Määki oon! Ollaanko me veljeksiä?Eilen löysin itseni siitä Googlen street viewistä. Ootte kaikki nyt melkein sukua julkkikselle.
Määki oon! Ollaanko me veljeksiä?Eilen löysin itseni siitä Googlen street viewistä. Ootte kaikki nyt melkein sukua julkkikselle.
Määki oon! Ollaanko me veljeksiä?
Pakkohan tämä vanha meemi on tähän lisätä.Kuusi palaa...
Tuosta tuli mieleen Suomen Big Brotherin ensimmäinen kausi, jossa eräs asukas (Terhi tai joku muu vastaava) viljeli niinkua melkein jokaisessa lauseessa. Ehdottomasti yksi suomen ärsyttävimmistä sanoista.Linja-autossa kuultua: ”sillee niiku sillee niiku niiku sillee” voi jumalauta
Päivän paras hetki kun pääsee töissä saunomaan
Päivän paras hetki kun pääsee töissä saunomaan
Juu joskus oli tämä mahdollisuus. Teki gutaa.
Viimeisen yövuoron jälkeen varsinkin. Joskus saattoi olla mukana töissä tätä varten keskioluttölkki, jotta sai sen saunaoluen samalla nauttia, yleensä ei.Itselläkin aikoinaan oli tämä mahdollisuus. Erityisesti yövuorossa oli parasta kun sai lopettaa sen saunaan ja lähteä siitä kotiin unille.
Eikö ne maalaiset kestä pakkasia vai miksi Hakiksen Maalaismarkkinoilla oli niin vähän kojuja.
Stubbi ja Anderssoni kanssa näytti olevan.
Ei mulla ole niille asiaa, vaikka oonkin lähes Keravan kolli.Oliko Stubbilla pitkät kalsarit jalassa? Kävitkö kysymässä?
Muut ehdokkaat eivät tarjenneet.Stubbi ja Anderssoni kanssa näytti olevan.
Eihän tuo nyt vielä mitään. Työkaverin K-kaupan appi kertoi hänen ostaneen viime vuonna Pirkka olutta n. 500 kappaletta. Lopussa luki vielä "nam!"VR:n mukaan matkustin tämän vuoden aikana junilla 15 kertaa, 2900 kilometriä ja 32 tuntia ja 37 minuuttia yhteensä. Tämäkin jonnin joutava tieto löytyi VR- matkalla sovelluksesta.