottaa että saattaa olla että joku menisi ohitse. Ja kyllähän se oli ihan kivaa moikata naapurin isäntää joka huutelee veneestä että olette tulleet luonnon helmaan. Joo kyllä, täällä on kivaa. Mutta joo, jatka matkaa.. ei täällä ole mitään nähtävää.
Nimim. Kokemusta on...
Edit. Sex on the Beach- on jokin drinkki. Ehkä puhuttiin siitä. No joo...