FutureHockey
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- TPS - Connorit Bedard & McDavid
Jumalauta. Nyt on vahva humala. Piti vissiin tänään vaihtaa kesänakit alle autoon, mutta Käärijää lainatakseni: Auto jää
Mä otan voittajaa vastaan! Eli mennään kabinettipäätöksellä suoraan finaaliin?Paini mun takin kans
Nuorempana tuli haukuttua Harry Potterit alimpaan helvettiin, niin josko on aika antaa uusi mahdollisuus näin 10 vuoden jälkeen. Muutenkin pitäis lukea enemmän fantasiaa, ettei se aina ole dekkari tai elämäkerta.
Eli aikansa voi parempaankin käyttää? Otetaan vinkit vastaan, kunhan ei ole mitään Volter Kilpeä tai Dostojevskiä.Jos sä fantasiaa haluat lukea niin älä nyt ainakaan Harry Pottereita lue.
Sata sivua aikoinaan luin, jonka jälkeen totesin, että ei tämä ole minun juttu.Eli olet lukenut samat kirjat kuin minä. Alastalon salin tosin kuuntelin. Tai no nukahdin viiden minuutin jälkeen, mutta aamulla kun katsoin niin olin näköjään kuunnellut sen. Klassikko. Raskolnikovista tosin pidin ja samaistuin päähenkilöön.
Alastalon sali.Kumpi?
No siis Tolkienit tietenkin kannattaa lukea. Sitten vaikka Andrzej Sapkowskin kirjat ovat hyviä. Itse pidän myös Glen Cookin Black Company sarjasta. Niin ja Ursula K. LeGuinin Maameri sarja on myös kovaa kamaa.Eli aikansa voi parempaankin käyttää? Otetaan vinkit vastaan, kunhan ei ole mitään Volter Kilpeä tai Dostojevskiä.
Paljastus leffasarjasta:Nuorempana tuli haukuttua Harry Potterit alimpaan helvettiin, niin josko on aika antaa uusi mahdollisuus näin 10 vuoden jälkeen. Muutenkin pitäis lukea enemmän fantasiaa, ettei se aina ole dekkari tai elämäkerta.
Aikoinaan ala-asteella piti kattoa muistaakseni Feeniksin Kilta, millä lie tunnilla mille ei muuta keksitty ja olihan Emma Watson upea.Paljastus leffasarjasta:
Hermione tulee kuumemmaksi.
Jopa Harrilla meinasi taikasauva laueta, kun näki kesän jälkeen Hermionen kasvupyrähdyksen.Paljastus leffasarjasta:
Hermione tulee kuumemmaksi.
Robin Hobbia vaikka.Eli aikansa voi parempaankin käyttää? Otetaan vinkit vastaan, kunhan ei ole mitään Volter Kilpeä tai Dostojevskiä.
Ihawwarmaa on. Jollei muuta niin virtuaalisia tällä palstalla ja tämä ei ole vittuilua eikä edes piilo semmoista.Lainaan tuolta toisesta. On totta, ettei mulla enää ole kavereita, ainakaan niitä keitä tahtoisin sanoa kavereikseni - tai he mahdollisesti minua.
Tägätääs tähän @Turha Kaukalo sekä @hooceebruins .Kun olin lapsi, Urheiluruudun lopuksi näytettiin joku humoristinen 10 sekunnin piirretty, joka liittyi urheiluun. Joku sankari siinä teki jotain hassua. Lapselle se oli Urheiluruudun paras osuus, jota odotti innolla. Tuli mieleeni, että kun kesäkausi alkaa ja Urheiluruudussa näytetään jotain pesistä tms. lajeja, jotka eivät kiinnosta vähääkään, tuon piirretyn takaisin tuominen, edes nostalgiamielessä, toisi tuohonkin ohjelmaan jotain katsottavaa.
Ei se Turhis taida tulla sieltä takaisin edes tägäämällä *sniff*Tägätääs tähän @Turha Kaukalo sekä @hooceebruins .
Itse tykkäsin urkkaruudusta ennen enemmin kun tosiaan näytettiin kaikki kotimaiset pääsarjan palloilut. Jäkis, koris, lentis to name a few.
Ei hajuakaan, mutta ei taida olla maaliskuun jälkeen kirjoitellut vai oliko se helmikuun.Onko poistunut palstalta? Miksi? Jos siis on yleisessä tiedossa, en muuten utele.